Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fra Instagram

    • enricoaugustinus

      Dejligt at vi kan se en ende på processen, så vi kan få skabt rammerne til vores hårdtarbejdende medarbejdere i Ådalen og give spillerne de faciliteter de fortjent. Dermed frigives også kapacitet i de nuværende lokaler som vi gavne andre. Næste skridt må være at få skabt et up2date Superliga stadion...��


    Interessant udmelding

    Comment


      #32
      Hjørner nu! Hjørner nu!
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fra Instagram

        • enricoaugustinus

          Dejligt at vi kan se en ende på processen, så vi kan få skabt rammerne til vores hårdtarbejdende medarbejdere i Ådalen og give spillerne de faciliteter de fortjent. Dermed frigives også kapacitet i de nuværende lokaler som vi gavne andre. Næste skridt må være at få skabt et up2date Superliga stadion...��


        Stadion trænger i den grad til en større update.
        De kan starte med at hente lidt stadion-inspiration fra Århus:
        http://nycerespark.dk/stadionprojekter/

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Hjørner nu! Hjørner nu!
          <3 <3 <3
          siden 1887

          Comment


            #35
            Nyw træningsfaciliteter også derefter lukkede hjørner på Stadion, så er julen kommet tidligt i år hvis begge ting går i opfyldelse samme år

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Nyw træningsfaciliteter også derefter lukkede hjørner på Stadion, så er julen kommet tidligt i år hvis begge ting går i opfyldelse samme år
              Tror nu ikke du skal holde vejret mht dette. Dette kommer til at blive ét langt slagsmål med kommunen over en lang periode. Årevis garanteret. Det er jo dem der skal betale.
              Men vi kan jo starte med at skulle i europa. Så starter debatten i byrådet nok lidt hurtigere

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror nu ikke du skal holde vejret mht dette. Dette kommer til at blive ét langt slagsmål med kommunen over en lang periode. Årevis garanteret. Det er jo dem der skal betale.
                Men vi kan jo starte med at skulle i europa. Så starter debatten i byrådet nok lidt hurtigere
                Var det ikke bedre at købe stadion af kummunen? Det kan vel ikke koste mere end et års underskud.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Var det ikke bedre at købe stadion af kummunen? Det kan vel ikke koste mere end et års underskud.
                  Hmmm. Godt spærgsmål. Kunne være et glimrende spørgsmål til Thorborg eller lign. Men hvis man kun afregner 1 mill om året som jeg før har hørt er jeg i tvivl om det kan betale sig

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hmmm. Godt spærgsmål. Kunne være et glimrende spørgsmål til Thorborg eller lign. Men hvis man kun afregner 1 mill om året som jeg før har hørt er jeg i tvivl om det kan betale sig
                    Jeg tror der er en del erfaringer der siger, at det ikke nødvendigvis er en god forretning at eje sit eget stadion. Det kræver nok ofte, at man er god til at udnytte faciliteterne til andet end fodbold, og jeg ved sgu ikke i hvor høj grad der er vækstmuligheder på det område. OB ejer jo allerede sponsortribunen, og lejer de faciliteter ud til forskellige arrangementer, jeg tvivler lidt på, hvor meget de vil kunne få ud af at eje de resterende 3 tribuner og generelt hele brugsretten til stadionet. Tillige ejer OSE jo allerede nogle andre faciliteter som man kan afvikle nogle af de arrangementer på, som stadion givetvis også ville være i spil til.

                    Ejerskaber af stadioner virker i hvert fald til at være en svær størrelse, på det her niveau. Brøndby købte deres stadion i forbindelse med ombygningen for 20 år siden, og det har vidst være lidt af en hæmsko, for nogle år siden var de også ved sælge det til en investor. Jeg ved også, at det har været noget bøvl for nogle norske klubber bl.a, der fik ejerskab over deres helt nye stadioner for nogle år siden, og de kom hurtigt igang med at komme af med det igen. For Stabæk endte det endda med at betyde, at de måtte rykke ud af deres nye stadion efter kun 2 år, for at rykke tilbage på deres gamle lortestadion, hvor de stadig spiller i dag.
                    Last edited by Sheed; 25-03-2019, 14:33.

                    Comment


                      #40
                      Video omkring det nye klubhus

                      https://www.facebook.com/odenseboldk...5764197244600/

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Ser sgu spændende ud

                        Comment


                          #42
                          Dejligt at se tingene begynder at tage form på Bolbros anlæg og Røde Stjernes nye anlæg på Cigaren - de anlæg skal trods alt stå klar, før RS’s gamle anlæg for alvor kan laves om

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Dejligt at se tingene begynder at tage form på Bolbros anlæg og Røde Stjernes nye anlæg på Cigaren - de anlæg skal trods alt stå klar, før RS’s gamle anlæg for alvor kan laves om
                            Ja der er godt nok gang i graveriet. Skal nok blive fedt.

                            Har lige et spørgsmål. Når man kommer kørende ude på ringvejen ned mod Bolbro/Middelfartvej har man først cigaren på højre side hvor RS skal være. Så kommer krydset hvor man kan dreje til højre op mod sygehus og OB`s kommende anlæg. Men hvis man fortsætter ud af ringvejen kommer der nogle grønne boldbaner inde til højre. Hvem bruger disse? Er de også en del af OB`s kommende?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja der er godt nok gang i graveriet. Skal nok blive fedt.

                              Har lige et spørgsmål. Når man kommer kørende ude på ringvejen ned mod Bolbro/Middelfartvej har man først cigaren på højre side hvor RS skal være. Så kommer krydset hvor man kan dreje til højre op mod sygehus og OB`s kommende anlæg. Men hvis man fortsætter ud af ringvejen kommer der nogle grønne boldbaner inde til højre. Hvem bruger disse? Er de også en del af OB`s kommende?
                              Ja det tror jeg det er. Skal amatørerne ikke bruge de baner?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Ja det tror jeg det er. Skal amatørerne ikke bruge de baner?
                                Jo det skal de. Men er bare i tvivl om overnævnte specifikke areal

                                Comment

                                Working...
                                X