Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Jeg har lige set Ankersen med sin familie i Odense.
    Måske han har været i Aadalen og kigge faciliteter?
    Hvem af dem

    Comment


      Vi mangler altså stadigvæk den kvalitetsmidterforsvarsspiller, en som gerne kan spille her i 3-4 år. Tverskov kan blive solgt når som helst (nok næste vindue?). Leeuwin udløber til sommer og hverken ham eller M. Lund har vist niveau til et top 6 forsvar, som skal beskytte en 20-årig målmand!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvem af dem
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Vi mangler altså stadigvæk den kvalitetsmidterforsvarsspiller, en som gerne kan spille her i 3-4 år. Tverskov kan blive solgt når som helst (nok næste vindue?). Leeuwin udløber til sommer og hverken ham eller M. Lund har vist niveau til et top 6 forsvar, som skal beskytte en 20-årig målmand!
          Enig!

          Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget. Derfor er den logiske konklusion også, at Barret bliver solgt nu, og vi henter en ny CF, og Madu og Oliver Lund tager VB pladsen.
          Last edited by OBSch; 21-08-2019, 21:08.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

            Enig!

            Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget.
            Men man har så også meddelt at 3 spillere fortrinsvis stadig er U19 spillere. Og man sagde efter Ludwig salget at man var på jagt efter en CF.
            Det vil være uambitiøst og yderst skuffende hvis man ikke henter en Ludwig erstatning..

            Men kunne man få 1-2 mill for Barret skal han bare skydes af

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Men man har så også meddelt at 3 spillere fortrinsvis stadig er U19 spillere. Og man sagde efter Ludwig salget at man var på jagt efter en CF.
              Det vil være uambitiøst og yderst skuffende hvis man ikke henter en Ludwig erstatning..

              Men kunne man få 1-2 mill for Barret skal han bare skydes af
              Enig, til det beløb skal Barret af sted nu. Der må da være en 3-5-2 klub i udlandet, der har set sig bare en smule lun på ham. Bliver Barret ikke solgt, og vi alligevel henter en CF, så betyder det, at enten Madu eller Obbekjær ryger ud af kamptruppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Men man har så også meddelt at 3 spillere fortrinsvis stadig er U19 spillere. Og man sagde efter Ludwig salget at man var på jagt efter en CF.
                Det vil være uambitiøst og yderst skuffende hvis man ikke henter en Ludwig erstatning..

                Men kunne man få 1-2 mill for Barret skal han bare skydes af
                Der synes jeg i undervurderer ham. Jeg synes stadig han er vores bedste venstre back og hvis han ikke bliver solgt tror jeg nok han skal komme ind og spille en vigtig rolle. Selvom han kun har et år tilbage af kontrakten ville jeg ikke sælge til under 5 millioner.

                Selvom der har været løse rygter om, at der ikke er store bud på ham tror jeg hurtigt man ville have mange købere hvis man satte ham til salg til de der 1-2 millioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Der synes jeg i undervurderer ham. Jeg synes stadig han er vores bedste venstre back og hvis han ikke bliver solgt tror jeg nok han skal komme ind og spille en vigtig rolle. Selvom han kun har et år tilbage af kontrakten ville jeg ikke sælge til under 5 millioner.

                  Selvom der har været løse rygter om, at der ikke er store bud på ham tror jeg hurtigt man ville have mange købere hvis man satte ham til salg til de der 1-2 millioner.
                  5 mill får vi ikke for ham. Så var han solgt for længst IMO..

