Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Spændende at se hvad system Jacob går og pønser på. Vil man spille 3-4-3 med 3 rigtige angribere måske? Har aldrig set ham spille men Jacob må jo se noget i ham
    Han giver vel muligheden for at flexe lidt mellem systemerne. Kan vel både spiller angriber i en 3-5-2, men også på siderne i en 3-4-2-1, som vi så i foråret, så vi potentielt kunne være ude i noget der ligner.

    --------------Kadrii------------
    Svendsen ------ Opondo/Kløve
    Barrett ---- JD ---- JJT ---- Ryan

    Eller

    ---------Pål/AK---------
    Svendsen------Kadrii/Kløve
    Barrett ---- JD ---- JJT/Opondo ---- Ryan


    Det jeg kender til ham og har hørt om ham er, at han er en teknisk rigtigt stærk spiller, med en god fart, og som også sparker godt med det dårligere venstre ben. Hans udfordring er vidst, at han godt kan være lidt af en luksusspiller, og at slutproduktet godt kan knibe. Men med det han leverede under Michelsen, kan man godt forstå, hvorfor vi skulle være interesserede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Han er sgu kun 1,72 Tror umiddelbart at indlæg skal ligge nede ved jorden og ikke i luften hvis ham og Kadrii skal lege sammen
      Eller de må købe en stige i Bauhaus og tage den med på banen... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Men ifølge artiklen har Odd ham indtil 15/7 og i den periode har de 2 kampe. Så de slipper ham nok ikke uden en lille kompensation selvom de ikke ejer ham.

        Bliver spændende de næste par dage uden tvivl

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Angriber
          Starter inde hver kamp for Odd men har kun scoret 1 mål i 13 kampe vist nok. De vil rigtig gerne beholde ham men deres lejeaftale udløber nu her.
          Han er ejet af Hammerby så spændende at se om han lejes eller købes

          Håber stadig Pål kommer også
          Tja det er jo ikke imponerende stats han har fra det norske, men han må jo kunne bruges til noget, når han er fast mand på et tophold i norge og de ønsker at beholde ham.
          ​​​
          ​​​​​​Han er ung og kan udvikles. Jeg har tillid til at han nok skal blive et glimrende aktiv, hvis Michelsen vil have ham, med det kendskab han jo selvfølgelig har til. Jeg ved heller ikke om han måske har en 8'er i sig? I hvert fald ændre det heller ikke på at jeg stadig gerne ser Pål i striwet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Tja det er jo ikke imponerende stats han har fra det norske, men han må jo kunne bruges til noget, når han er fast mand på et tophold i norge og de ønsker at beholde ham.
            ​​​
            ​​​​​​Han er ung og kan udvikles. Jeg har tillid til at han nok skal blive et glimrende aktiv, hvis Michelsen vil have ham, med det kendskab han jo selvfølgelig har til. Jeg ved heller ikke om han måske har en 8'er i sig? I hvert fald ændre det heller ikke på at jeg stadig gerne ser Pål i striwet.
            Det tror jeg ikke du skal regne med. Han er vidst en lidt flagrende offensivspiller ala Jönsson, uden sammenligning i øvrigt. Det er næppe en type der skal ind og bruge sine kræfter i maskinrummet på midtbanen, og som vil være særligt dygtig til det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Han giver vel muligheden for at flexe lidt mellem systemerne. Kan vel både spiller angriber i en 3-5-2, men også på siderne i en 3-4-2-1, som vi så i foråret, så vi potentielt kunne være ude i noget der ligner.

              --------------Kadrii------------
              Svendsen ------ Opondo/Kløve
              Barrett ---- JD ---- JJT ---- Ryan

              Eller

              ---------Pål/AK---------
              Svendsen------Kadrii/Kløve
              Barrett ---- JD ---- JJT/Opondo ---- Ryan


              Det jeg kender til ham og har hørt om ham er, at han er en teknisk rigtigt stærk spiller, med en god fart, og som også sparker godt med det dårligere venstre ben. Hans udfordring er vidst, at han godt kan være lidt af en luksusspiller, og at slutproduktet godt kan knibe. Men med det han leverede under Michelsen, kan man godt forstå, hvorfor vi skulle være interesserede.
              Lyder fornuftigt. Lyder mest som en der skal kæmpe med Kløve om pladsen. Bliver sgu lidt småt med de 2 i en 3-5-2 evt

