Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    EPJ er godt nok hurtig!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Kommentatoren roser også Momo.
      også fint at få ham set på en plads der nok passer ham en smule bedre

      Comment


        #33
        Slut. 3-0.

        Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

        Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Så kun 2. halvleg på stadion og bedømt på den er min MOM Diarra

          Ingen grund til at bruge penge på den plads til sommer, han er fuldgod erstatning med superliga niveau når Espen Ruud er væk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Slut. 3-0.

            Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

            Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
            Enig hele vejen.

            Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.

            Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Enig hele vejen.

              Men jeg forstår så heller ikke hvorfor Vadócz skulle spille den kamp. Han er jo uden tvivl færdig til sommer og bør højst være 5. valg til den centrale midtbane (og jeg ville personligt også foretrække Diarra og Desler over ham). Hvorfor ikke give Desler fuld spilletid i den kamp istedet? Han kan sagtens få noget ud af en kamp mod et friskt Esbjerg-hold.

              Forstår heller ikke Jeppe H skulle ind på venstrekanten. Nu så jeg langt fra det hele, men ud fra den smule jeg så var det ret tydeligt, at det ikke lå lige til ham. Hvorfor ikke lade Anders Thomsen starte der?
              Fordi spillerne skal gøres klar til 1. holdsfodbold - det er det, der er meningen med reserveholdsturneringen. Skal du spille 1. holdsbold i OB, skal du spille på en uvant plads.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Slut. 3-0.

                Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

                Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
                bodul har langt fra overbevist - omvendt så er der ikke nogle af vores angribere der pt banker kasser ind på samlebånd - så mener han skal have chancen igen for at overbevise, det kunne jo være de 2 mål gav ham selvtillid og der så kommer hul på bylden. Men lunten bør være kort.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Slut. 3-0.

                  Jeg kan godt li' de unge. Desler, EPJ og Thomsen virker lovende. Diarra holder sit høje bundniveau. O'Brien spiller også en ok kamp. Jeg er til gengæld lidt træt af at se Vadocz sjoske rundt. Det er ikke meget han kæmper for en plads på førsteholdet. Bodul virker stadig langsom og uskarp. Jeg frygter at hans to (gode, skal det indrømmes) mål mod SDJ køber ham mere tid på førsteholdet. Jeg synes stadig ikke han er bedre end Mos.

                  Edit: Men MOM må være Jesper C. Han stod virkelig, virkelig godt i dag.
                  Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?
                    Er ret sikker på at der er blevet forlænget med ham "for nyligt" men kan ikke finde et link på det .. ellers udløber hans kontrakt til sommer ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Var N' Koum i truppen i dag?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Dejlig læsning m de unge. Dem får vi brug for. Er der skrevet kontrakt med EPJ og i så fald hvor lang?
                        Nej der er pt ikke skrevet med EPJ og det fatter jeg ikke hvorfor man venter med. Han bliver rigtig god.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Nej der er pt ikke skrevet med EPJ og det fatter jeg ikke hvorfor man venter med. Han bliver rigtig god.
                          han har jo været til prøvetræning store steder: måske vil han ikke?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Er ret sikker på at der er blevet forlænget med ham "for nyligt" men kan ikke finde et link på det .. ellers udløber hans kontrakt til sommer ..
                            der er lige skrevet med anders thomsen og mikkel desler samt magnus pedersen der bliver indlemmet i ligatruppen fra sommeren 15.....syntes ikke jeg har hørt noget om EPJ endnu - men mon ikke det kommer

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              han har jo været til prøvetræning store steder: måske vil han ikke?
                              Det er muligt. Jeg ved det ikke. Men hvis nogle store ville have ham så var det nok kommet frem. Hans kontrakt udløber jo til sommer og derfor må der forhandles og skrives med ham allerede nu.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Det er muligt. Jeg ved det ikke. Men hvis nogle store ville have ham så var det nok kommet frem. Hans kontrakt udløber jo til sommer og derfor må der forhandles og skrives med ham allerede nu.
                                Kan jo være han liiige vil være helt sikker på om vi spiller 1. division eller suppebold næste sæson, inden han gifter sig ind i galehuset...? ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X