                  Med Lund der spiller stærkt på backen kan jeg simpelthen ikke se hvorfor OB ville skrive en kort kontrakt med Madu hvis man forventer at Barret er i truppen ret meget længere. Tror han ryger til noget Sverige/Norge for ca 1,5 mill inden deres vindue lukker. Eller bryder sit løfte og skifter til en anden dansk klub

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                    Enig, til det beløb skal Barret af sted nu. Der må da være en 3-5-2 klub i udlandet, der har set sig bare en smule lun på ham. Bliver Barret ikke solgt, og vi alligevel henter en CF, så betyder det, at enten Madu eller Obbekjær ryger ud af kamptruppen.
                    Obbekjær har ikke været med i truppen længe. Men ja. Når/hvis vi signer en CF bliver der altså kamp om bare at komme i 18 mandstruppen. Så vil vi være 24 mand hvor 6 skal vælges fra. De sikre er nok HC,Harboe,Obbekjær og Frøkjær. De sidste 2 bliver svære at sortere fra hvis alle er klar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBSch

                      Helt enig.

                      Jeg bliver mere og mere overbevist om, at Madu købet betyder farvel til Barret nu. For her er truppen imod FCN (Ved godt Kløve røg ud til sidst) Meen hvis der også skal være plads til Madu, og en yderligere CF, hvem skal så ud?

                      27. Oliver Christensen
                      30. Sayouba Mandé

                      2. Oliver Lund
                      4. Ryan Johnson Laursen
                      5. Ramon Leeuwin
                      6. Jeppe Tverskov
                      7. Issam Jebali
                      8. Janus Drachmann
                      9. Bashkim Kadrii
                      10. Sander Svendsen
                      14. Jens Jakob Thomasen
                      16. Julius Eskesen
                      20. Jacob Barrett Laursen
                      21. Mathias Greve
                      23. Troels Kløve
                      24. Marco Lund
                      25. Moses Opondo
                      28. Anders K. Jacobsen
                      Præcis. Den bliver ikke nem for træner teamet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Præcis. Den bliver ikke nem for træner teamet
                        Ja, det bliver nemlig svært, for hvis man gerne vil inkludere Madu og en ny CF, så vil 10 spillere, ud af 18, være målmænd og forsvar - Og det er nok for mange.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                          Ja, det bliver nemlig svært, for hvis man gerne vil inkludere Madu og en ny CF, så vil 10 spillere, ud af 18, være målmænd og forsvar - Og det er nok for mange.
                          Ja det er det. Der skal ske noget med Barret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvem af dem
                            Jeg kan faktisk ikke se forskellen på dem, det er svært at vide. Det slog mig bare at det da var spøjst at han gik rundt her med hans familie. Men der kan være mange årsager jo :-)

                            Comment


                              Officielt: AaB henter Thelander hjem
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...helander-hjem/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                                Enig!

                                Situationen lige nu er lidt lakrids. For hvis man laver en 1 til 1 erstatning, ville man kunne argumenterer for, at Madu er hentet ind i stedet for Oliver Lund på backen. Og at Oliver Lund så overtager Ludwigs plads. Kabalen går op, rent antalsmæssigt. Derfor kunne man frygte, at hvis Barret ikke bliver solgt, at der derfor ikke kommer flere tilgange, da vi har samme antal spillere, som sidste sæson, og før Ludwig salget. Derfor er den logiske konklusion også, at Barret bliver solgt nu, og vi henter en ny CF, og Madu og Oliver Lund tager VB pladsen.
                                Det vil være mest logisk, men det vil stadig efterlade os sårbare på backpositionen. Derfor håber jeg at vi får Greve sendt videre eller lejer eske eller frøkjær ud, samt får enten solgt eller lejet ak ud. Vi har rigeligt med midtbanespillere og flere af de midtbanespillere vil også kunne agere angriber i vores system, så derfor vil det i mine øjne være højeste priotitet at få sendt AK videre. Uanset hvad, så skal der en dygtig CF'er ind. Oliver må man snart have erkendt er back nu og derfor skal han ikke ses som reserve men nødløsning i midterforsvaret.
                                Men ja. Der skal nok noget ud for at vi får kvalitet ind og her er det desværre nok nemmest at få afsat Barrett frem for AK, selvom holdte vil have bedre af at undvære sidstnævnte

                                Comment

                                Working...
                                X