Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 17.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Bare ikke godt nok at vi ikke har udnyttet vores chancer for at lukke den her...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg vill tage Casper Nielsen ud, han er på på 17 fejlafleveringer, det er virkelig noget der skaber usikkerhed!
      Men altså, jeg har X2 .
      Efter opblomstringen i nogle få kampe i efteråret er CN tilbage på hans sædvanlige niveau som max er middelmådigt
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Kadrii ud - Desler ind
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Undskyld men jeg har sgu godt nok svært ved at se en trods reaktion ovenpå sidste weekend...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            Arg, OB har da været bedst i dag. Vejle har haft en stor chance og et frispark på stolpen. OB har trods alt skabt 3 gange så meget og burde føre minimum 2-0

            Comment


              #51
              Ja vi har været bedst mod et middelmådigt vejle hold, men så meget har vi sgu heller ikke skabt i 2. Halvleg
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #52
                Vigtigt!!

                Comment


                  #53
                  Vigtigt! Fortjent sejr og flot forsvaret hjem i de sidste 20 min.

                  Comment


                    #54
                    Nej men både AK og Tverskov burde have scoret. Så var den kamp jo lukket 🤷🏼*♂️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vigtigt!!
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Vigtigt! Fortjent sejr og flot forsvaret hjem i de sidste 20 min.
                      Jeps men kønt var det satme ikke....og er sgu stadig meget tvivlende overfor hvor langt det rækker...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #56
                        Mindst muligt acceptable resultat men dog acceptabelt. Så kun de sidste 10 min men hørte kampen på TV og det lød som om vi sad tungt på 1. halvleg .... stadig en chance for top6 men ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Det var lige klamt nok til sidst med Michelsens boldholderi, og Eskesens boldflytteri efter bolden har været ude.

                          Men ja.. Fin sejr, det har ikke gjort mig meget mere optimistisk ift. top 6.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Jeps men kønt var det satme ikke....og er sgu stadig meget tvivlende overfor hvor langt det rækker...
                            Enig. Men 3p idag var bare så vigtige at spillet må komme i 2. Række

                            Comment


                              #59
                              Så må FCK og FCM gerne vinde mens EFB-BIF gerne må ende 1X ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Jeps men kønt var det satme ikke....og er sgu stadig meget tvivlende overfor hvor langt det rækker...
                                Nej, det er ikke vildt overbevisende, men det er nu heller ikke det som Michelsens stil ligger op til, at det skal være. Det samme med sejren hjemme over Hobro fx. Lakmusprøven kommer for alvor nu. 4 kampe mod direkte konkurrenter, hvor vi sandsynligvis vil være i baghånd i alle 4 kampe, forstået på den måde, at modstanderne nok vil være mere interesseret i et X end vi er. Kan vi gå ud og lave resultaterne der, kan vi begynde tale om et hold der klart har flyttet sig.

                                Comment

                                Working...
                                X