Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)
Collapse
X
-
begge hold mister den let men rart at se at vi hele tiden jagter bolden .. fortsat ligger et højt pres .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægNu må man da skrive med Mos, og kritikken mod ham forstumme. Han arbejder hårdt og har scoret 9 mål?
De der smider romerlys mod egen målmand er jo helt væk, hold kæft hvor er det tåbeligt,. de slås også med vagter. Sådanne fans er ikke rigtige OB fans i min verdenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kommer Poulsen ikke med begge ben og knopperne forrest ... uagtet at han rammer bolden .... havde han ramt lidt højere eller senere havde det været en kæmpe sviner.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg forstår simpelthen ikke at skulasons favoritposition er venstre back. Hvor ville jeg dog 100 gange hellere se JBL på den position.Viborg får godt nok meget plads i vores venste side. Emil fylder ikle meget defensivt men synes ikke det er undskyldning nok for Skulason
At han har og kan spille VB gør bare ikke at han ikke er bedre på DCM for det er han .. i mine øjne .. så vi mangler stadig en VB hvis ikke vi bruger JBL ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg forstår simpelthen ikke at skulasons favoritposition er venstre back. Hvor ville jeg dog 100 gange hellere se JBL på den position.Viborg får godt nok meget plads i vores venste side. Emil fylder ikle meget defensivt men synes ikke det er undskyldning nok for SkulasonBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg forstår simpelthen ikke at skulasons favoritposition er venstre back. Hvor ville jeg dog 100 gange hellere se JBL på den position.Viborg får godt nok meget plads i vores venste side. Emil fylder ikle meget defensivt men synes ikke det er undskyldning nok for Skulason
Comment
Comment