Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråb BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Men så er det også utaknemmeligt at hedde Oliver Lund. Han buser rigtigt nok for meget, hvorefter Bøf scorer et totalt tilfældigt mål. Før det har tverskov lavet en kæmpe brøler, hvor gryte redder hans røv. Deraf bliver det så Lunds fejl, man husker, imens Tverskov var klasse. Begge spillede fremragende i dag, men flere spiller inkl. de to, lavede fejl. Nogen kostede og andre gjorde ikke. I sidste er det bare mest offensivt der skal peges fingre, for vi havde et hav af chancer til at få den her kamp lukket!
    Jeg er ikke vanvittigt uenig. Oliver må nok leve med at man følger med i hans fejl fordi historikken er at han laver en lille håndfuld store i hver kamp.

    Jeg vil dog godt tilføje at Tverskovs to og opspil i dag - igen - er eminent.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Men så er det også utaknemmeligt at hedde Oliver Lund. Han buser rigtigt nok for meget, hvorefter Bøf scorer et totalt tilfældigt mål. Før det har tverskov lavet en kæmpe brøler, hvor gryte redder hans røv. Deraf bliver det så Lunds fejl, man husker, imens Tverskov var klasse. Begge spillede fremragende i dag, men flere spiller inkl. de to, lavede fejl. Nogen kostede og andre gjorde ikke. I sidste er det bare mest offensivt der skal peges fingre, for vi havde et hav af chancer til at få den her kamp lukket!
      Absolut enig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Tilbage efter en kæmpefed oplevelse i Brøndby.

        1. jeg kan ikke huske, at vi har domineret Brøndby på Brøndby Stadion den måde, som vi gjorde i dag i 70 min. Det var virkeligt imponerende at se. Jeg jublede allerede efter 5 sek., hvor vi sad i fjæset på dem i helbanepres, og det fortsatte indtil Barretts skade. Totales risiko! Fuck resultatet; sådan spiller et hold med nosser. Jeg er helt vild med det. Det kostede os helt tydeligt det første mål, som man kunne se fra vores ende - hvis presset kikser bare ét sted, og modstanderen lykkes med at vende hurtigt, så er det livsfarligt. Og efter deres scoring.... så blev vi ved. Gjorde det samme igen, holdt fast i planen, sad i flæsket på dem. Indtil videre har jeg været ok positiv overfor Michelsen; men efter denne her kamp bliver jeg sgu nærmest discipel. Hvis man kan spille sådan her, så er pokaler og alt det der ikke det vigtigste - det er satme bare inspirerende og fedt at se på. OG der VAR faktisk ret stille i Brøndby i dele af kampen. Også stille på en måde som jeg ikke kan huske at opleve det før.

        2. Oliver Lund er sikkert et rart menneske og en fin fyr. Men, sorry to say it, han er bare laaangt fra det øvrige niveau. Det var ikke hans kiksere (selv om de ikke tæller op); det var mere hans mangler mht placeringsevne og spilforståelse. Når han er 'vågen', så gik det helt fint; men det er som koncentrationen ikke rækker længere end til næste situation, hvor han så er væk fra vinduet. Nu får han nok ret fast spilletid resten af sæsonen, så jeg håber, at det bliver lidt bedre, men ...puha....

        3: Tverskov er boss. Fuck han er god. Jaja, det ved vi alle, men det er han bare.

        4. Leuwin er på vej til at blive en ny yndlingsspiller for mig. Han var kanon, og ham og Tverskov var 2 x mr. Cool bagved. Fornemt at spille sig ud af deres pres som vi gjorde det!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Tilbage efter en kæmpefed oplevelse i Brøndby.

          1. jeg kan ikke huske, at vi har domineret Brøndby på Brøndby Stadion den måde, som vi gjorde i dag i 70 min. Det var virkeligt imponerende at se. Jeg jublede allerede efter 5 sek., hvor vi sad i fjæset på dem i helbanepres, og det fortsatte indtil Barretts skade. Totales risiko! Fuck resultatet; sådan spiller et hold med nosser. Jeg er helt vild med det. Det kostede os helt tydeligt det første mål, som man kunne se fra vores ende - hvis presset kikser bare ét sted, og modstanderen lykkes med at vende hurtigt, så er det livsfarligt. Og efter deres scoring.... så blev vi ved. Gjorde det samme igen, holdt fast i planen, sad i flæsket på dem. Indtil videre har jeg været ok positiv overfor Michelsen; men efter denne her kamp bliver jeg sgu nærmest discipel. Hvis man kan spille sådan her, så er pokaler og alt det der ikke det vigtigste - det er satme bare inspirerende og fedt at se på. OG der VAR faktisk ret stille i Brøndby i dele af kampen. Også stille på en måde som jeg ikke kan huske at opleve det før.

          2. Oliver Lund er sikkert et rart menneske og en fin fyr. Men, sorry to say it, han er bare laaangt fra det øvrige niveau. Det var ikke hans kiksere (selv om de ikke tæller op); det var mere hans mangler mht placeringsevne og spilforståelse. Når han er 'vågen', så gik det helt fint; men det er som koncentrationen ikke rækker længere end til næste situation, hvor han så er væk fra vinduet. Nu får han nok ret fast spilletid resten af sæsonen, så jeg håber, at det bliver lidt bedre, men ...puha....

          3: Tverskov er boss. Fuck han er god. Jaja, det ved vi alle, men det er han bare.

          4. Leuwin er på vej til at blive en ny yndlingsspiller for mig. Han var kanon, og ham og Tverskov var 2 x mr. Cool bagved. Fornemt at spille sig ud af deres pres som vi gjorde det!
          Det var for mig den fedeste tur til det uhellige land siden Søren A nægtede at juble over sit sejrsmål i overtiden, og så vandt vi ikke engang. Hvilket i den grad ærgrer mig, når man ser på de perioder, hvor vi udstrålede noget, som man kun kan kalde ild i øjnene - og ja store behårede nosser. 20-25 minutter af 2. Halvleg ejede vi jo den bane, og i den periode skulle vi have lukket posen helt i. At vi så ikke gjorde det, det må høre til i efterrefleksionens skær, det ændrer ikke på at de 25 minutter er sådan mit, vores OB skal spille. Der var kampiver, krydret med boldsikkerhed og farlighed; det var bare så fedt at se på!

          Jeg blev så glad at stoltheden fyldte og fylder mere end ærgrelsen over at vi ikke vinder en kamp, hvor jeg synes vi i det store hele var det bedste hold, selv om der var udfald, der kostede os sejren.

          Jeg vil ikke bytte pokaler og medaljer for noget, men for filan hvor var jeg stolt af at være OBer i de 20-25 minutter, og ja også umiddelbart efter kampen. Jeg plejer at kalde uafgjort for et mere spiseligt nederlag, men jeg synes, vi "vandt" alligevel. Der var børn omkring mig der virkede begejstrede for hvad de så - jeg tror ikke jeg har tal på, hvor mange gange under Kent, hvor jeg så mig omkring og så folk, børn og fæ nærmest være ligeglade med, hvad de så på banen. Den største sejr for et fodboldhold er at vinde publikum. Det kan man gøre med medaljer og pokaler også, men igår "vandt" vi med det udtryk, der skabte stolthed og samhørighed, som man ikke kan købe for penge og/eller popsmarte slogans, gimmicks og des lige.

          Så jeg kan kun sige "tak" til JM, Henrik H, staben og spillerne for at gøre en gammel gnavpot glad. Og endda uden at vinde!

          Mere af det, tak, for så kommer de sejre af sig selv, mere end de allerede gør I forvejen, både på - og udenfor banen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            OB spiller nu som OB skal. Kent Nielsen var en kæmpe fejl. År efter år. Nu er OB tilbage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Tilbage efter en kæmpefed oplevelse i Brøndby.

              1. jeg kan ikke huske, at vi har domineret Brøndby på Brøndby Stadion den måde, som vi gjorde i dag i 70 min. Det var virkeligt imponerende at se. Jeg jublede allerede efter 5 sek., hvor vi sad i fjæset på dem i helbanepres, og det fortsatte indtil Barretts skade. Totales risiko! Fuck resultatet; sådan spiller et hold med nosser. Jeg er helt vild med det. Det kostede os helt tydeligt det første mål, som man kunne se fra vores ende - hvis presset kikser bare ét sted, og modstanderen lykkes med at vende hurtigt, så er det livsfarligt. Og efter deres scoring.... så blev vi ved. Gjorde det samme igen, holdt fast i planen, sad i flæsket på dem. Indtil videre har jeg været ok positiv overfor Michelsen; men efter denne her kamp bliver jeg sgu nærmest discipel. Hvis man kan spille sådan her, så er pokaler og alt det der ikke det vigtigste - det er satme bare inspirerende og fedt at se på. OG der VAR faktisk ret stille i Brøndby i dele af kampen. Også stille på en måde som jeg ikke kan huske at opleve det før.

              2. Oliver Lund er sikkert et rart menneske og en fin fyr. Men, sorry to say it, han er bare laaangt fra det øvrige niveau. Det var ikke hans kiksere (selv om de ikke tæller op); det var mere hans mangler mht placeringsevne og spilforståelse. Når han er 'vågen', så gik det helt fint; men det er som koncentrationen ikke rækker længere end til næste situation, hvor han så er væk fra vinduet. Nu får han nok ret fast spilletid resten af sæsonen, så jeg håber, at det bliver lidt bedre, men ...puha....

