Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHåber vi stiller med AK og Bashkim på søndag. De her spillet sig på i de seneste kampe, og Helenius har så absolut det modsatte. Nu kan han ikke engang score på straffespark længere. Desuden har Helenius også haft bedre inflydelse som indskifter i den her sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det eneste er jo mensah, men det er nok ligeså meget for at prøve ham af i stedet for en pt. svag gammelby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægRöcker går jeg med på. Gammelby tænker jeg som sagt er for at prøve mensah af på hb.
Hedlund er ny og vel ikke en fast del af start 11 (endnu), og vigen vil jeg mene er en del af deres normale rotation/dagsform
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægRöcker går jeg med på. Gammelby tænker jeg som sagt er for at prøve mensah af på hb.
Hedlund er ny og vel ikke en fast del af start 11 (endnu), og vigen vil jeg mene er en del af deres normale rotation/dagsform
Men du har ret i, at Brøndbys trup lige nu er sådan, at der ikke er nogen stor niveauforskel på flere positioner, bl.a. fordi at man har erstattet de profiler man mistede ret dårligt. Og hvem ved, hvordan der ses på truppen nu, hvor Zorniger er blevet fyret? Jeg anser det dog som sandsynligt at de skifter i hvert fald 5 mand i startopstillingen til på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHedlund har været deres med afstand bedste spiller i foråret, og kom også på månedens hold i Tipsbladet, så skal man stille det absolut bedste hold, giver det ikke mening at lade ham sidde ude lige nu. Vigen er startet inde i 10 ud af de sidste 11 kampe, og den hvor han ikke startede, var han ude med karantæne, så ham kommer vi nok heller ikke udenom at kalde fast mand.
Men du har ret i, at Brøndbys trup lige nu er sådan, at der ikke er nogen stor niveauforskel på flere positioner, bl.a. fordi at man har erstattet de profiler man mistede ret dårligt. Og hvem ved, hvordan der ses på truppen nu, hvor Zorniger er blevet fyret? Jeg anser det dog som sandsynligt at de skifter i hvert fald 5 mand i startopstillingen til på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSøndag, 2*Pokal og 2* mesterskabspil/Nedrykningsspil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr det ikke kun én semifinale i Pokalen? Men ja, ellers kan vi jo selvfølgelig også risikere at spille 5 kampe mod dem, hvis vi misser dem i Pokalen, men tilgengæld rammer dem i dobbeltopgør i både gruppespillet og playoffs i nedrykningsspillet. Det er selvfølgelig my bad.
Comment
Comment