Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCK-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCK-OB

    Med alle de skader vi har pt vil det være et mirakel at få point søndag

    https://www.fyens.dk/sport/OB-Laurse...rtikel/3344042

    Ryan og Ludwig nu også tvivlsomme. Bænken kan blive fyldt med U19 spillere

    #2
    Vil også hellere sparer evt skadet spillere til de kampe, hvor vi har en realistisk chance for point.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Vil også hellere sparer evt skadet spillere til de kampe, hvor vi har en realistisk chance for point.
      Sådan har jeg det også. Hellere få Ryan,Marco,Ludwig og Ramon klar til de sidste 3 kampe som bliver mere afgørende end søndag. For den taber vi alligevel uanset hvem vi stiller op med

      Comment


        #4
        Tilslutter mig. I bedste fald kommer vi til at hente ét point i Parken. Det vinder vi ikke bronze på. Vi kan tilgengæld vinde de sidste 4 kampe, og muligheden for det bliver kun bedre, hvis vi undgår at slide mere på allerede slidte kræfter.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Med alle de skader vi har pt vil det være et mirakel at få point søndag

          https://www.fyens.dk/sport/OB-Laurse...rtikel/3344042

          Ryan og Ludwig nu også tvivlsomme. Bænken kan blive fyldt med U19 spillere
          Det kan blive grimt....
          Min altidoptimisme går lige på ferie.
          Vi skulke ikke sætte ind småskader eller håndklæde spiller og risikere at det bliver værre. Så tid for de unge. Tvivler at det det bedste øjeblik for en superligadebut med en så skaderamt hold i Parken. Men måske Obbekjær eller Grubbe lykkes med en debut som Oliver sidste efterår i Brøndby.
          Håber JM lykkes at indstille holdet rigtigt og måske kommer med en god taktisk idé.
          Derudover lad os håbe at Brøndby og Esbjerg deler point, så bliver alt er tæt selv hvis vi skulle hjemme med tømne hænder med. Vi får begge nok hjemme så vi kan klare det.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Tror vi får en gedigen røvfuld. 3,4,5 eller sågar 6-0 er ikke urealistisk med det hold, vi kan mønstre samt FCK’s form. Desværre, for jeg skal selv i Parken og opleve fadæsen fra første parkét.

            Comment


              #7
              Uden på stående fod at kunne huske alle FCKs kampe, så husker jeg ikke at de rigtig har tævet nogen, ud over os i denne sæson. Der var vist en Horsens kamp med et rødt kort også. Men vi skal simpelthen holde scoren under 4. Gerne under 3 også. Målscoren skal vi ikke fucke helt op igen. Jeg kan stadig se et scenarie hvor den kommer i spil. Og Brøndbys blive ikke meget værre fra nu af, så vi SKAL simpelthen ikke blive til grin igen.

              Comment


                #8
                Ja, udsigten er vel mest til at begrænse nederlaget, og det kan blive svært nok. Men...bolden er rund og håbet er der altid.

                Comment


                  #9

                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Uden på stående fod at kunne huske alle FCKs kampe, så husker jeg ikke at de rigtig har tævet nogen, ud over os i denne sæson. Der var vist en Horsens kamp med et rødt kort også. Men vi skal simpelthen holde scoren under 4. Gerne under 3 også. Målscoren skal vi ikke fucke helt op igen. Jeg kan stadig se et scenarie hvor den kommer i spil. Og Brøndbys blive ikke meget værre fra nu af, så vi SKAL simpelthen ikke blive til grin igen.
                  Definer “tævet”.

                  De har i hvert fald følgende:
                  HORSENS - FCK (1-6)
                  FCK - RANDERS (4-0)
                  FCK - AAB (4-0)

                  går grænsen ved 3 målssejre, så har de endnu flere.

                  Comment


                    #10
                    Har det lidt som om der er landsholdspause. Den kamp mod FCK er så inderligt ligegyldig. Den er reelt uden nogen betydning.
                    Nu må det udelukkende handle om de resterende hjemmekampe.

                    Comment


                      #11
                      Ahrg. Stop jer selv altså. Der står 0-0 når man starter, og spiller 1 kamp om ugen. Spar mig i røven. Bolden er rund og alt kan ske med den rigtige taktik på dagen

                      Comment


                        #12
                        Ja, det bliver da mere og mere trist læsning det her.

                        OB skal selvfølgelig møde op for at gå efter point, gerne de 3, ellers kan de lige så godt gå på pension hele bundtet.

                        Det bliver sværere at vinde alle 4 efterfølgende kampe, end det gør at få point i denne.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Selvfølgelig skal vi gå efter point, men sidder lidt med en fornemmelse af, at det er noget "tis", at vi skal møde FCK og FCM, mens de stadig spiller om det teoretisk. Vores nærmeste modstandere vil så møde dem, når det er afgjort og FCK og FCM lader det hele gå op i hat og briller.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Ahrg. Stop jer selv altså. Der står 0-0 når man starter, og spiller 1 kamp om ugen. Spar mig i røven. Bolden er rund og alt kan ske med den rigtige taktik på dagen
                            De 11 der stiller op skal selvfølgelig gå efter det. Det eneste der bliver sagt er at de tvivlsomme spillere hellere burde spares nogle dage mere for at være klar til de rigtig vigtige kampe

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              De 11 der stiller op skal selvfølgelig gå efter det. Det eneste der bliver sagt er at de tvivlsomme spillere hellere burde spares nogle dage mere for at være klar til de rigtig vigtige kampe
                              Man har i hvertfald altid en chance. Som ungdomstræner har jeg været med til at køre langt stærkere hold over med 1-2 spillere der kunne spille fodbold. Bare taktikken er god nok, og man får det optimale ud af hver spiller

                              Comment

                              Working...
                              X