Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCM-OB

    Optakt fra Tipsbladet

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dtjylland-ob-0

    #2
    nogle grimme statistiske oplysninger; Vi har ikke vundet i Herning siden 2005, og vi har lukket mål ind de sidste 12 kampe! Det lover jo ikke særligt godt - og vi skal nok regne med at score min. 2 gange hvis vi vil have noget med fra heden.

    Omvendt må vi sige de mangler en del rigtigt stærke folk; Erik Sviatchenko og Izunna er ude, Femi og Duncan er der tvivl om og Bak-Bak og Igboun sidder ude med karantæne - hvor vi tilgengæld ser ud til at have alle mand klar - så mulighederne bliver næppe større. Så lad nu for fanden være med at undevurdere dem blot fordi de har nogle folk på bænken - det kunne ligne os at gøre præcis det!

    umiddelbart var det en kamp jeg på forhånd gerne solgte for et enkelt point; men vi har snart spillet så mange kampe uafgjort, vinde over de andre bundhold magter vi ikke og det ene point rykker ikke rigtigt noget. Så vi skal sgu have en sejr!

    Comment


      #3
      Det er godt nok nogle grimme statistikker, men hvis man ser på deres nuværende form - Så er de ikke bedre end os, begge hold har hentet 9 point i forårs-sæsonen. Hvis vi rammer dagen, så kan vi godt vinde i Midtjylland, og karantæner til Kristian Bak og Sylvester Igboun - Det tænker jeg er en fordel for os?

      Comment


        #4
        Statistikker er til for at blive brudt. Efter på lørdag vil FCM'erne ikke have brug for sex i månedsvis, så meget som vi kommer til at røvpule dem.
        Last edited by spfisk; 09-04-2014, 18:09.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
          Statistikker er til for at blive brudt. Efter på lørdag vil FCM'erne ikke have brug for sex i månedsvis, så meget som vi kommer til at røvpule dem.
          👍😄
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Jeg kalder den nu: Vi vinder 3-1.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Så kalder jeg den også:

              Vi spiller uafgjort igen.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Jeg kalder den nu: Riffel har størst chance for at få ret ;-)
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Skal man have købt billet hjemmefra eller kan man gøre det på heden når man ankommer? Hvis man vil i awayudsnittet?

                  Kommer der mange fra Odense?

                  Comment


                    #10
                    Vi har haft nogen irriterende uafgjorte med Viborg og Sønderjyske, men selv om vi har fordel i forhold til skader og karantæner, så sælger jeg gerne kampen for endnu en uafgjort. Alt tæller nu!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Skal man have købt billet hjemmefra eller kan man gøre det på heden når man ankommer? Hvis man vil i awayudsnittet?

                      Kommer der mange fra Odense?
                      Jeg kan ikke huske, hvornår OB sidst har udsolgt et udebaneafsnit. (Det skulle da lige have været i Viborg), så jeg tror roligt du kan vente med at købe billet til du er ved stadion.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Jeg kalder det sikre spil. Over 2,5 mål!

                        Comment


                          #13
                          Igboun, Bak og Dunken er ude.. Det skal blive til tre point!

                          Comment


                            #14
                            Det er altså nærmest deres 4 bedste spillere der er ude i Dunken, Bak, Igboun og Izunna. Derfor skal vi i hvert fald have point med hjem derfra. Vi kan stille i stærkeste opstilling og Midtjylland har vist sig noget svingende, ligesom os selv. Jeg ser stadig Midtjylland i denne forfatning, som bedre end både Viborg og SønderjyskE, så forventer ikke en sejr, men vi har i hvert fald sjældent haft bedre muligheder for at hive de 3 point med hjem fra Herning!!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Igboun, Bak og Dunken er ude.. Det skal blive til tre point!
                              Hvis point(s) skal afhænge af det andets holds skader, så er man godt nok skidt kørende. Jeg håber på, at vi kan finde det gode spil fra Brøndbykampen frem imod en modstander, der gerne vil frem over stepperne og dominere kampen. Så er det sådan set underordnet hvem de kommer med.

                              Comment

                              Working...
                              X