Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd EfB - OB 23.04.2019
Collapse
X
-
Mon AK nogensinde igen score mod et top 6 hold. Godt nok kan af en mand med hans løn.
-
Fra BT:
“OB holder Esbjerg fra chancer
Esbjerg var tættest på i 1. halvleg, men OB holder nu værterne fra chancer.
OB-defensiven har også været god i denne sæson, hvor de har sammenlagt 288 skud imod dem - hvilket er det laveste antal i Superligaen. Samtidigt har kun FCK og FCM lukket færre mål ind end fynboerne.”
Og alligevel har Gryte måtte rede kastanier ud ..
Leave a comment:
-
Hvis man træner for meget, bliver man mere slidt fysisk og lettere skadet. Det er faktisk meget simpelt.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvis det er tilfældet er det fordi de ikke er i ordentlig form. Der er ingen fysisk belæg for påstanden om truppen bliver kørt for hårdt.
Leave a comment:
-
Til trods for bunkevis af tossede fejlafleveringer er vi fuldt dominerende nu. Så skal vi også veksle det til chancer og mål - ellers scorer Esbjerg på en kontor, og så er det meget mørkt...
Leave a comment:
-
Hahaha sagde kommentatoren lige at Esbjerg var under pres? Tænker ikke hans definition af 'pres' er det sammen som min definition
Leave a comment:
-
Bør være omkring 2,5 cm ..Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSig mig er deres græsslåmaskine gået i stykker? Det græs er mindst 5 cm langt.
https://www.hededanmark.dk/Nyheder.8...pleje.830.aspx
Leave a comment:
-
OB sidder fuldstændig på spillet nu. Det er i de perioder Esbjerg plejer at score deres mål.
Leave a comment:
-
Nægter at tro at blæsten bærer skylden for simple afleveringer på græsset over få meter.Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægSom fodboldfan er det godt nok en hård omgang at komme igennem, det her.. Er det virkelig niveauet for kampen om bronzen. Det kan ikke være blæstens skyld alene
men vi har dog fået lidt fat de sidste min, uden at blive farligeLast edited by Magge; 23-04-2019, 19:27.
Leave a comment:
Leave a comment: