Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dommerfejl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kongen Se indlæg
    Der gik to dage før den var i pressen - det er i dag. Denne hændelse blev ikke blæst så meget op i medierne som Toppels og derfor tror jeg ikke at DBU gør noget. SAD BUT TRUE
    Det kunne være rart at høre forklaringen fra dommernes side, hvorfor de ændrer stil. Den mediestorm der blev blæst op ved Frisparkets røde kort i parken, var i mine øjne netop med til at udløse karantænen til Toppel. Hvis det er udslagsgivende for dommernes følgedomme efter kampene, er det vel det nærmeste man kommer beviset for, dommerne er partiske.

    Det vil med andre ord være en katastrofe, hvis ikke domerne handler på det her, og i tilfældet håber jeg OB ikke stopper her, men forfølger sagen, samt kræver hoveder, hvis det viser sig at være som ovennævnt.

    Comment


      #47
      http://www.fyens.dk/Sport/AGFer-slap...rtikel/2503062

      Det viser vist alt om DBU og upartiskheden der.

      Comment


        #48
        http://www.bold.dk/nyt/Bech-Koncentr...i-kan-paavirke
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
          http://www.fyens.dk/Sport/AGFer-slap...rtikel/2503062

          Det viser vist alt om DBU og upartiskheden der.
          Så slag i maven? Fy fy! (Med rette) Slag med strakte hænder i hovedet? Yes yes.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Så slag i maven? Fy fy! (Med rette) Slag med strakte hænder i hovedet? Yes yes.

            MvH ChrisOB
            Tsk tsk. Du ved jo det udligner sig over en hel sæson... Eller noget...


            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
              Tsk tsk. Du ved jo det udligner sig over en hel sæson... Eller noget...
              Måske skulle vi have en lille test i morgen. Christian Keller og Daniel Høegh slår, på samme tid, en modstander i hovedet, og så får vi se om de begge får karantæne efterfølgende? Dommerne og disciplinærudvalget lader jo til at have alternative vurderinger af situationer: Èn når det er OB, og en anden... well det er lige før, når man ser sådan noget dér.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Måske skulle vi have en lille test i morgen. Christian Keller og Daniel Høegh slår, på samme tid, en modstander i hovedet, og så får vi se om de begge får karantæne efterfølgende? Dommerne og disciplinærudvalget lader jo til at have alternative vurderinger af situationer: Èn når det er OB, og en anden... well det er lige før, når man ser sådan noget dér.

                MvH ChrisOB
                Ingen af dem får karantæne, men Flemming Povlsen får 3 dage for at træde ud af det tekniske felt..


                Comment


                  #53
                  OB er bare ikke ret populære, mest grundet FP...

                  Det er Riddersholm og FcM i øvrigt heller ikke, bare lige for at vende tilbage til teorierne, så har de heller ikke fået et straffespark i 1400 år...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    OB er bare ikke ret populære, mest grundet FP...

                    Det er Riddersholm og FcM i øvrigt heller ikke, bare lige for at vende tilbage til teorierne, så har de heller ikke fået et straffespark i 1400 år...
                    Jeg tror ikke jeg gjorde mig selv helt klar.. Min pointe var bare, at ingen aner hvornår og hvorfor de pludselig tager fat nogle sager, mens de lader andre åbenlyse tilfælde være..

                    Jeg skulle have skrevet at de i ChrisOB's tilfælde, ville give Allan Poulsen 3 dages karantæne

                    I bund og grund tror jeg såmænd ikke de i udvalget er korrupte. De er bare elendige og/eller har ingen deciderede retningslinjer/regler at følge, og det derfor bliver sådan lidt: "Njaa, det går nok lige denne gang"-agtigt, når de skal uddele karantæner. Når medierne så kører lidt længere på enkelte tilfælde (ala Toppels), så føler de sig presset til at "gribe ind og gøre et eller andet".


                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                      Jeg tror ikke jeg gjorde mig selv helt klar.. Min pointe var bare, at ingen aner hvornår og hvorfor de pludselig tager fat nogle sager, mens de lader andre åbenlyse tilfælde være..

                      Jeg skulle have skrevet at de i ChrisOB's tilfælde, ville give Allan Poulsen 3 dages karantæne

                      I bund og grund tror jeg såmænd ikke de i udvalget er korrupte. De er bare elendige og/eller har ingen deciderede retningslinjer/regler at følge, og det derfor bliver sådan lidt: "Njaa, det går nok lige denne gang"-agtigt, når de skal uddele karantæner. Når medierne så kører lidt længere på enkelte tilfælde (ala Toppels), så føler de sig presset til at "gribe ind og gøre et eller andet".
                      jeg aner heller ikke hvad der ligger til grund for at de ikke tager DH/Lædredal sagen op, men har der ikke før været skriverier om at hvis dommeren har set episoden og beskriver i sin kamprapport hvad der er hans opfattelse af episoden, så tager de den ikke op.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg aner heller ikke hvad der ligger til grund for at de ikke tager DH/Lædredal sagen op, men har der ikke før været skriverier om at hvis dommeren har set episoden og beskriver i sin kamprapport hvad der er hans opfattelse af episoden, så tager de den ikke op.
                        Det er også sådan jeg har forstået det, og det er fair nok, i min verden. Men dommeren KAN jo ikke have set situationen med DH, siden han ikke fløjtede den, så den undtagelse gælder næppe her...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #57
                          Helt og aldelse grotesk - der er en grum forskelsbehandling i dansk fodbold. I både Tyskland, England, Spanien og Italien er dette noget man er opmærksom på (ift. dommerne og storholdene), men denne debat tager vi ikke i dk. Åbentlyst hvad Bif og FCK får af hjælp.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det er også sådan jeg har forstået det, og det er fair nok, i min verden. Men dommeren KAN jo ikke have set situationen med DH, siden han ikke fløjtede den, så den undtagelse gælder næppe her...

                            Mvh

                            MaxHH
                            nej det er selvfølgelig også rigtigt, DEN kan bare ses uden omgående at fløjte
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Er det bare mig, der synes, at det var drønirriterende, at Esbjerg fik lov at løbe 10-15 meter op ad sidelinjen mange gange, når de tog indkast. Jeg er ret sikker på, at de også gjorde det ved det første mål. Ikke at det på nogen måde skal undskylde AMC, men alt andet lige bliver det nemmere at overrumble, når man må tage et indlast væsentligt længere fremme, end man burde. At Jonas Knudsen så kaster sindssygt langt gør det jo bare endnu mere irriterende:-)

                              Synes også vi fik nogle lidt hårde gule kort. 5 gule kort på 13 frispark i en ikke særlig hårdt spillet kamp, er lidt voldsomt.

                              Vi er nu det hold, der har fået 2.flest gule kort. Kun med nød og næppe overgået af Viborg. Er vi virkelig så vilde?
                              Last edited by OB er Gud; 11-05-2014, 21:14.

                              Comment


                                #60
                                Skal vi ikke bare håbe på at lidt af den elendighed vi har været vidner til i denne sæson, bliver bedre efter sommerpausen. Elendigt spil, elendige dommere, elendig træner, elendigt forsvar, målmænd, .... Ja man kan jo blive ved. Dommerne er elendige og det kan vi ikke blive uenige om. Men de er så sandelig ikke de eneste, som trænger til en tur i sommerskole.
                                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                                Comment

                                Working...
                                X