Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lyder jo til at Ryan desværre er ude mere end bare et par kampe, så det kan jo være fint nok at leje AJ de 4 måneder.
    Jeg satser i hvert fald på det er hvad det her handler om, og håber vi stadig kan nå at lande den klasse CF'er.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Jeg diskuterer med folk der har en anden mening end mig, det er et debatforum, det ER pointen. Er det "nedgørende" at være uenig med folk, og at spørge ind til, hvorfor de mener noget?

      Jeg "glemte" ikke at tage Jebali med, fordi at mit argument så stod stærkere. Jeg undlod da helt bevist at spørge, fordi at jeg sagtens kan forstå, hvis folk var positivt overraskede over den hylde Jebali blev hentet fra, det var jeg selv, så hvorfor skulle jeg bede ham om at argumentere for Jebali, når jeg selv var enig???

      Du prøver vitterligt at se en konflikt, hvor der slet ikke er nogen.

      Udsagnet var: "Jebali, Opondo og Svendsen var langt over min forventning. Mit spørgsmål var: "Hvorfor er Opondo og Svendsen langt over din forventning"

      Hvad er det der er så krænkende ved et så simpelt spørgsmål?
      Nej, det ikke nedgørende at være uenig med folk. Men det kan man jo være på mange forskellige måder. Du har så din.

      Der er ikke noget krænkende over dit spørgsmål. Hvor har jeg skrevet det?

      At skrive at A + B + C er over forventning er ikke det samme som at A isoleret set er over forventning, at B isoleret set er over forventning og at C isoleret set er over forventning. Det handler om at den samlede pakke er over forventning. Det er ikke ensbetydende med at de er det hver især.
      Hvis man havde forventet at der blev hentet to spillere til startopstillingen, så er det da over forventning hvis der hentes tre. Også selvom de tre hver især ikke skulle være over forventning i forhold til hvad man tror OB kan hente. Derfor gav dit spørgsmål ingen mening, og da slet ikke når du hiver det stærkeste kort ud af ligningen.
      Nu burde det være skåret nok ud i pap - især fordi jeg tror, at du udmærket forstod pointen før.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

        Men så må man reagere jo....jjt har jo ikke sprudlet den smule han har spillet i denne sæson vel.....
        Ja, man skal bare købe nyt så snart spillet ikke fungerer i tre kampe!

        Vi har fået Opondo ind til den centrale midt og når Jebali kommer i form får vi formentlig en masse kreativitet ind der. Vi skal nok skabe de chancer der skal til.

        Comment


          Tillad mig at konstatere i et udviklingsperspektiv for Obbekjær/landsholdet.

          Det er ekstraordinært underligt at hente Juel ind som gardering, når der findes en meget talentfuld ung spiller som udmærket kunne være den gardering, i hvert fald centralt!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            At skrive at A + B + C er over forventning er ikke det samme som at A isoleret set er over forventning, at B isoleret set er over forventning og at C isoleret set er over forventning. Det handler om at den samlede pakke er over forventning. Det er ikke ensbetydende med at de er det hver især.
            Hvis man havde forventet at der blev hentet to spillere til startopstillingen, så er det da over forventning hvis der hentes tre. Også selvom de tre hver især ikke skulle være over forventning i forhold til hvad man tror OB kan hente. Derfor gav dit spørgsmål ingen mening, og da slet ikke når du hiver det stærkeste kort ud af ligningen.
            Nu burde det være skåret nok ud i pap - især fordi jeg tror, at du udmærket forstod pointen før.
            Du skriver jo at jeg "nedgører", så må der jo implicit være en krænkelse i mit spørgsmål, det giver sig selv.

            Men hvor er det så, at du ser mig skrive en kritik af Svendsen og Opondo. Hvis jeg ikke køber udsagnet: "langt over forventning", er det så lig at være kritisk over for de to handler? Jeg sætter spørgsmålstegn ved, at det skulle være "langt over forventning", at man henter de to, og så antager du pr. automatik, at de ikke lever op til mine forventninger. Hvor kommer den antagelse fra, når jeg på intet tidspunkt har udtrykt mig negativt om de to handler?

