Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvis vi får en 24.spillerunde med 6 hjemmesejre ser det godt ud. Så kan OB næsten være sikret ifg min hovedregning.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvis vi får en 24.spillerunde med 6 hjemmesejre ser det godt ud. Så kan OB næsten være sikret ifg min hovedregning.
      En hjemmebanesejr mod Brøndby og så tror vi giver det ikke mere ud af hånden. Ligegyldigt hvad de andre gør.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Lad os nu få ro på.
        Det ser rigtig godt ud lige nu i pointstillingen.
        Men netop mod Brøndby synes jeg, at det ofte har været/er blevet mere en 5-3-2 i stedet for en 3-5-2.
        Deres spillestil med overfald overalt på banen virker til at trykke os langt tilbage på banen.
        Ved godt, at vi får vores chancer, ved også godt at resultater de sidste par gange har været ok.
        Men det er stadig en stærk modstander, vi skal op mod.
        Så den er ikke givet på forhånd.

        Comment


          #34
          Selvfølgelig er kampens udfald ikke givet på forhånd. Men hvem har i øvrigt også sagt det? Det bliver naturligvis en svær kamp mod Brøndby, men jeg synes ikke, de har set særlig overbevisende ud i de seneste kampe. Jeg håber ikke, Retov har fået rettet alt for meget op på deres sløje defensiv.

          Comment


            #35
            Det er meget vigtigt, at vi har modet til at lade backerne stå højt, så vi kan spille hurtigt og bredt, for BIF tillader enorme rum bag deres forsvar, og det kan straffes hårdt.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Det er meget vigtigt, at vi har modet til at lade backerne stå højt, så vi kan spille hurtigt og bredt, for BIF tillader enorme rum bag deres forsvar, og det kan straffes hårdt.
              Lige præcis - ellers bliver der FCK-kampen om igen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Lige præcis - ellers bliver der FCK-kampen om igen.
                Det kunne det blive, men jeg tror slet ikke vi møder op med et mindset, der har så meger respekt for modstanderen, så det går over i frygt. Dels har bøf ikke samme kvalitet og dels tror jeg vi har fået en masse selvtillid af de seneste sejre. Jeg synes også vi har spillerne til at gøre ondt på bøf. Vi har de offensive backer som kan løbe i de store rum, som efterlades på kanterne. Vi har to hurtige angribere, der kan true i bagrummet. Vi skal dog vise langt mere kølighed på kuglen end imod fck, for ellers får Brøndby for meget held med presset. Jeg synes heldigvis at vi generelt spiller bedre imod de store hold hjemme og derfor er jeg fortrøstningsfuld nok i forhold til at vi får chancerne til at vinde kampen. Spørgsmålet er om vi så får dem sat ind, for vi mangler stadig skarphed foran mål fra specielt midtbanefolkene, som har brændt flere store chancer her i starten af foråret.

                Comment


                  #38
                  Kan det passe, at der er tæt på 10.000 solgte billetter til i morgen. Man kan ikke længere købe billet til RMN eller nederste del af Barfoed? :)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    kan det passe, at der er tæt på 10.000 solgte billetter til i morgen. Man kan ikke længere købe billet til rmn eller nederste del af barfoed? :)
                    kom så odense!!!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                      Kan det passe, at der er tæt på 10.000 solgte billetter til i morgen. Man kan ikke længere købe billet til RMN eller nederste del af Barfoed? :)
                      Nøj hvor jeg glæder mig! Lad os så sende bistandsklienterne hjem med en større skuffelse, end den, de måtte lide den 18. maj sidste år. FORZA

                      Comment


                        #41
                        Alexander Ludwig udtaget til truppen imorgen

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-broendby/

                        Troede sgutte han var klar endnu

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                          Kan det passe, at der er tæt på 10.000 solgte billetter til i morgen. Man kan ikke længere købe billet til RMN eller nederste del af Barfoed? :)
                          Man kan købe til begge steder nu, men øverste del af langsiden er stort set udsolgt..

                          Comment


                            #43
                            Ludwig i hård træning for at blive klar

                            https://www.instagram.com/p/BugNbvJAgdr/

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Alexander Ludwig udtaget til truppen imorgen

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-broendby/

                              Troede sgutte han var klar endnu
                              Han har bare også at komme lynhurtigt i form. Marco har angiveligt fået en fiber igår, så Oliver Lund får chancen igen i aften 😫

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Han har bare også at komme lynhurtigt i form. Marco har angiveligt fået en fiber igår, så Oliver Lund får chancen igen i aften 
                                Ellers må vi tilbage i 4-4-2

                                Comment

                                Working...
                                X