Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Fcn fredag 19/4.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOver eller under 7000 i aften? Synes euforien over mesterskab spillet er forduftet med den dårlige start. Desuden er fcn ikke en modstander der appellerer til den almindelige tilskuerer.
Gætter på 6502.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Hvis du mener i den forstand at det kun er Brøndby og FCK der gør det, så er jeg enig ... men jeg tænker nu at der kommer folk på stadion for at se Andreas Skov f.eks.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Jeg kommer til alle tider for at se OB, og forhåbentlig som sejrherre. Sekundær er modstanderen altid for mig.
Comment
-
Grytebust
Leeuwin Ludwig O.Lund
Ryan Nielsen JJ Kløve Barrett
Bashkim AK
hvad med Drachmann? Skadet igen eller ikke helt klar? Eller fravalgt for JJ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmpriOB Se indlæg
Fravalgt igen
tænker Oli spiller højre, Ramon midt og Ludwig venstre
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment