Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg mener det areal tidligere har huset et amerikansk fodboldhold, måske det var Trashers?
    Det står helt sikkert nævnt i nogle af artiklerne om baneforliget ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Jeg mener det areal tidligere har huset et amerikansk fodboldhold, måske det var Trashers?
      Det står helt sikkert nævnt i nogle af artiklerne om baneforliget ...
      Ja jeg har ofte ser amerikansk fodbold træning på det område når jeg kører forbi.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Ja jeg har ofte ser amerikansk fodbold træning på det område når jeg kører forbi.
        Fik de ikke et nyt sted at være i banefordelingen?

        Comment


          #49
          Så blev der fundet en entreprenør til projektet

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...nyt-i-aadalen/

          Skulle stå færdigt senest 1/3-2020

          Comment


            #50
            Og nu er byggeriet på 1025m2. Ikke på de berømte 817m2 som tidligere meldt ud

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og nu er byggeriet på 1025m2. Ikke på de berømte 817m2 som tidligere meldt ud
              Fedt! Det kan vel kun betyde at Høgh'en får 208 kampe mere i den stribede trøje!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Fedt! Det kan vel kun betyde at Høgh'en får 208 kampe mere i den stribede trøje!


                Det er vel 209 hvis man skal være helt korrekt. Han spillede kun 816. Den 817. Kamp var mod kræften ikke?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                  Det er vel 209 hvis man skal være helt korrekt. Han spillede kun 816. Den 817. Kamp var mod kræften ikke?
                  Nej? Han har 817 kampe i OB.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Nej? Han har 817 kampe i OB.
                    My bad

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så blev der fundet en entreprenør til projektet

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...nyt-i-aadalen/

                      Skulle stå færdigt senest 1/3-2020
                      Er det en ombygning, eller rives alt ned og bygges op igen?
                      I det første tilfælde kan i godt forberede jer på at det tager længere tid ... jeg bor på asylgade, det var byggerod i cirka 2 år, mange måneder mere end de først meldte ud.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Er det en ombygning, eller rives alt ned og bygges op igen?
                        I det første tilfælde kan i godt forberede jer på at det tager længere tid ... jeg bor på asylgade, det var byggerod i cirka 2 år, mange måneder mere end de først meldte ud.
                        De bevare de gamle bygninger, og bygger et superligahus ved siden af. Så ingen nedrivning eller ombygning :)
                        siden 1887

                        Comment


                          #57
                          Det bliver så fedt - jeg håber de arrangere en rundvisning når de er færdige
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Er det en ombygning, eller rives alt ned og bygges op igen?
                            I det første tilfælde kan i godt forberede jer på at det tager længere tid ... jeg bor på asylgade, det var byggerod i cirka 2 år, mange måneder mere end de først meldte ud.
                            Se på billedet evt. Det hvide til højre er det nye. Det til venstre er det de bruger nu

                            Comment


                              #59
                              Sidder så og tænker på, om amatørernes omklædningsrum så bare skal fortsætte som de er nu ... det vil faktisk være lidt synd
                              Jeg er stadig klar på, at vi er nogle stykker der går
                              sammen, og giver den en skalle dernede ... sammen, for klubben?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Sidder så og tænker på, om amatørernes omklædningsrum så bare skal fortsætte som de er nu ... det vil faktisk være lidt synd
                                Jeg er stadig klar på, at vi er nogle stykker der går
                                sammen, og giver den en skalle dernede ... sammen, for klubben?
                                Mener bestemt at JH/Enrico har været ude og sige for nyligt at de gamle faciliteter også vil blive opdateret. I hvilken grad blev der ikke nævnt.

                                Comment

                                Working...
                                X