Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB 23.04.2019

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Sig mig er deres græsslåmaskine gået i stykker? Det græs er mindst 5 cm langt.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    78-22 i boldbesiddelse efter 12 minutter
    44-56 nu efter 1.halvleg.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg forbereder mig mentalt på et 1-0 nederlag scoret af Holse eller Kauko

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Bovlamt bronzeslag. Vi ligner i den grad et hold med lavvande i tanken. Vi står godt på banen.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Var det ikke endnu en hjerneblødning fra Tverskov?
    Lund var det ihvertfald der bare stod og kiggede. Syntes det var ham og Ludwig

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Kan godt tage mig selv i at teoretisere lidt over, om man måske har kørt truppen for hårdt rent fysisk. Vi får forbløffende mange skader her i foråret. Stort set alle forsvarer og midtbanespillere har været ude med skader i foråret, og en spiller som Drachmann ja, ser ud til at mangle lidt i tanken. Synes også Tverskov har spillet på et lavere niveau i den sidste måneds tid.

Det kan også være tilfældigheder, men det er i hvert fald bemærkelsesværdigt.
    Hvis det er tilfældet er det fordi de ikke er i ordentlig form. Der er ingen fysisk belæg for påstanden om truppen bliver kørt for hårdt.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Fra EB:
    38 min: Man kan ikke bebrejde Esbjerg deres taktik. Bolden overlades til OB, imens man selv lurer på muligheder for kontrastød. OB er tæt på at være så ufarlige på bolden som en nyfødt killing. Det stadie, hvor de stadig ikke har fået øjne endnu.
    Sådan går det når JH skal sammensætte et hold. De spillere som kan noget på egen hånd fravælges- de koster jo penge.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Esbjerg har har de største chancer, men pånær de første 10 min. spiller de altså også en gang Horsens-bold, hvor man overlader bolden til modstanderen og venter på kontramulighederne. De er svære at spille imod og vi gør det heller ikke nemt for os selv ved at mangle fart og sikkerhed i opspillet. Den slags er frustrerende, men efter de første 10 min har vi haft nogenlunde kontrol på kuglen, fordi Esbjerg smider den endnu mere væk, end vi gør.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

OB har jo kørt helbanepres og tit er OB spillerne de der har løbet mest gennem kampene ..
    Ja, i nogle kampe har man været meget aggressive, og der er trukket hårde veksler på nogle spillere over hele sæsonen. Det kræver jo, at man er gode til at balancere træningen og rotationen mellem kampene. Klopps hold havde også tidligere store problemer med for hyppige skader.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Sløj 1st halveg, i det mindste er vi ikke bagud
    Fra EB:
    38 min: Man kan ikke bebrejde Esbjerg deres taktik. Bolden overlades til OB, imens man selv lurer på muligheder for kontrastød. OB er tæt på at være så ufarlige på bolden som en nyfødt killing. Det stadie, hvor de stadig ikke har fået øjne endnu.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lund og Ludwig igen tæt på at koste
    Var det ikke endnu en hjerneblødning fra Tverskov?

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Kan godt tage mig selv i at teoretisere lidt over, om man måske har kørt truppen for hårdt rent fysisk. Vi får forbløffende mange skader her i foråret. Stort set alle forsvarer og midtbanespillere har været ude med skader i foråret, og en spiller som Drachmann ja, ser ud til at mangle lidt i tanken. Synes også Tverskov har spillet på et lavere niveau i den sidste måneds tid.

OB har jo kørt helbanepres og tit er OB spillerne de der har løbet mest gennem kampene ..

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Hvad er der sket med Drachmann? Han er slet ikke dominerende på samme måde mere, ligesom han var i starten.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Hvad er der sket med Drachmann? Han er slet ikke dominerende på samme måde mere, ligesom han var i starten.
    Mon ikke det er manglende kamptræning. Det skal nok komme igen.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Sløj 1st halveg, i det mindste er vi ikke bagud

Leave a comment:

Working...
X