EPJ er godt nok hurtig!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdet
Collapse
X
-
Slut. 3-0.
Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.
Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSlut. 3-0.
Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.
Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.
Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægEnig hele vejen.
Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.
Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEr ret sikker på at der er blevet forlænget med ham "for nyligt" men kan ikke finde et link på det .. ellers udløber hans kontrakt til sommer ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghan har jo været til prøvetræning store steder: måske vil han ikke?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er muligt. Jeg ved det ikke. Men hvis nogle store ville have ham så var det nok kommet frem. Hans kontrakt udløber jo til sommer og derfor må der forhandles og skrives med ham allerede nu.
Mvh
MaxHH
Comment
Comment