              Hvad med denne

              Sander—-Pål——-Kadrii
              ————Kløve——
              Barret—- Drach—-Ryan
              Last edited by fmprOB; 07-07-2019, 21:58.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det tror jeg ikke du skal regne med. Han er vidst en lidt flagrende offensivspiller ala Jönsson, uden sammenligning i øvrigt. Det er næppe en type der skal ind og bruge sine kræfter i maskinrummet på midtbanen, og som vil være særligt dygtig til det.
                Det lugter lidt af vores 3-4-2-1 opstilling hvis ham og Kadrii skal spille samtidig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det lugter lidt af vores 3-4-2-1 opstilling hvis ham og Kadrii skal spille samtidig
                  Jaeh, hvis ikke Kirkevold kommer alligevel, er det vel bare en afløser ligeover for Helenius, og som godt kan falde ind i en 3-5-2. Vi mister lidt størrelse og duelstyrke, men får til gengæld væsentligt mere fart og evner én mod én, så vi kan blive endnu mere direkte i spillet. Han spillede trods alt også alene på toppen under Michelsen, i en 4-2-3-1 i Hammarby. Der var heller ikke mange duelspillere fra midtbanen og opefter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jaeh, hvis ikke Kirkevold kommer alligevel, er det vel bare en afløser ligeover for Helenius, og som godt kan falde ind i en 3-5-2. Vi mister lidt størrelse og duelstyrke, men får til gengæld væsentligt mere fart og evner én mod én, så vi kan blive endnu mere direkte i spillet. Han spillede trods alt også alene på toppen under Michelsen, i en 4-2-3-1 i Hammarby. Der var heller ikke mange duelspillere fra midtbanen og opefter.
                    Jeg håber nu stadig Pål kommer. Hold nu op det vil give meget konkurrence og mange muligheder. Det kunne vi godt bruge.

                    Spørgsmålet er så om der er plads til at hente en 8`er mere ind? Det er der vel næppe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                      Spørgsmålet er så om der er plads til at hente en 8`er mere ind? Det er der vel næppe
                      Det kan jeg slet ikke se, at der skulle være. Vi skal vel snarere af med mindst én, i så fald. 6 mand til 2 pladser i det scenarie, må vel være mere end rigeligt, så er bredden på vores backs, eller mangel på samme, noget mere kritisk i min optik.

                      Comment


                        https://twitter.com/pelleh89/status/1147973473278537730

                        Svensken drømmer nok lidt større, end hvad JHs muldvarpeskind kan holde til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg håber nu stadig Pål kommer. Hold nu op det vil give meget konkurrence og mange muligheder. Det kunne vi godt bruge.

                          Spørgsmålet er så om der er plads til at hente en 8`er mere ind? Det er der vel næppe
                          Tror det bliver Pål som kommer nok ind. Vi er hidtil helt sikker ikke færdigt i den første række. Med Jørgensen, Festersen og Helenius ud og kun én ind passer det bare ikke.
                          Forventer ikke at det sker mere på midtbanen. Når vi har angriberen på plads er vi færdigt (ud over en ung takent måske) medmindre vi sælger og må erstatte derfor.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det kan jeg slet ikke se, at der skulle være. Vi skal vel snarere af med mindst én, i så fald. 6 mand til 2 pladser i det scenarie, må vel være mere end rigeligt, så er bredden på vores backs, eller mangel på samme, noget mere kritisk i min optik.
                            Så må det være Greve. Syntes bare det er fedt hvis Jacob skal hive håret af sig selv i forsøget på at ligge kabalen med alle de muligheder der er.
                            Hvis Pål der i mod ikke kommer syntes jeg bestemt at man er nød til at hente mere offensivt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://twitter.com/pelleh89/status/1147973473278537730

                              Svensken drømmer nok lidt større, end hvad JHs muldvarpeskind kan holde til.
                              Det var godt nok mange millioner. Tror de bliver slemt skuffet der oppe.. Men lugter det ikke mere af leje med evt klausul?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Tror det bliver Pål som kommer nok ind. Vi er hidtil helt sikker ikke færdigt i den første række. Med Jørgensen, Festersen og Helenius ud og kun én ind passer det bare ikke.
                                Forventer ikke at det sker mere på midtbanen. Når vi har angriberen på plads er vi færdigt (ud over en ung takent måske) medmindre vi sælger og må erstatte derfor.
                                Nej der skal næsten 2 ind. Men transferen på begge de 2 her vil være højere end vi har brugt i et vindue i mange mange år...

                                Comment

                                Working...
                                X