image.png
Kan I ikke ændre teksten til "op i top"? Eller "OB op i top"... :D
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opgradering af faciliteter - nu også på forum!
Collapse
X
-
Det ser ud til at man har fjernet "stien" under sidste indlæg i tråde, som man kunne bruge til hurtigt at vende tilbage til forum-oversigten.
Er det med vilje? Er der argument for? Eller kan man få den tilbage på forum?
- Likes 4
Leave a comment:
-
Det undrer mig at der står at Magges indlæg 19.21 er nyeste indlæg i kamptråden. Det er det jo slet ikke ??????
Leave a comment:
-
Hvis du trykker på den blå cirkel med pil ned, lige før titlen, så kommer du til første ulæste postOprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvordan indstiller man således at når man trykker på dobbeltpilen ved en tråd i oversigten så kommer man ind på første indlæg efter man var på sidst? Pt kommer jeg ind på seneste indlæg og skal så selv scrolle tilbage ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvordan indstiller man således at når man trykker på dobbeltpilen ved en tråd i oversigten så kommer man ind på første indlæg efter man var på sidst? Pt kommer jeg ind på seneste indlæg og skal så selv scrolle tilbage ..
Leave a comment:
-
Hvorfor er eller hvad betyder den orange/grå bjælke under brugernavnet?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Har ikke haft nogle problemer på min iPhone X på Safari.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg har prøvet at logge ind almindeligt. Jeg bliver stadig spurgt om at logge ind hver gang jeg rammer forum.
I indstillinger -> Safari, har du så "Bloker alle cookies" slået fra?
Leave a comment:
-
Hvordan skifter man tråd når man skal vidre..
hvor er næste knappen..
Leave a comment:

Leave a comment: