Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

    Midten hedder vel pt: JJ, Eske, Greve, Frøkjær, Kløve, Opondo, Drachmann, Harboe så der tænker jeg vi er fint dækket ind, selvom det selvfølgelig er ærgerligt med skader.

    I forhold til angrebet så er det klart at 2 er for lidt, især hvis vi vil spille med 2 angribere. 3 vil jo næsten også være satset, men jeg havde ikke turde håbe på at vi ville få penge for Helenius, så er tilfreds med at vi sagde ja.

    Men selvfølgelig skal der noget ind i angrebet hvis det skal blive et godt vindue. Helt enig.
    Hvis vi på tidspunkter vil spille med 4 centrale midtbanespillere syntes jeg simpelthen kvaliteten er en mangelvare efter Caspers afgang. Syntes vi ser noget tynde ud på de 8`er positioner.
    Sidste sæson spillede man stort set kun med de samme 4-5 midtbanespillere hele tiden og der snakkede vi også om at der manglede noget reélt konkurrence..

    Drachmann er sikker
    Kløve er sikker men kunne godt tåle konkurrence
    Opondo skal nok blive god og spille med om Start 11
    JJ er meget skadet og spiller kun 50% af kampene hver sæson

    Eske,Harboe,Frøkjær ser jeg stadig som udviklingsspillere og Greve som indhopper.

    Vi har pt kun 18 marksspillere og skal alene bruge 2 mere bare for at kunne spille 11 mod 11 til træning. Og så må ingen være skadet

    Der skal hentes 2 helst 3 offensive mere der kan være med til at give konkurrence og sørge for at ingen på den offensive del af banen kan vide sig sikker på sin plads. Heller ikke Kløve og Kadrii

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Hvis vi stræber efter top 4, hvilket bør være målet efter sidste sæson, så er midtbanen bredere end den er god. Jeg kan kun se Janus D og måske Opondo på sigt ramme top 4 niveau i DK. Angrebet mangler i dén grad en dygtig boksspiller, der fylder og selv bidrager med 10-15 kasser, men vi mangler altså også en klasse-midt hvis det ikke skal blive tilfældigheder, der afgør om det kan blive top 6. Men omvendt - det er ikke så skidt et udgangspunkt og er ledelsens ambitioner på plads kan det gøres!
      Meget enig

      Comment


        Jeg hører på vandrørene at der muligvis bliver præsenteret en spiller på tirsdag - Har jeg ret i at der er et fan-arrangement der også?

        Comment


          Er der nogle der ved hvor meget vi sparer i løn pr måned nu Helenius er videre? 150.000 oder so?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Jeg hører på vandrørene at der muligvis bliver præsenteret en spiller på tirsdag - Har jeg ret i at der er et fan-arrangement der også?
            Yes. 17.30 på NEP

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

              Nej han passet ikke rigtig ind i vores koncept. Men håber da han får succes i AGF. Håber han får gang i sin karriere igen, og score mål for dem, gerne med nederlag til følge Han har sku altid virket som en god fyr. Og grunden til hans høje løn er jo kun fordi han ikke fik overgangssum. Pøj Pøj NK
              Se det var en federe måde at tale om et andet menneske på, jeg bliver lidt ærgerlig når der bliver nedladende eller hånende og ikke drejer sig isoleret om spillet :)!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Er der nogle der ved hvor meget vi sparer i løn pr måned nu Helenius er videre? 150.000 oder so?
                Ja det er ca det beløb der har været oppe her. Bare prøv at regn på hvad vi har afskippet af lønkroner siden 1/1-2019
                Der burde være plads til et par kanoner

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Jeg hører på vandrørene at der muligvis bliver præsenteret en spiller på tirsdag - Har jeg ret i at der er et fan-arrangement der også?
                  Du har helt ret!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Du har helt ret!
                    Hvilken position ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Hvis vi på tidspunkter vil spille med 4 centrale midtbanespillere syntes jeg simpelthen kvaliteten er en mangelvare efter Caspers afgang. Syntes vi ser noget tynde ud på de 8`er positioner.
                      Sidste sæson spillede man stort set kun med de samme 4-5 midtbanespillere hele tiden og der snakkede vi også om at der manglede noget reélt konkurrence..

                      Drachmann er sikker
                      Kløve er sikker men kunne godt tåle konkurrence
                      Opondo skal nok blive god og spille med om Start 11
                      JJ er meget skadet og spiller kun 50% af kampene hver sæson

                      Eske,Harboe,Frøkjær ser jeg stadig som udviklingsspillere og Greve som indhopper.

                      Vi har pt kun 18 marksspillere og skal alene bruge 2 mere bare for at kunne spille 11 mod 11 til træning. Og så må ingen være skadet

                      Der skal hentes 2 helst 3 offensive mere der kan være med til at give konkurrence og sørge for at ingen på den offensive del af banen kan vide sig sikker på sin plads. Heller ikke Kløve og Kadrii
                      Ingen tvivl om at vi også skal finde en ekstra 8'er. Vi har for mange unge i forhold til at skulle kæmpe med i subtoppen og jeg kunne sagtens forestille mig at man ønsker at leje en af dem ud. Det er synd eske er blevet så alvorligt skadet. Han kunne være kommet ind og snust til holdet igen og måske fundet det niveau han viste lidt af sidste efterår. I det her efterår tror jeg han har meget langt til at gøre sig gældende. Frøkjær og Harboe har slet ikke været tæt nok på holdet til at se skal have en bærende rolle endnu. Vi skal have fundet en 8'er mere, så vi har kvalitetsdobbeltdækning på alle midtbanepositioner. Pt har vi kun Opondo, greve og kløve, imens jjt kan bruges, men samtidig er gardering for Janus. Det er for tyndt og vi skal helst hurtigt have fundet noget med mere swung

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Hvilken position ?
                        Tænker det er Mål Pål

                        Comment


                          Vi mangler en målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbane og 1 angriber. Stadig langt fra tilfredsstillende transfervindue

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Vi mangler en målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbane og 1 angriber. Stadig langt fra tilfredsstillende transfervindue
                            Målmanden får du ikke... Der satses på de 3 indtil andet er bevist
                            Forsvarsspiller nok heller ikke. Oli dækker begge og lur mig om Jonas Skytte ikke kunne få en kontrakt snart
                            Midtbane ja. Vi mangler en kvalitets 8`er
                            Angriber mangler vi nok 2 af. En Pål og et stort udviklingstalent

                            Comment


                              Saba Lobjanidze og Pål Alexander Kirkevold. Så mangler der kun en ung angriber

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Saba Lobjanidze og Pål Alexander Kirkevold. Så mangler der kun en ung angriber
                                Hvor lang tid har Saba tilbage af sin kontrakt ?

                                Comment

                                Working...
                                X