Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FCN. 17. april 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg tror der er nogle ret åbenlyse svar på dine afsluttende spørgsmål: Ja, ja og ja. Det er altid cheftrænerens ansvar at sætte et hold op fra start. Der eksisterer stadig en mental blokering i hovederne på vores spillere, der gør at håndbremsen bliver automatisk trukket, når man ikke lige føler man har trygheden i spillet. Kollektivet fungerer heller ikke godt nok; og det skyldes bl.a den mentale blokering, som gør at der ikke bliver løbet nok i perioder; og så begår vores såkaldte rutinerede spillere med Anders Møller i spidsen ALT for mange elementære fejl, både i organisation og indgreb. Som Thomas Dalgaard kækt sagde: "OB har et dårligt forsvar". Og det har vi. Bl.a fordi AMC simpelthen ikke har det, der skal til for at være styrmand for et Superliga-forsvar mere. Han lærer ikke godt nok fra sig; hans unge aspiranter render rundt og laver de samme urutinerede fejl, som han selv begår, og resultatet viste sig bl.a ved målet igår, hvor Daniel Høegh totalt mistede overblikket i kontraen, bakkede og overlod jagten af Joshua John til en anden, selv om han selv burde være gået til ham.

    Så både det kollektive og de enkelte dele fungerer ikke godt nok. Og så stiller TB op med forkerte midtbanekonstellationer fra start. Det er tydeligt for mig, at Ari Skulason i øjeblikket render rundt og ligner én der overhovedet ikke kan spille fodbold. Han indrømmer selv, at han ikke har ramt niveauet, men alligevel bliver han foretrukket. Vores spil blev så meget bedre af at konstellationen Azer/Schoop kom i spil; fordi så blev boldene spillet med fart og idé, hvilket gjorde at vi til tider spillede bedre end et hold, der var 11 mod 10.

    Så snart vi får sat spillet, så får vi også kollektivet med, for så smider de hæmningerne, og så kan vi altså spille noget ret god bold. Og så kommer forsvaret heller ikke så meget under pres.

    Hvis det stod til mig spillede vi med Azer/Schoop i hver kamp; og hvis vi kan få gang i Emil Larsen igen, så skal Spellman/Skula ikke spille mere fra start lige foreløbigt. Vi skal ikke LØBE os selv i gang, vi skal SPILLE os selv i gang.

    MvH ChrisOB
    Jeg synes måske ikke nødvendigvis Spellman skal bænkes, men jeg ER enig i at vi skal stille med en spillende midtbane, når nu vi har typerne til at gøre det. Spellman kunne så passende bruges som hængende angriber og supplement til Mos/Kadrii i offensiven...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #92
      Der er noget galt med mentaliteten, når man kun spiller godt mod de "store hold" . Hvem skal egentlig rive holdet op ved rødderne når spillet ikke køre. Hvor er lederne på banen? Det virker som om der er meget lidt kommunikation spillerne imellem på banen, man venter til efter modstanderen har scoret, eller forspildt en stor chance, så gestikuleres der og snakkes. Jeg har set de fleste hjemmekampe og jeg mangler ledelse på banen, jeg mangler en anfører der guider de unge, viser autoritet og går forrest.
      Hvis man kigger på vores trup, har vi egentlig en trup, der indeholder det, der skal til, vi har rutine ( Amc, Ruud, spellman, skoubo, JC) vi har boldfaste midtbane spillere ( Azer, Shoop) vi har krigertyperne( skulasson, spellman) vi har individualiserer (falk , Emil, kadrii) vi har ungdom/talent ( Kasper Larsen , Daniel Høegh, falk, Emil kadrii, jbl, momo, ) +nye talenter der kommer op i truppen. Hvorfor kan man så ikke bare spille godt / være klar hver gang. Hvorfor skal vi blive ved med at hører ' vi ramte ikke vores niveau idag" Et par gange har holdet ramt et højt niveau, ( mod BIF, FCK, FCM) de har bevist at de magter at spille god fodbold.
      Det er åbenbart blevet en del af kulturen i OB gennem de senere år, at det er ok kun at spille godt en gang imellem. Hvor er stoltheden, hvad er holdets DNA.
      Jeg savner at spiller,træner ,klub viser en vindekultur, en stolthed af netop at være en del af OB.
      OB er blevet en grå og lidt kedelig sag. Det virker som om klubben/ bestyrelsen er gået i stå. Hvad skal fremtiden byde på? Hvad er visionen? Er man på alle planer blevet lidt for selvfede i Ådalen. OB trænger til en udluftning lidt gennemtræk, der skal tænkes større end Øens hold. Jeg er med på at vi er ramt økonomisk, og at pengene er små, men hvad gør man for at ændre den situation, ja man spare, fint nok, men vi kan jo også spare os ihjel eller rykke ned i 1.div. Det er vel ikke en del af planen, hvis der er en plan.
      Kom nu OB, skyd brystet frem, kom men nogle realistiske bud på fremtiden og økonomien, skab en kultur som alle i klubben og byen kan og vil være stolte af. Middelmådighedens tid skal være forbi nu.

