Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
    Tak. Ville aldrig skabe noget ballade. Er OBer ind i det inderste. OB har været i mit hjerte siden 70erne. Elsker klubben, og vil kun det bedste for vores klub.
    Jeg er ikke fan og troede også at du var en del af svinets række af profiler, så det var ikke bare pressede fans der blev irriterede og så forstår jeg udmærket at det er irriterende at blive skudt i skoene at du er noget helt andet end du ved du er :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Så der stadig plads til desserten
      Og ja, det var fra McD, så jeg løb ikke ind i Entusiasten

      Han er ikke en fan ... af McD

      Comment


        Nu er det sådan at jeg IKKE har smidt noget rygte ud på noget tidspunkt! Jeg har kommenteret på orskov kommentar da han mente at jeg lige pludselig skulle beskyldes for at være grisen, da jeg ikke var “enig” med ham? Jeg er kommet til forum for at debattere og dele holdninger til klubben, spillere, fans OG Jesper Hansen!
        så drop det bullshit med at pege fingere, bare fordi der kommet flere til forummet. Ses søndag

        Comment


          Kunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ar-halimi-fri/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Kunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ar-halimi-fri/
            Hvis muligt så ja tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Kunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ar-halimi-fri/
              Også en spiller jeg godt kunne se på vores midtbane.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nåh. Som forventet. Svinet er tilbage. Skuffende
                Jeg tror heller ikke på at Pål har skrevet under. OB har ikke meldt noget ud, der er intet på Hobros hjemmeside og han figurerer stadig i deres trup, ingen kommentarer om at han ikke skulle træne med. Svinet er tilbage Så træls. Krydser fingre for at Kadrii åbner med en god dag.
                Last edited by sinus; 10-07-2019, 11:35.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Jeg tror heller ikke på at Pål har skrevet under. OB har ikke meldt noget ud, der er intet på Hobros hjemmeside og han figurerer stadig i deres trup, ingen kommentarer om at han ikke skulle træne med. Svinet er tilbage Så træls. Krydser fingre for at Kadrii åbner med en god dag.
                  Det var altså åbenlyst :( Forstår godt, at man kan håbe så meget så man glemmer den kritiske sans.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det var altså åbenlyst :( Forstår godt, at man kan håbe så meget så man glemmer den kritiske sans.
                    Ja . Må hans regime være kortvarigt denne gang.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.

                      Comment


                        Nu hedder tråden jo heldigvis sandheder og insiderviden og ikke "rygter, ønsker og spekulationer" så jeg kan godt forstå de sure gamle mænd herinde....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
                          Hellere et forum af 20 gamle sure mænd, end et forum af fjolser der vil sprede løgnehistorier.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
                            Nu er lige netop denne tråd måske ikke det bedste sted at gøre sin entré som ny bruger på forum. Det er svært at lange rygter ud, uden at folk stiller spørgsmål til din troværdighed, hvis din konto er helt ny.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Nu hedder tråden jo heldigvis sandheder og insiderviden og ikke "rygter, ønsker og spekulationer" så jeg kan godt forstå de sure gamle mænd herinde....
                              Jamen, skal vi så ikke allesammen bare opdigte nogle historier? Så bliver det hele meget sjovere.

                              Her kommer én: det siges at Stephan Andersen præsenteres i Ådalen i morgen. Jesper Hansen vil kun delvist være til stede. Kan desværre ikke afsløre min kilde. Eller hvad det betyder at Jesper Hansen kun delvist er til stede.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
                                Sagen er jo bare den, at det ikke er alle nytilkomne det går ud over. Det er faktisk et absolut fåtal. Sååå.......


                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X