Oprindeligt indsendt af Whoven
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - fcn
Collapse
X
-
14-18 skud på mål virker af meget .... for to mål hvoraf et er på straffe ...Statistik OB FC Nordsjælland Boldbesiddelse 51% 49% Skud på mål 7 7 Skud forbi mål 7 2 Blokerede skud 4 1 Kontraangreb 4 5 "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLukket... suk.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægHåber sgu folkevandringen efter 0-2 får sig en lærestreg.
Vi forventer 90+ minutter 101% så skulle man vel blive også på lægterne til slut."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Så røg 3. pladsen og der er direkte spil om den i næste runde om 4 dage. Et lille hul til BIF på 4 point er ikke så ringe og henset til at de skal til Herning tænker jeg ikke at de kommer tættere på.
Omvendt, taber OB til EFB ser det rigtig svært ud .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det var virkelig vigtigt at få det point. 5 point ned til FCN bør næsten alene være nok til at holde dem bag os. De spiller godt i perioder, men de kan simpelthen ikke forsvare en føring, jeg tror ikke en gang, at de kan vinde 2 af de sidste 6. Brøndby ser også så svingende ud, at det bør være muligt at holde dem bag os. Især hvis vi kan slå dem hjemme, så er det arbejde nok så godt som gjort. Pokalfinalen kommer også til at fylde meget hos dem. Esbjerg ligner den største trussel lige nu, men heller ikke noget hold der kommer til at vinde mange kampe i resten af sæsonen.
Kan vi bare få 2 sejre resten af sæsonen og undgå nederlag i de indbyrdes kampe mod konkurrenterne, så tror jeg sgu det er nok til at nappe 3. pladsen. Med hjemmekampe mod Esbjerg og Brøndby skal der også være gode muligheder for at få nogle sejre der, og en sejr i næste runde vil selvfølgelig kunne gøre kæmpe forskel. Jeg synes dog ikke, at vi skal være utilfredse, hvis vi kan få et X med fra Esbjerg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå røg 3. pladsen og der er direkte spil om den i næste runde om 4 dage. Et lille hul til BIF på 4 point er ikke så ringe og henset til at de skal til Herning tænker jeg ikke at de kommer tættere på.
Omvendt, taber OB til EFB ser det rigtig svært ud ..
Når det er sagt skal vi have Ramon tilbage fra skade og Tverskov ind igen. For uden dem ser det skidt ud. Det spredte sig at Tverskov ikke var der til at styre spillet nedefra
Comment
Comment