      Comment


        #93
        For mig ser det ud som om, at knapt to år efter hans ansættelse har vores træner stadig ikke har fundet konceptet for spillet, ej heller hvor på banen og i hvilken konstellation vi står stærkest. Derudover sidder jeg indimellem med en fornemmelse af han "overtænker" kampene og modstanderne når han sidder og planlægger opstillingen og taktikken inden kampen..... Efter igår må jeg også undre mig over han venter så længe med at skifte Mos ud......ja ja har heller ikke selv den store fidus til Bodul men noget skulle der jo ske på den offensive front og hvornår skiftede han så? Mener det var da der manglede 6-7 minutter...det er jo helt Morten Olsensk.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg magter snart ikke at se på den halvhjertede indsats fra start mere. Hvis man ikke møder BIF, FCK, FCM etc. spiller holdet på 90 % med håndbremsen trukket: alt for langsom boldomgang, alt for få løb for hinanden og sløjt genpres. Det er mig en gåde at top-sportsfolk kan have så lidt vinderattitude og udvise så lidt vildskab.

          Der skal modgang til og i går åbenbart dobbelt modgang før holdet leverer det, som det er i stand til i indstilling - og det først efter 52 minutter og endda på hjemmebane. Man sidder med en fornemmelse af, at OB mod den lange række af svage hold i ligaen kunne hente mange flere point, hvis indstillingen bare var i orden fra start og holdet gik 100 % efter sejren fra første sekund af hver kamp.

          Hvad er der galt med det her OB-hold? Er det TB´s ansvar? Er holdet stadigvæk "sygt"? Er kollektivet ikke stærkt nok? Jeg fatter ikke, hvad der foregår.
          Det er der vel ingen tvivl om ???

          Overordnet er det trænerens ansvar og for så vidt også sportschefen hvis ikke holdet ikke præsterer maksimalt fra start men der er tilsyneladende stadig sygdomstræk i truppen der gør at håndbremsen er trukket .. TB og JH kan italesætte, råbe og skrige, planlægge alt det de vil men hvis ikke spillerne agerer på det så er der enten manglende respekt/tillid eller stærkere kræfter på banen.