              3: Tverskov er boss. Fuck han er god. Jaja, det ved vi alle, men det er han bare.

              4. Leuwin er på vej til at blive en ny yndlingsspiller for mig. Han var kanon, og ham og Tverskov var 2 x mr. Cool bagved. Fornemt at spille sig ud af deres pres som vi gjorde det!
              Enig med Tverskov og Leuwin. De er kanon, begge to.
              Glem ikke JJT og Kløve. De spillede begge også en klassekamp. Drachmann var ikke savnet.
              CN, lidt for meget lys og skygge.

              Men sikke en stemning på stadion. I lange perioder kunne man kun høre OB fans. Det var en rigtig god oplevelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                OB spiller nu som OB skal. Kent Nielsen var en kæmpe fejl. År efter år. Nu er OB tilbage
                True shit

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  OB spiller nu som OB skal. Kent Nielsen var en kæmpe fejl. År efter år. Nu er OB tilbage
                  Ja han var ikke dygtig nok.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                    Enig med Tverskov og Leuwin. De er kanon, begge to.
                    Glem ikke JJT og Kløve. De spillede begge også en klassekamp. Drachmann var ikke savnet.
                    CN, lidt for meget lys og skygge.

                    Men sikke en stemning på stadion. I lange perioder kunne man kun høre OB fans. Det var en rigtig god oplevelse.
                    Rettelse. På tv kunne man kun høre Brøndby synge. Og det gjorde de godt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      For øvrigt respekt til JM for ikke gide at snakke om dommer efter kampen og lige give en stikpille til viasat med al det dommer fokus.
                      Enig i at det er godt at træneren ikke gider tude over dommeren. Men med den standard dommerne holder herhjemme hbor der er flere dommerfejl end højdepunkter at vise efter kampene et det iorden der sættes fokus på det, måske det kan føre til bedre uddannelse af dem. Hæv bødestraffen for tilskuere uroligheder og smid de penge i uddannelse evt sammen med 1-2% af tv pengene eller gør noget helt tredie for at finde pengene til bedre uddannelser og evt andre andættelsesvilkår.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Jo, ja. I dag koster han altså to point, da han laver en Oliver - oversatser og bliver tørret - dem har han 1-4 af i hver kamp. I dag koster det. Mod FCM og FCK koster det formentlig ikke mindre.
                        Du syntes ikke han skal dele den med CN som tåbeligt mister bolden og derefter lunter tilbage og dækker ingen op
                        indtil han opdager det kan blive farligt og får lavet en halv blokade som så går i mål?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Jeg er ikke vanvittigt uenig. Oliver må nok leve med at man følger med i hans fejl fordi historikken er at han laver en lille håndfuld store i hver kamp.

                          Jeg vil dog godt tilføje at Tverskovs to og opspil i dag - igen - er eminent.
                          Heller ingen tvivl om at Tverskov generelt er klasser over Lund, og fejlen, hvor Mukhtar er alene igennem er kun en plet på en sublim indsats.
                          O. Lund fortjener bare kredit, fordi han løser opgaven bedre end forventet. Husker ikke han har skilt sig så sikkert af med bolden, som han f.eks. gjorde igår, og det var på trods af at han pludselig røg på wingback frem for bagkæde. Det er altid svært at omstille sig til det midt i en kamp, men han bidragede både offensivt og defensivt og skulle have fået en flot assist til CN.
                          Jeg ryster personligt ikke så meget på hovedet over at se ham i start-11'eren, som første gang han blev valgt i foråret. Nu får han sandsynligvis resten af sæsonen på VB, men det tror jeg ikke ændrer på at vi hiver bronzen hjem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Rettelse. På tv kunne man kun høre Brøndby synge. Og det gjorde de godt.
                            Sad med nogle Brøndby venner nede i hjørnet, hvor OB fans sad. Og her kunne vi meget tydeligt høre OB fans; men ikke Brøndby fans?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Du syntes ikke han skal dele den med CN som tåbeligt mister bolden og derefter lunter tilbage og dækker ingen op
                              indtil han opdager det kan blive farligt og får lavet en halv blokade som så går i mål?
                              Er det ikke på første mål at CN taber bolden? :-) Han er i hvert fald himmel og helvede. God fremdrift, ind i mellem geniale afleveringer af løses af tossede boldtab og horrible afslutninger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja han var ikke dygtig nok.
                                Nej han var godt nok frastødende på alle planer , hvor er det befriende at vi ikke har den fejlcastede skrigeskinke stående på sidelinjen og konstant råbe ind til en flok forkert sammensatte spillere som desperat forsøgte at udføre en dræbende kedelig og ideforladt spillestil .

                                Kæmpe tak til JM for at bringe vilje gejst og ideer ind i vores spil, alene udstrålingen der er nu er med til at fremme begejstringen som har været dræbt lukket ned de senere år.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X