Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvis point(s) skal afhænge af det andets holds skader, så er man godt nok skidt kørende. Jeg håber på, at vi kan finde det gode spil fra Brøndbykampen frem imod en modstander, der gerne vil frem over stepperne og dominere kampen. Så er det sådan set underordnet hvem de kommer med.
    jo men vi er vel heller ikke alt for godt kørende - så tager gerne imod al den "hjælp" vi kan få.....men ja vil da være rart om vi kunne få 3 point fordi vi var gode og ikke pga fcms mangler

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jo men vi er vel heller ikke alt for godt kørende - så tager gerne imod al den "hjælp" vi kan få.....men ja vil da være rart om vi kunne få 3 point fordi vi var gode og ikke pga fcms mangler
      Vi kan kun få 3 points (eller bare 1), hvis vi selv er gode nok. Selv om FCM mangler nogle profiler, så er de stadig et bedre hold end Viborg.

      Comment


        #18
        http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-sk...di-vi-kan.aspx

        Dejligt nuanceret indslag af træneren, der slutteligt koger det hele sammen til det som det hele drejer sig om..."vi skal vinde fordi vi kan" det er godt for en skrøbelig selvtillid.

        Jeg kalder en start opstilling nu

        MT
        Ruud Høegh AMC JBL/Diarra
        Falk Ari Azer
        Spelmann
        Mos Skoubo
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-vi-sk...di-vi-kan.aspx

          Dejligt nuanceret indslag af træneren, der slutteligt koger det hele sammen til det som det hele drejer sig om..."vi skal vinde fordi vi kan" det er godt for en skrøbelig selvtillid.

          Jeg kalder en start opstilling nu

          MT
          Ruud Høegh AMC JBL/Diarra
          Falk Ari Azer
          Spelmann
          Mos Skoubo
          Har Kasper Larsen karantæne?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har Kasper Larsen karantæne?
            nope - han er da udtaget til kampen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nope - han er da udtaget til kampen
              det er også korrekt, bare et gæt fra mig ang. KL/Høegh. KL synes jeg ikke har været så god på det seneste så måske der er et skifte på pladsen i morgen.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2260487.ece

                Fysik betyder så meget .. løbe løbe løbe ,,, for hinanden og efter bolden ... Bayern spiller ikke udpræget flot fodbold men damn de løber efter bolden så snart de ikke har den ... maks stress på modstanderen og det behøver man ikke at være god fodboldspiller for at kunne .. kun god kondi ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2260487.ece

                  Fysik betyder så meget .. løbe løbe løbe ,,, for hinanden og efter bolden ... Bayern spiller ikke udpræget flot fodbold men damn de løber efter bolden så snart de ikke har den ... maks stress på modstanderen og det behøver man ikke at være god fodboldspiller for at kunne .. kun god kondi ..
                  Seriøst??....
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Når man kigger på de spillere FCM stiller med - så er der mange ukendte faktorer - men med 2 forsvarere og 3 andre bærende spillere væk, så burde de sættes under max pres i håb om at filmen knækker for dem....

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Seriøst??....
                      Indrømmet så har jeg ikke set mange Bayern kampe og jeg slukkede efter 2-1 målet mod United men jeg syntes ikke at det var flot fodbold jeg så. Det var tempofyldt, hårdt arbejdende og direkte men det var meget kværnende og det samme igen og igen .... Et par gode kanter i Ribery og Robben men ellers så bare en masse fysik der kører på.... Og det kan jo være godt og flot nok, effektivt i hvertfald ...
                      Men ret beset vel ikke noget OB ikke ville kunne gøre i mindre målestok med Falk og Emil og en MASSE løb fra de øvrige spillere... Men så meget fokus har vi ikke på kondi og det var mest det der var min pointe.... Min bedømmelse af Bayern var/er på et begrænset grundlag...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Indrømmet så har jeg ikke set mange Bayern kampe og jeg slukkede efter 2-1 målet mod United men jeg syntes ikke at det var flot fodbold jeg så. Det var tempofyldt, hårdt arbejdende og direkte men det var meget kværnende og det samme igen og igen .... Et par gode kanter i Ribery og Robben men ellers så bare en masse fysik der kører på.... Og det kan jo være godt og flot nok, effektivt i hvertfald ...
                        Men ret beset vel ikke noget OB ikke ville kunne gøre i mindre målestok med Falk og Emil og en MASSE løb fra de øvrige spillere... Men så meget fokus har vi ikke på kondi og det var mest det der var min pointe.... Min bedømmelse af Bayern var/er på et begrænset grundlag...
                        Det tror jeg så på...