          Jeg har tidligere skrevet at der stadig er spillere højt i hierakiet der ikke er kommet sig ovenpå skuffelserne fra CL eventyret og det påvirker stadig ... de spiller deres ikke for holdet men for dem selv og det er kun de spændende kampe de kan sætte sig op til .. af samme årsag har jeg tvivlet på den seneste års forlængelse hos den ene og manglende salg af den anden ... der er også et par af vores unge fantastiske spillere med fra dengang men de er stadig i starten af deres karriere og har masser at spille for ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Der er noget galt med mentaliteten, når man kun spiller godt mod de "store hold" . Hvem skal egentlig rive holdet op ved rødderne når spillet ikke køre. Hvor er lederne på banen? Det virker som om der er meget lidt kommunikation spillerne imellem på banen, man venter til efter modstanderen har scoret, eller forspildt en stor chance, så gestikuleres der og snakkes. Jeg har set de fleste hjemmekampe og jeg mangler ledelse på banen, jeg mangler en anfører der guider de unge, viser autoritet og går forrest.
            Hvis man kigger på vores trup, har vi egentlig en trup, der indeholder det, der skal til, vi har rutine ( Amc, Ruud, spellman, skoubo, JC) vi har boldfaste midtbane spillere ( Azer, Shoop) vi har krigertyperne( skulasson, spellman) vi har individualiserer (falk , Emil, kadrii) vi har ungdom/talent ( Kasper Larsen , Daniel Høegh, falk, Emil kadrii, jbl, momo, ) +nye talenter der kommer op i truppen. Hvorfor kan man så ikke bare spille godt / være klar hver gang. Hvorfor skal vi blive ved med at hører ' vi ramte ikke vores niveau idag" Et par gange har holdet ramt et højt niveau, ( mod BIF, FCK, FCM) de har bevist at de magter at spille god fodbold.
            Det er åbenbart blevet en del af kulturen i OB gennem de senere år, at det er ok kun at spille godt en gang imellem. Hvor er stoltheden, hvad er holdets DNA.
            Jeg savner at spiller,træner ,klub viser en vindekultur, en stolthed af netop at være en del af OB.
            OB er blevet en grå og lidt kedelig sag. Det virker som om klubben/ bestyrelsen er gået i stå. Hvad skal fremtiden byde på? Hvad er visionen? Er man på alle planer blevet lidt for selvfede i Ådalen. OB trænger til en udluftning lidt gennemtræk, der skal tænkes større end Øens hold. Jeg er med på at vi er ramt økonomisk, og at pengene er små, men hvad gør man for at ændre den situation, ja man spare, fint nok, men vi kan jo også spare os ihjel eller rykke ned i 1.div. Det er vel ikke en del af planen, hvis der er en plan.
            Kom nu OB, skyd brystet frem, kom men nogle realistiske bud på fremtiden og økonomien, skab en kultur som alle i klubben og byen kan og vil være stolte af. Middelmådighedens tid skal være forbi nu.
            Vi har ikke spillet godt mod de store hold, vi har faktisk ikke spillet godt i en eneste kamp i foråret.
            Vi skaber meget lidt.
            Vores pasninger rammer for sjældent målet.
            Defensivt er vi alt for svage.
            Det er faktisk gennemgående for stort set alle kampe.

            Vi har slået FCM 2 gange, men der spillede vi bestemt ikke godt og FCM var i begge kampe stærkt svækkede.
            Vi har slået BIF èn gang hvor vi spillede bedre, men var igen oppe imod et stærkt svækket hold.

            Problemet er kvaliteten af spillerne, samt trænerens manglende evne til at etablere en spillestil.

            Falk spiller godt og Azer gør det okay.......resten har p.t. ikke niveau.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg magter snart ikke at se på den halvhjertede indsats fra start mere. Hvis man ikke møder BIF, FCK, FCM etc. spiller holdet på 90 % med håndbremsen trukket: alt for langsom boldomgang, alt for få løb for hinanden og sløjt genpres. Det er mig en gåde at top-sportsfolk kan have så lidt vinderattitude og udvise så lidt vildskab.

              Der skal modgang til og i går åbenbart dobbelt modgang før holdet leverer det, som det er i stand til i indstilling - og det først efter 52 minutter og endda på hjemmebane. Man sidder med en fornemmelse af, at OB mod den lange række af svage hold i ligaen kunne hente mange flere point, hvis indstillingen bare var i orden fra start og holdet gik 100 % efter sejren fra første sekund af hver kamp.

              Hvad er der galt med det her OB-hold? Er det TB´s ansvar? Er holdet stadigvæk "sygt"? Er kollektivet ikke stærkt nok? Jeg fatter ikke, hvad der foregår.
              I mine øjne ser det slet ikke sådan ud.
              Hvordan vurderer du 90% indsats?
              Vi spiller jo på samme vis i hver kamp.
              Ringe afleveringssucces, ringe evner til at sætte sit spil igennem, langsomme og usikre forsvarere.......det er helt gennemgående.
              Vi mangler kvalitet i trup og på trænerbænken (så vi kunne skifte kapabelt ind og undgik at bruge Diarra på venstre back.).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Vi skal passe meget på med at finde på undskyldninger som "vi er ikke på 100% i indstilling", "det er dommerens skyld".
                Jeg bemærker ikke manglende indstilling, men jeg ser masser af manglende kvalitet.
                Der er ikke offside ved "udligningen", men tidligere i kampen burde Ruud have været smidt ud for sit spark på halsen af Uffe Bech (den slags udligner sig selv).

