Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enghardt kan sagtens være i spil ja. Vi må se

    Et hold med ambitioner om Top 6 har ikke Lund som 1. Backup på begge backs. Specielt ikke med tanke på at Ryan og JBL kun har 1 år tilbage af deres kontrakt
    Spørgsmålet er jo om man kan få en forlængelse ud af dem (og Tverskov) hvis vi kan kvalificere os til Europa ...

    Ellers skal de vel sælges så der kan hentes reelle erstatninger ind ..

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Spørgsmålet er jo om man kan få en forlængelse ud af dem (og Tverskov) hvis vi kan kvalificere os til Europa ...

      Ellers skal de vel sælges så der kan hentes reelle erstatninger ind ..
      Meget enig. Men gør mig ikke de store forhåbninger om forlængelser eller EL. Vi ville alligevel nok være ude inden vinduet lukker.

      Og spørgsmålet er vel om vi kan få en sum for dem der er tilfredsstillende? Det vil de sidste kampe nok afhænge meget af

      Comment


        #18
        Vi skal ihvertfald have hentet en ny angriber, helenious skal væk, ak ja kan godt lide den mand men der er bare for langt mellem mplene, men beholder ham gerne til blnken

        Comment


          #19
          Det blev egentlig meget som jeg havde forventet.
          FCN stod for det meste af det gode spil.
          Der var flere end Andreas Skov at holde øje med (det kunne jeg godt have fortalt jer :D ).
          FCN kan ikke holde en føring og OB giver ikke sådan lige op og maser løs med sin presbold, det er ikke kønt men de har kræfterne.
          OB er meget afhængige af Tverskov, da han er den bedste spilfordeler på holdet (ikke det eneste årsag).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det blev egentlig meget som jeg havde forventet.
            FCN stod for det meste af det gode spil.
            Der var flere end Andreas Skov at holde øje med (det kunne jeg godt have fortalt jer :D ).
            FCN kan ikke holde en føring og OB giver ikke sådan lige op og maser løs med sin presbold, det er ikke kønt men de har kræfterne.
            OB er meget afhængige af Tverskov, da han er den bedste spilfordeler på holdet (ikke det eneste årsag).
            Det vil jeg kalde en lidt farvet udlægning. OB har de fleste chancer og bør vinde 3-2 i følge expected goals og vil vinde i godt 40 % af lignende kampe.

            Comment


              #21
              Jeg ved at jeg måske trader ned i en vebserede

              Comment


                #22
                Men jeg vil rose Jack J lidt
                Jeg var på Odense Stadion for første gang i 1 1/2 år (jeg har været til de fleste kampe på Sjælland
                Men hvor er det en fornøjelse
                Bedre mad stort udvalg af øl og hurtig service
                Min kammerat gik ned 3 min efter pausen var startet nåede på toilettet og hente 6 øl (240 kr dejlig pris) og var tilbage 5 min før 2 halvleg startede
                Det er god service og bedre end de fleste andre steder

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Det vil jeg kalde en lidt farvet udlægning. OB har de fleste chancer og bør vinde 3-2 i følge expected goals og vil vinde i godt 40 % af lignende kampe.
                  Hvis man kun baserer det på en computers beregninger og ikke ser kampen, hvor man kan se at i hvert fald den ene af OB`s store chancer fremkommer ved en enorm fejl fra FCN.
                  Superliga.dk har FCN til at dominere i det meste af kampen, men det skal altid være en kombination af tal og det man kan se i kampen.

                  Min eneste påstand er vel egentlig også at FCN stod for det meste gode spil/etablerede angrebsspil, jeg mener som sådan ikke at de har fortjent mere ... når de ikke kan finde ud af at lukke en kamp.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Hvis man kun baserer det på en computers beregninger og ikke ser kampen, hvor man kan se at i hvert fald den ene af OB`s store chancer fremkommer ved en enorm fejl fra FCN.
                    Superliga.dk har FCN til at dominere i det meste af kampen, men det skal altid være en kombination af tal og det man kan se i kampen.

                    Min eneste påstand er vel egentlig også at FCN stod for det meste gode spil/etablerede angrebsspil, jeg mener som sådan ikke at de har fortjent mere ... når de ikke kan finde ud af at lukke en kamp.
                    FCN har gode spillere, men det er fortsat kønsløst trillebold så længe de ikke kører deres kontraer. Hver sine lyster, men jeg bryder mig ikke om det.

                    Og ja de fleste store chancer i kampen kom (surprice ) efter ret graverende forsvarsfejl, men sådan er det jo ofte...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                      FCN har gode spillere, men det er fortsat kønsløst trillebold så længe de ikke kører deres kontraer. Hver sine lyster, men jeg bryder mig ikke om det.

                      Og ja de fleste store chancer i kampen kom (surprice ) efter ret graverende forsvarsfejl, men sådan er det jo ofte...
                      Hver sin smag, jeg elsker når der bliver kælet for bolden og det samtidig går stærkt ... for mig spiller OB alt for stejlt, f.eks.
                      Dem der ikke kan lide pasningsspillet eller hold der har fokus på det kalder det for "kønsløst", dem der ikke kan lide de hold der spiller ekstremt stejlt eller med fokus på fysikken får andre stempler, tons, rodet osv.
                      Jeg er trods alt glad for at alle de typer findes, men nyder det fodbold hvor der er fokus på det tekniske, det er trods alt bolden der må være det centrale.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Hver sin smag, jeg elsker når der bliver kælet for bolden og det samtidig går stærkt ... for mig spiller OB alt for stejlt, f.eks.
                        Dem der ikke kan lide pasningsspillet eller hold der har fokus på det kalder det for "kønsløst", dem der ikke kan lide de hold der spiller ekstremt stejlt eller med fokus på fysikken får andre stempler, tons, rodet osv.
                        Jeg er trods alt glad for at alle de typer findes, men nyder det fodbold hvor der er fokus på det tekniske, det er trods alt bolden der må være det centrale.
                        Jamen så må du jo nyde deres kamp pt mod FCK. I sidste ende tæller kun målene, og heldigvis er der ingen facitliste. Men enig i at ikke alle hold spiller lige kønt. Jeg hader feks de 3 år under Kent Nielsen. Det er blevet meget bedre under Jakob Michaelsen synes jeg og mange andre.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Jamen så må du jo nyde deres kamp pt mod FCK. I sidste ende tæller kun målene, og heldigvis er der ingen facitliste. Men enig i at ikke alle hold spiller lige kønt. Jeg hader feks de 3 år under Kent Nielsen. Det er blevet meget bedre under Jakob Michaelsen synes jeg og mange andre.
                          Det gjorde jeg bestemt, da Jonas Wind spillede en storkamp og ligner en kommende landsholdsspiller og jeg fik heldigvis lov at se lidt Daramy også.
                          FCN sejler mest i forsvaret når Victor Nelsson ikke er med, så går det bare ikke.
                          Andreas Skov blev dækket tungt op og så er jeg bare enormt ked af at Kudus ikke bliver dansk landsholdsspiller, han bliver vanvittigt god og er det allerede!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment

                          Working...
                          X