Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg mener vi skal stille op sådan:

    JC
    Ruud. AMC. Kasper. Ari

    Falk. Spelmann Busuladzic Emil
    Mos Bodul

    jeg synes at Jesper skal have chancen i målet igen ovenpå en flot kamp for reserveholdet, samtidig synes jeg ikke at Toppel havde ret mange redninger sidst, og JC reddede trods alt 1 point til OB sidst vi mødte Viborg. Men jeg tror OB spekulerer i at JC vil smutte til sommer og at OB derved sparer hans løn. Skoubo lyder ikke helt klar, og en angriber som kommer ind ( Bodul)og scorer 2 mål på 10 minutter skal simpelthen have chancen igen, Schoop er ikke helt skadesfri, og så skal han spares fra start. Emil skal have chancen igen, ellers er det Bashkim fra start i næste kamp. Ari var stærk som venstre back i sidste kamp, men Diarra og Barret er tæt på.
    tror du har rat mht til JC - så han starter næppe.
    Diarra presser sig måske på til holdet - men sgutte på venstre back - skal han ind så lad os bænke ruud.
    - er skoubo og schoop ikke 100% fit skal de naturligvis ikke starte - og så må bodul have chancen fra start som følge af hans sidste præstation. Falk som nogen vil have på toppen....nej tak - han er desværre alt for uskarp.
    JBL kunne jeg godt tænke mig at se mere til - han virker spændende men tror du har ramt opstillingen meget præcist - hvis lige du skifter toppel ind istedet for jc

    Comment


      #32
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-viborg-ff-ob
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        http://onside.dk/superligaen/bech-en...kspoints-kampe
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Division Gallo er kendt for at deltage aktivt på tribunen - og Viborg away bliver ingen undtagelse. Lørdag aften er blevet brugt på at lave en tifo af de helt store - men den bliver ikke til noget, hvis ikke DU hjælper til.
          Ved kampens start holder udvalgte personer nogle mosaik-plader op. Den flotte mosaik-tifo skal dog krydres med den velkendte billet-tifo. Division Gallo samt AK47 vil derfor opfordre ALLE til at holde deres kampbillet over hovedet ved spillernes indløb. Det er essentielt for tifoens æstetiske udtryk, at så mange billetter som muligt holdes i vejret - og lige netop derfor, skal DU holde din kampbillet over hovedet, ved kampens indløb.

          Mvh Division Gallo og AK47/Skoubo's disciple

          Comment


            #35
            Stiften i dag regner med en opstilling som i sidste uge, dog med Darko inde i stedet for Skoubo, det vil sige som følger

            MT

            Ruud AMC KL Ari
            Falk Schoop Azer EL
            Darko Mos

            Schoop har dog haft lidt problemer med baglåret og også lidt med hoften i ugens løb, og desuden spekuleres der i at Spelmann starter inde i stedet for EL der mildest talt har svinget i sine præstationer i år, således at Falk kommer på vk og Spelmann på hk Skoubo har åbenbart haft problemer i de seneste 2 kampe, og med den opståede skade mod Haderslev gør det valget mellem Darko og MS lettere.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Synes det er fint, hvis Emil får en pause. Han har virkeligt ikke været god de sidste mange kampe!

              Comment


                #37
                Ingen pause til Emil.... Toppel, Ruud, AMC, Kasper, Ari, Azer, Spelmann, Falk, Emil, Mos, Darko er startopstillingen jf. OB-news

                Comment

                Working...
                X