                Der skal tilføres kvalitet hvis vi halter igennem og overlever i år......uden den rykker vi ned og det er ikke indstillingens skyld.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Vi skal passe meget på med at finde på undskyldninger som "vi er ikke på 100% i indstilling", "det er dommerens skyld".
                  Jeg bemærker ikke manglende indstilling, men jeg ser masser af manglende kvalitet.
                  Der er ikke offside ved "udligningen", men tidligere i kampen burde Ruud have været smidt ud for sit spark på halsen af Uffe Bech (den slags udligner sig selv).

                  Der skal tilføres kvalitet hvis vi halter igennem og overlever i år......uden den rykker vi ned og det er ikke indstillingens skyld.
                  Tror ikke på at vi får tilføjet meget mere kvalitet end den som vores talenter kommer med ..

                  Lucas Jensen Transferfri 30.06.2018
                  Mikkel Desler Rykket op 30.06.2017
                  Anders Thomsen Rykket op 30.06.2015
                  Mathias Greve Rykket op 30.06.2015
                  Kommende kontraktudløb
                  Ruud 30.06.14
                  Kriztian 30.06.2014
                  Skoubo 30.06.14
                  AMC 30.06.14.
                  Dusan Djuric 30.06.2014
                  Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
                  Jeppe Hansen 30.06.2014
                  * Casper Radza 30.06.14
                  * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
                  * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
                  * Mark Kongsted (m) 30.06.14
                  * Jacob Barret Laursen 30.06.2014

                  Kan kun forestille mig at der bliver forlænget med talenterne på denne liste og helt undtagelsesvist Mos ... Forventer at næste sæson bliver mere nervepirrende end denne ..

                  Kun hvis en af vores bedre spillere bliver solgt kan det være at der kommer en erstatning+1. F.eks. Salg af Emil åbner for at Kadrii eller Lucas tager hans plads, at der bliver råd til Mos + 1 mere ... og det i bedste fald..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Tror ikke på at vi får tilføjet meget mere kvalitet end den som vores talenter kommer med ..

                    Lucas Jensen Transferfri 30.06.2018
                    Mikkel Desler Rykket op 30.06.2017
                    Anders Thomsen Rykket op 30.06.2015
                    Mathias Greve Rykket op 30.06.2015
                    Kommende kontraktudløb
                    Ruud 30.06.14
                    Kriztian 30.06.2014
                    Skoubo 30.06.14
                    AMC 30.06.14.
                    Dusan Djuric 30.06.2014
                    Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
                    Jeppe Hansen 30.06.2014
                    * Casper Radza 30.06.14
                    * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
                    * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
                    * Mark Kongsted (m) 30.06.14
                    * Jacob Barret Laursen 30.06.2014

                    Kan kun forestille mig at der bliver forlænget med talenterne på denne liste og helt undtagelsesvist Mos ... Forventer at næste sæson bliver mere nervepirrende end denne ..

                    Kun hvis en af vores bedre spillere bliver solgt kan det være at der kommer en erstatning+1. F.eks. Salg af Emil åbner for at Kadrii eller Lucas tager hans plads, at der bliver råd til Mos + 1 mere ... og det i bedste fald..
                    Jeg er enig.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      I mine øjne ser det slet ikke sådan ud.
                      Hvordan vurderer du 90% indsats?
                      Vi spiller jo på samme vis i hver kamp.
                      Ringe afleveringssucces, ringe evner til at sætte sit spil igennem, langsomme og usikre forsvarere.......det er helt gennemgående.
                      Vi mangler kvalitet i trup og på trænerbænken (så vi kunne skifte kapabelt ind og undgik at bruge Diarra på venstre back.).
                      Det er naturligvis svært med "90%" eller om det er 97%. Jeg prøver bare at sætte ord på en tydelig tendens. Mod de på papiret svage hold starter OB sløvt - sløvere end de er i stand til at spille - for en lige tydelig tendens er, at tempoet hæves når man har bragt sig i en "op ad bakke" situation - hermed mener jeg bagud og det er ved at være alvor, hvis man ikke skal tabe kampen.