            Comment


              Synes det er en ok signing på niveau med Ludwig. Og er glad for det ikke blev maxsø. Nu kan vinduet godt lukke for min skyld. Truppen er ganske fin som den er nu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Tillad mig at konstatere i et udviklingsperspektiv for Obbekjær/landsholdet.

                Det er ekstraordinært underligt at hente Juel ind som gardering, når der findes en meget talentfuld ung spiller som udmærket kunne være den gardering, i hvert fald centralt!
                Er det virkelig 'ekstraordinært underligt' ikke at satse 100% på en 17-årig? Undskyld mig; det sker end ikke i FCN - der er de nye håb typisk 1-2 år ældre, når de for alvor skal i ilden.

                Til gengæld kan vi hurtigt blive enige om, at Juel Andersen er spektakulært uinteresant. Helt ligegyldigt fyld, som jeg ser det. Det lugter af ingen penge, 0 scouting eller begge dele.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Jeg venter altså lige og ser til vinduet er lukket. Enig i, at kommunikationen fra JHs side ikke indikerer at der er planlagte indkøb på vej, men han har tidligere spillet med lukket hånd og AJA ser jeg ikke som andet end en sikkerhedsventil ifht usikkerheden om længden af RJL's skade. Hvis det ér en fiber, og han ER klar om 3-4 uger, så er det fint, ikke at hente noget tungere. Omvendt, er RJL ude i 2 måneder eller mere, så er det nødvendigt at have en ekstra spiller til pladsen.

                  Det er altså isoleret set meget fornuftigt - igen gående ud fra, at vinduet ikke er lukket. Er AJA DEN defensive tilgang vi får, er jeg enig i, at det ikke er godt nok.
                  Jeg tror ikke der kommer mere ind, men er heller ikke så fortørnet over at vi lander AJA. Vi har uden tvivl jagtet noget en større profil og failet i denne omgang. Skulle man så have beholdt Ludwig som marginalspiller? Det synes jeg egentlig ikke. Han havde muligvis været mere bøvlet at komme af med til vinter. Med AJA på leje, så kan vi fortsætte jagten på den her CF'er. Det berettiger selvfølgelig til kritik af JH at vi ikke scorer en erstatning, som med sikkerhed ville hæve niveauet i bagkæden, men jeg synes også at AJA er en solid og rutineret mand, som nok skal gøre en fin figur. Håber dog mest det bliver som CF'er da jeg ikke ser ham være dynamisk nok som wingback.
                  ​​​​

                  Comment


                    SønderjyskE har afvist bud på Kees Luijckx fra OB og AC Horsens.
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      SønderjyskE har afvist bud på Kees Luijckx fra OB og AC Horsens.
                      Den tror jeg gerne på..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Den tror jeg gerne på..
                        https://twitter.com/Superligabold/st...46311915954179
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          SønderjyskE har afvist bud på Kees Luijckx fra OB og AC Horsens.
                          Jf. en af lokale aviser dernede i øvrigt. Men ja, vi har åbenlyst prøvet at hente revl og krat med en tilknytning til dansk fodbold, og er så endt helt nede ved Alexander Juel. Og så er der sgu stadig folk der ikke kan det legitime i at kritisere OBs scoutingsetup.

                          Så meget for alle de "fordele" der er ved at vente med at handle helt til sidst i vinduet...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis dette er vores nye CF hopper jeg simpelthen i havnen
                            Hallo. Hvor er din positive tilgang?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Har læst den. Siger også bare noget om at AJA var 26. eller 28.valg i deres søgning efter en ny

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Hallo. Hvor er din positive tilgang?
                                #*+##

                                Comment

                                Working...
                                X