                        Netop Bayern er vel pt. et af de bedst spillende hold i Europa, og ét af de hold med flest muligheder i værktøjskassen. De kombinerer Guardiolas tiki-taka med Heynckes direkte kontra-bold, og der er vel reelt ingen hold de ikke er favoritter mod lige nu. Der er en grund til, at de er storfavoritter til at blive det første hold der genvinder Champions League.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det tror jeg så på...

                          Netop Bayern er vel pt. et af de bedst spillende hold i Europa, og ét af de hold med flest muligheder i værktøjskassen. De kombinerer Guardiolas tiki-taka med Heynckes direkte kontra-bold, og der er vel reelt ingen hold de ikke er favoritter mod lige nu. Der er en grund til, at de er storfavoritter til at blive det første hold der genvinder Champions League.
                          Man får "kun" odds 2.20 på at real slår dem ud. Så ikke de helt vilde favoritter :-)

                          Comment


                            #28
                            dagens avis mener at vide at Bashkim har gode chancer for at starte inde mod FCM idag på bekostning af EL og der regnes endvidere i at DH erstatter KL der ikke har spillet fremragende de seneste kampe og desuden havde lidt problemer i nakken under den afsluttende træning i går. Avisens bud på en opstilling er herefter

                            MT
                            Ruud AMC DH Diarra
                            Falk Azer Ari Bashkim
                            Skoubo Mos

                            Spelmann
                            EL
                            JBL
                            JC
                            Schoop
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Jeg er med på, at Emil ikke har spillet specielt godt her i foråret, og måske med fornuft kunne bænkes. Til gengæld fatter jeg det ikke, hvis man mener Kadrii er klar til en startplads, at man så smider ham på fløjen. Vi har set ham spille back, hvor han er nogenlunde. Vi har set ham spille fløj, hvor han er ret god. Vi har set ham spille på toppen, hvor han ganske enkelt er forrygende. Hvorfor pokker ikke smide ham på toppen (og så stille med enten Emil eller JBL på den kant) og så fx. lade Skoubo "lade livet"? I don't get it. I det samlede billede af holdets styrke, ville jeg i hvert fald betegne dette som et stærkere hold end det hold som Stiften foreslår...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jeg er med på, at Emil ikke har spillet specielt godt her i foråret, og måske med fornuft kunne bænkes. Til gengæld fatter jeg det ikke, hvis man mener Kadrii er klar til en startplads, at man så smider ham på fløjen. Vi har set ham spille back, hvor han er nogenlunde. Vi har set ham spille fløj, hvor han er ret god. Vi har set ham spille på toppen, hvor han ganske enkelt er forrygende. Hvorfor pokker ikke smide ham på toppen (og så stille med enten Emil eller JBL på den kant) og så fx. lade Skoubo "lade livet"? I don't get it. I det samlede billede af holdets styrke, ville jeg i hvert fald betegne dette som et stærkere hold end det hold som Stiften foreslår...
                                det var præcis min tanke ang. Bashkim, men der er vel et ræsonnement bag det, HVIS det bliver sådan....måske på samme måde med at belastningen er lidt mindre på kanterne hvor han ikke er trykket og markeret så tæt uanset hvordan han står i forhold til modstanderes målgab. Skoubo vurderes vel at være en vigtig brik til at spille op på og derfra videre til en OB'er for at holde maksimalt pres på FCM forsvaret, eller for at han selv at nærme sig en afslutning.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X