Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Fcn fredag 19/4.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hvad sker der hvis OB ender på 3. pladsen og BIF vinder pokalen?
    Så spiller vi vel kval-kamp mod Nr. 7 på hjemmebane.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...nordsjaelland/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Falder meget godt i tråd med hukommelsen :) har aldrig haft fcn som angstmodstander.

        Comment


          #19
          Over eller under 7000 i aften? Synes euforien over mesterskab spillet er forduftet med den dårlige start. Desuden er fcn ikke en modstander der appellerer til den almindelige tilskuerer.
          Gætter på 6502.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Over eller under 7000 i aften? Synes euforien over mesterskab spillet er forduftet med den dårlige start. Desuden er fcn ikke en modstander der appellerer til den almindelige tilskuerer.
            Gætter på 6502.
            Hvis du mener i den forstand at det kun er Brøndby og FCK der gør det, så er jeg enig ... men jeg tænker nu at der kommer folk på stadion for at se Andreas Skov f.eks.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Hvis du mener i den forstand at det kun er Brøndby og FCK der gør det, så er jeg enig ... men jeg tænker nu at der kommer folk på stadion for at se Andreas Skov f.eks.
              Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.
                Klart, sådan vil det være for mange som altid kommer alligevel og så er der dem hvor der måske skal lokkes med lidt mere ... der KAN Andreas Skov være sådan en attraktion, han er dog nok ikke helt kendt nok endnu til for alvor at trække folk til.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                  Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.
                  Enig. Men hr og fru Danmark kommer kun når FCK og Brøndby kommer forbi. De kender ikke andre. AGF har også et vist navn, tvivler på ret mange kan nævne 3 spillere fra fcn. Sådan er det bare.

                  Comment


                    #24
                    Er det mon ikke den værste kamp at måtte undvære Tverskov. FCN er hurtige og kreative og det kræver både hurtighed og forudseenhed.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #25
                      Grytebust
                      Leeuwin Ludwig O.Lund
                      Ryan Nielsen JJ Kløve Barrett
                      Bashkim AK

                      hvad med Drachmann? Skadet igen eller ikke helt klar? Eller fravalgt for JJ?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Grytebust
                        Leeuwin Ludwig O.Lund
                        Ryan Nielsen JJ Kløve Barrett
                        Bashkim AK

                        hvad med Drachmann? Skadet igen eller ikke helt klar? Eller fravalgt for JJ?

                        Fravalgt igen

                        tænker Oli spiller højre, Ramon midt og Ludwig venstre

                        Comment


                          #27
                          Det bedste fodboldvejr og allerede ret mange på RMN. Det bliver fedt!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmpriOB Se indlæg


                            Fravalgt igen

                            tænker Oli spiller højre, Ramon midt og Ludwig venstre
                            Interessant at JM bænker anføreren. Så er der ikke mere "holy cows" i truppen, det skarper konkurrencen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Leuwin kan ikke spille, så det bliver JD i stedet for. Spændende om det betyder han vikariere i midterforsvarer

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Leuwin kan ikke spille, så det bliver JD i stedet for. Spændende om det betyder han vikariere i midterforsvarer

                                Lugter af noget 4-4-2 så

                                Comment

                                Working...
                                X