                      Man kommer ikke ud som lyn og torden. Bolden flyttes alt for langsomt og der løbes ikke nok, der presses ikke nok på boldholder. Derved bringer man sig alt for sjældent i overtals-situationer og modstanderholdet bringes ikke i ubalance.

                      Da OB efter AMCs udvisning begyndte at spille hurtige og flytte sig bedre for hinanden blev FCN bragt i ubalance og der var anløb til chancer - hvilket der INTET havde været af i hele 1. halvleg. OB var jo ikke i nærheden af målet. En del af forklaringen er naturligvis, som du skriver, at der mangler kvalitet. Men det er ikke hele forklaringen. Det er tydeligt at se det i øjnene på spillerne før og efter AMCs udvisning. Der er ingen gnist og vildskab at spore inden, hvorimod der efter er en helt andet intensitet i bevægelse og pres. Hvis du ikke er det bedste hold kan du med 100% indsats få point, som det skete mod BIF og FCM. OB spillede ikke godt men de kæmpede røven ud af bukserne i de kampe og det gav point.

                      Mod de dårligere hold - jeg mener faktisk at der er dårligere hold end OB i ligaen - det siger tabellen jo også (men bare ikke tydeligt nok i min optik) burde OB kunne få flere point end det er tilfældet. Kampene mod VFF burde have givet 6 point med den rette indstilling.

                      Comment


                        Jeg kan ikke forestille mig andet, end at vi får en kapitalindsprøjtning at se til sommer, der delvist vil blive brugt på truppen. Nægter at tro, at de pengestærke folk bag klubben, der bruger weekend efter weekend på at netværke deres foretagender på TreFor, tør binde an på den nuværende trup (inkl. kontraktudløb), en sæson yderligere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                          Jeg kan ikke forestille mig andet, end at vi får en kapitalindsprøjtning at se til sommer, der delvist vil blive brugt på truppen. Nægter at tro, at de pengestærke folk bag klubben, der bruger weekend efter weekend på at netværke deres foretagender på TreFor, tør binde an på den nuværende trup (inkl. kontraktudløb), en sæson yderligere.
                          det er vist enhver OB-fans våde drøm at der bliver spyttet ekstra i kassen personligt har jeg dog lidt svært ved at tro på det, det er vel ikke meget mere end 2 år siden at der blev tilført 60 mill. His det endelig skal være, er jeg overbevist om at det ikke sker før der er præsteret sorte tal på bundlinien, så klubben ikke står om 2 år igen-igen med hatten i hånden og spørger om "almisser"

                          Du skriver at du ikke kan forestille dig andet end at der kommer en kapitalindsprøjtning til sommer....har du evt. lidt saftige rygter i den "henretning" som du gerne vil dele med os andre, eller er der bare tale om et optimistisk ræsonnement for egen regning
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg magter snart ikke at se på den halvhjertede indsats fra start mere. Hvis man ikke møder BIF, FCK, FCM etc. spiller holdet på 90 % med håndbremsen trukket: alt for langsom boldomgang, alt for få løb for hinanden og sløjt genpres. Det er mig en gåde at top-sportsfolk kan have så lidt vinderattitude og udvise så lidt vildskab.

                            Der skal modgang til og i går åbenbart dobbelt modgang før holdet leverer det, som det er i stand til i indstilling - og det først efter 52 minutter og endda på hjemmebane. Man sidder med en fornemmelse af, at OB mod den lange række af svage hold i ligaen kunne hente mange flere point, hvis indstillingen bare var i orden fra start og holdet gik 100 % efter sejren fra første sekund af hver kamp.

