Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FCN. 17. april 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Frygteligt ringe af linjevogteren. Dommerstanden i DK er så rystende dårlig.
    - Nicolai

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Mon ikke det går lige op med de dommerfejl i sidste ende. Selvom jeg ikke lige kan komme i tanke om situationer, hvor dommeren snød OB's modstander på stående fod.
      Med alt den teknologi der er til rådighed, og mulighed for at få rettet den slags tåbelige fejl i løbet af sekunder, er der ingen undskyldninger for ikke at indføre dem...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Rigtigt skidt af dommerteamet!!!
        Skal man finde noget positivt i dommerens præstation i dag, så er det at hans kortspil betyder, at vi i næste kamp får et indblik i evnerne hos næste sæsons potentielle forsvar, når både AMC og Ruud er ude med karantæne - jeg går ud fra Ruuds kort er til mere end et lille gult kort. Håber det betyder at Barrett spiller venstre back. Med Vestsjællands evner i hovedspillet vil det vist være kamikaze at spille med skulason som venstre back. Håber Skoubo bliver klar så han kan hjælpe på dødbolde.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Skal man finde noget positivt i dommerens præstation i dag, så er det at hans kortspil betyder, at vi i næste kamp får et indblik i evnerne hos næste sæsons potentielle forsvar, når både AMC og Ruud er ude med karantæne - jeg går ud fra Ruuds kort er til mere end et lille gult kort. Håber det betyder at Barrett spiller venstre back. Med Vestsjællands evner i hovedspillet vil det vist være kamikaze at spille med skulason som venstre back. Håber Skoubo bliver klar så han kan hjælpe på dødbolde.
          nu er det jo ikke fordi at det er så lang tid siden at AMC sad ude med karantæne og vi startede med Kasper og Daniel:

          http://www.ob.dk/kampe/spillet-kamp.aspx?id=35418

          2-2 mod Sønderjyske ....

          Men ja .. højre back er i spil .. jeg tror dog at det bliver Diarra frem for COB .. og så med Ari på den anden side .. og ikke JBL ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            http://onside.dk/superligaen/boer-an...-smides-ud-her

            Men nu blev vi trods alt bedre med ham ude så ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              nu er det jo ikke fordi at det er så lang tid siden at AMC sad ude med karantæne og vi startede med Kasper og Daniel:

              http://www.ob.dk/kampe/spillet-kamp.aspx?id=35418

              2-2 mod Sønderjyske ....

              Men ja .. højre back er i spil .. jeg tror dog at det bliver Diarra frem for COB .. og så med Ari på den anden side .. og ikke JBL ..
              Jeg synes nu også det gør en væsentlig forskel for forsvaret, at Ruud ikke er med, hvilket han var mod Sønderjyske som du selv nævner. Så forstår ikke helt din pointe, men skidt med det:-) Mon ikke der er en stor sandsynlighed for at det forsvar vi ser på søndag også er det vi ser næste sæson.

              Comment


                #67
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2264077.ece
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2249634.ece
                http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/841

                Der spilles med højt tempo og dommerne siger selv de ikke altid kan følge med, jamen lad os nu fået den teknologi der skal til for at minimere disse fejl, Jeg vil heller tabe en kamp på der bliver dømt rigtigt end og vinde en på der bliver dømt forkert.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Med alt den teknologi der er til rådighed, og mulighed for at få rettet den slags tåbelige fejl i løbet af sekunder, er der ingen undskyldninger for ikke at indføre dem...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Ja, debatten er meget aktuel. To hjemmekampe inden for så kort tid, hvor der er tydelige og kampafgørende dommerfejl.

                  Argumentet med, at det udligner sig over tid, er fint nok, men variansen kan jo også være en bitch. Hvis den falder uheldigt ud nok gange i løbet af en sæson, så kan det jo nemt være udslagsgivende for mere end bare en enkelt kamp.
                  Dét synes jeg er åndssvagt, når nu man uden de store omkostninger kunne indføre et system, som kan gøre op med de værste dommerfejl.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    http://onside.dk/superligaen/boer-an...-smides-ud-her

                    Men nu blev vi trods alt bedre med ham ude så ..
                    Det var ikke pænt sagt så det vil jeg lade dig om:-) Men det er da tankevækkende at forsvaret ikke blev presset mere i anden halvleg end i første. Bortset fra de første ti minutter så synes jeg Høegh gjorde det rigtig fint.mange gode indgreb. I betragtning af hvor lidt kamptræning han får, synes jeg han spillede solidt. Lad ham nu spille sæsonen ud så han kan få lidt kampe i benene og lidt selvtillid.

                    Comment


                      #70
                      Lige den fejl der bliver begået idag, er der ingen grund til at indføre videoteknologi omkring. Den er så klokkeklart linjevogterens ansvar, at det skriger til himlen.

