Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

    Vi bliver godt nok presset på en lidt tynd trup nu. Specielt defensivt.
    Problemet er vel at Ryan er nød til at spille igen mm vi går i 4-4-2. Hvis det koster en skade bliver vi godt nok presset

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi bliver godt nok presset på en lidt tynd trup nu. Specielt defensivt.
    Problemet er vel at Ryan er nød til at spille igen mm vi går i 4-4-2. Hvis det koster en skade bliver vi godt nok presset
    Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.

    Comment


      #3
      Jeg synes det var okay fornuftigt at hente Oliver Lund, jeg kunne godt se det gode i det, i forhold til skader og bredde, men jeg havde da også et smil på læben, hvor jeg tænkte, okay det var så ikke lige Frederik Tingager eller Mads Fenger.

      Men nu skal vi skisme være glade for han kom, for nu er der da godt brug for ham.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.
        Ja, ikke kun fordi "den næste kamp er altid den vigtigste", det er en SEMIFINALE - og tog allerede en feriedag for den 17.5. :-).
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Jeg synes det var okay fornuftigt at hente Oliver Lund, jeg kunne godt se det gode i det, i forhold til skader og bredde, men jeg havde da også et smil på læben, hvor jeg tænkte, okay det var så ikke lige Frederik Tingager eller Mads Fenger.

          Men nu skal vi skisme være glade for han kom, for nu er der da godt brug for ham.
          Og vi må sige Lund virkelig har grebet chancen. Han virker hurtig agresiv og fysisk stærk. Desuden har han fået luget ud i fejlene.

          Comment


            #6
            Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg håber, at vi går all in i den semifinale, og så må der om nødvendigt spares mod FCK i superligarunden efter. I superligaen har vi trods alt lidt luft at give af.
              Aldeles enig der skal satses fuldt ud på pokalen , så må vi kigge på FCK kampen derefter.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.
                Synes da mere den her tråd emmer af bekymring og realisme end overdreven positivisme

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Jeg synes den positive stemning måske har fået et enkelt nøk for meget. Der er grund til at være positive, men det er ikke helt vildt usandsynligt at vi går ind i tre nederlag i træk nu. Jeg også for alt i verden vi kan skabe den overraskelse i pokalen.
                  Jeg er også spændt på, hvor meget vi har rykket os. Selvom vi også fik mange point i efteråret med undtagelse af de første 6 kampe, så er spillet bare bedre nu. Derfor har jeg også forhåbninger om at vi kan byde fcm op til dans. De er stadig bundsolide defensivt og har deres dødbolde, men flowet i spillet her i foråret, har ikke været som når de er bedst. De har så haft Evander et par gange, som kan det mest vanvittige, men ellers er selve spillet ikke imponerende. Jeg er spændt på om vi tør gå til dem, som vi gjorde mod bøf igår. Fcn havde held med det i Herning, så der er absolut muligheder. Jeg håber vi vil forsøge at overrumple dem, og ikke lader os presse tilbage, som vi plejer derovre, for så er de svære at holde tilbage.

                  Comment


                    #10
                    Ikke for at være en lyseslukker, men jeg har ingen oprigtige forhåbninger om en sejr. Dertil tror jeg, at vores trup er lidt for tynd (pga skader), og vi skiftede ikke mange ud i går. Vores nøglespillere spillede alle 90 minutter i går, og med FCMs bredde in mente, er jeg ret forvisset om, at den ubesejrede stime slutter her, selv hvis kampen skulle gå i forlænget, hvilket jeg tvivler stærkt på. Vi er sultne efter pokalen, men det er de også, og tilmed i Herning, hvor vi ikke har vundet i 5 år (og vi har heller slået FCM siden maj 2015 heller). Jeg tror på mirakler, og vores hold har ikke set så solidt ud i mange år, og hvis noget OB-hold siden 2012 har størst sandsynlighed for at slå af de stærkeste FCM-hold nogensinde i deres hule, så er det det her hold.

                    Comment


                      #11
                      Helt enig. FCM er niveauer over i bredden og på de bedste pladser. Det ligner ikke en realistisk mulighed at gå videre.

                      Vi har nogle våben, der vil være gode mod dem og et par spillere, der kan gøre virkelig ondt, men de har vel de bedste spillere på mindst 7-8 pladser?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Helt enig. FCM er niveauer over i bredden og på de bedste pladser. Det ligner ikke en realistisk mulighed at gå videre.

                        Vi har nogle våben, der vil være gode mod dem og et par spillere, der kan gøre virkelig ondt, men de har vel de bedste spillere på mindst 7-8 pladser?
                        Pokalen har sit eget liv... mindre gode hold har slået hold med større styrke end dem selv ... må ikke tænke på kampen på samme måde som i ligaen .. en helt anden. måde at spille frit på og FCM må tage en overordentlig favoritværdighed på sig ..

                        men mon ikke at de fleste OB spillere sidder og ser FCM - FCN lige nu for at se hvordan smse skal/ikke skal spilles ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Fcm - fcn er ingen åbenbaring. Det vil være dumt at have overdreven respekt for Fcm på onsdag. Tror det er et godt tidspunkt at møde dem på. De virker rådvilde mod en ordinær modstander.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Fcm - fcn er ingen åbenbaring. Det vil være dumt at have overdreven respekt for Fcm på onsdag. Tror det er et godt tidspunkt at møde dem på. De virker rådvilde mod en ordinær modstander.
                            Du er så god :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Du er så god :D.
                              Hvad mener du? Synes du Fcm spiller godt?

                              Comment

                              Working...
                              X