                            Hvad er der galt med det her OB-hold? Er det TB´s ansvar? Er holdet stadigvæk "sygt"? Er kollektivet ikke stærkt nok? Jeg fatter ikke, hvad der foregår.
                            Det er for en stor del T.B´s skyld at det ser ud som det gør. Ud over et antal tværpasninger på egen bane og et los frem kan jeg ikke helt se hvad vores spilkoncept er.
                            Jeg har tit oplevet at man prøver at tie problemerne ihjel , og jeg tænkte at det måtte være denne praksis Troels havde i tankerne til kampen mod FCN , det så unægteligt ud til vi prøvede at "stå kampen ihjel " .
                            Og så er der noget om at øvelse gør mester , men i forhold til at lade Spellmann spille kant så mangler der uendelig meget øvelse før der kommer noget mester ud af det . Normalt kommer det meste af vores farlige opspil fra kanterne , men med Emil´s formnedgang og Kadrii´s lange vej tilbage ligger det til at det kun vil kunne komme fra højre kant og det lukkede T.B ned for mod FCN.
                            Spellmann har før spillet gode kampe som hængende angriber , men aldrig som kant så det var en tåbelig disposition at stille op som tilfældet var , især når vi samtidig ikke har en central midtbane mand som kan sætte en mand af eller skabe en chance til vores til tider meget tamme angriber .
                            Noget andet er at en spiller med flere på hinanden følgende elendige præstationer som Ari har haft i foråret burde aldrig været kommet i betragtning til start 11éren .
                            Kan nogen iøvrigt få øje på formålet med JBL´s lejemål ?
                            Last edited by Slambert; 19-04-2014, 09:36.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                              Det er for en stor del T.B´s skyld at det ser ud som det gør. Ud over et antal tværpasninger på egen bane og et los frem kan jeg ikke helt se hvad vores spilkoncept er.
                              Jeg har tit oplevet at man prøver at tie problemerne ihjel , og jeg tænkte at det måtte være denne praksis Troels havde i tankerne til kampen mod FCN , det så unægteligt ud til vi prøvede at "stå kampen ihjel " .
                              Og så er der noget om at øvelse gør mester , men i forhold til at lade Spellmann spille kant så mangler der uendelig meget øvelse før der kommer noget mester ud af det . Normalt kommer det meste af vores farlige opspil fra kanterne , men med Emil´s formnedgang og Kadrii´s lange vej tilbage ligger det til at det un vil kunne komme fra højre kant og det lukkede T.B ned for mod FCN.
                              Spellmann har før spillet gode kampe som hængende angriber , men aldrig som kant så det var en tåbelig disposition at stille op som tilfældet var , især når vi samtidig ikke har en central midtbane mand som kan sætte en mand af eller skabe en chance til vores til tider meget tamme angriber .
                              Noget andet er at en spiller med flere på hinanden følgende elendige præstationer som Ari har haft i foråret burde aldrig været kommet i betragtning til start 11éren .
                              Kan nogen iøvrigt få øje på formålet med JBL´s lejemål ?
                              jeg er også træt af de uendelige rokeringer på pladserne og ikke mindst efter alt det vi har hørt om kontinuitet på holdet .. det kommer jo aldrig med de dispositioner.

                              Vil dig sige at jeg ser en del mere presspil og løb for hinanden på kontraerne og spil i de små rum end jeg har set tidligere .. vi kan til tider kombinere rigtig fint ... men alt for tit så er spillerne ikke sat på til det og så bliver det, det der temmelig kedelige nogat at se på og vi gør os selv mere ineffektive end nødvendigt ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                jeg er også træt af de uendelige rokeringer på pladserne og ikke mindst efter alt det vi har hørt om kontinuitet på holdet .. det kommer jo aldrig med de dispositioner.

                                Vil dig sige at jeg ser en del mere presspil og løb for hinanden på kontraerne og spil i de små rum end jeg har set tidligere .. vi kan til tider kombinere rigtig fint ... men alt for tit så er spillerne ikke sat på til det og så bliver det, det der temmelig kedelige nogat at se på og vi gør os selv mere ineffektive end nødvendigt ..
                                Oveni problemet med at han lægger højrekant død ved at sætte Spellmann derud syntes jeg også han lukker ned for Ruud , syntes Ruud spiller skidt hvergang han får en ikke kantspiller foran sig.

                                Comment

                                Working...
                                X