                      De fleste linjevogtere havde fanget den, og jeg ved ikke hvorfor han står og sover i situationen. Det er hans ansvar at se hvor spillerne står i forhold til hinanden, Mtiliga står i en position over en meter foran Azer, og der er ingen undskyldninger for ikke at være opmærksom på ham.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Jeg synes nu også det gør en væsentlig forskel for forsvaret, at Ruud ikke er med, hvilket han var mod Sønderjyske som du selv nævner. Så forstår ikke helt din pointe, men skidt med det:-) Mon ikke der er en stor sandsynlighed for at det forsvar vi ser på søndag også er det vi ser næste sæson.
                        Det var først lidt senere at jeg så at Ruud også var ude .. jeg så kun på KL/DH konstallationen i første omgang ...

                        Men mener du at

                        MD DH KL AS er bedre end ER DH KL AS ?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Det var ikke pænt sagt så det vil jeg lade dig om:-) Men det er da tankevækkende at forsvaret ikke blev presset mere i anden halvleg end i første. Bortset fra de første ti minutter så synes jeg Høegh gjorde det rigtig fint.mange gode indgreb. I betragtning af hvor lidt kamptræning han får, synes jeg han spillede solidt. Lad ham nu spille sæsonen ud så han kan få lidt kampe i benene og lidt selvtillid.
                          Det var ikke mig men TB og DH ..

                          "OB spillede ikke en af deres bedste kampe i første halvleg. Efter 50 minutters spil blev ondt værre, da fynboernes anfører Anders Møller Christensen blev udvist, men det endte lidt overraskende med at være en fordel for OB. - Vi spiller en dårlig første halvleg, men jeg synes faktisk, vi får præsteret godt i anden halvleg efter udvisningen, hvor der var mere fight og bedre spil, sagde Troels Bech til Canal 8.

                          Inden dagens kamp havde OB ikke tabt i fem kampe, og fynboernes forsvarsspiller Daniel Høegh var da også ærgerlig over nederlaget til FC Nordsjælland, selv om han var glad for præstationen i anden halvleg.

                          - Vi tager os sammen. Vi løfter vores spil, og med lidt held havde vi stået med et point i dag, sagde han til Canal 8".


                          http://www.bt.dk/superligaen/aergerl...igt-underkendt
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Det var først lidt senere at jeg så at Ruud også var ude .. jeg så kun på KL/DH konstallationen i første omgang ...

                            Men mener du at

                            MD DH KL AS er bedre end ER DH KL AS ?
                            Nej, jeg synes Diarra mangler en del i det offensive. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke tør eller fordi han ikke må, at han ikke går med frem. I første halvleg i dag var der adskillige gange hvor der var masser af plads i venstre side når vi havde bolden i højre side.men det afgørende løb kom bare ikke i venstre side så vi kunne splitte deres forsvar ad. Rasmus Falk stod flere gange og drejede rundt om sig selv når han ventede på de rigtige løb. Jeg håber Diarra får det nemmere når han kommer over i højre side.jeg glæder mig rigtig meget til at se om det kan bære

                            Comment


                              #74
                              Punkt 1.
                              Min dreng på 5 år, som er meget retfærdig, spurgte i dag hvorfor dommeren snyder OB - og jeg må sige, at jeg lige på det tidspunkt ikke kunne finde ord. Få nu indført brug af tv-billeder til at afgøre kampafgørende situationer!

                              Punkt 2.
                              Nogle spillere er simpelthen ikke ret gode, og gode til at træffe beslutninger i kampen. Diarra giver på et tidspunkt et hjørnespark, hvor den nærmeste modstander er 10 meter fra ham - ligesom nogle clearinger ryger til hjørne i stedet for væk fra forsvarszonen. Daniel Høgh er faktisk også ret dårlig, og man kunne finde seriespillere der kunne spille hans position bedre end ham. Skulason er pissedårlig, Kadrii har pt. ikke niveau. Jeg synes heller ikke, at Troels Bech virker super engageret på bænken.

                              Alfa omega. Der ligger et kæmpe arbejde at gøre i OB :(

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Nej, jeg synes Diarra mangler en del i det offensive. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke tør eller fordi han ikke må, at han ikke går med frem. I første halvleg i dag var der adskillige gange hvor der var masser af plads i venstre side når vi havde bolden i højre side.men det afgørende løb kom bare ikke i venstre side så vi kunne splitte deres forsvar ad. Rasmus Falk stod flere gange og drejede rundt om sig selv når han ventede på de rigtige løb. Jeg håber Diarra får det nemmere når han kommer over i højre side.jeg glæder mig rigtig meget til at se om det kan bære
                                Jeg tror stadig på at Diarra mangler noget i det offensive fordi han har fået at vide at det er vigtigere at han passer sine defensive pligter (bag Emio) end at han går til baglinien og lave indlæg med sit ringe venstreben.. tror det bliver anderledes når han kommer over i højre side ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X