Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Spændende at se om det var transferhøjdepunktet for Juli
Tror alt andet er afhængigt af Tverskov og Barrett og om vi kan skrive forlængelse med de."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Meget generøst af OB, sådan at forære en spiller til Bohemians.
Venter stadig på en fysisk stærk angriber.
Det med at vente på køb af angribere har været en rød tråd i mine 20 år på dette forum. Der har været sæsoner med nok gode angribere, men vel kun et par af årene.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Vi fik ham gratis, og har foræret ham gratis. Er faktisk lidt usikker på, hvilken lønkategori han lå i ift hvor meget der er blevet frigivet, han kom trods alt med meget erfaring (bl.a. i Serie A) og på landsholdet, så han har nok ikke været den billigste i truppen.
Tror egentlig bare, at OB er glade for at slippe for at betale hans løn. Nu er vi oppe på: Kent Nielsen, Yao, Festersen, KEP, Mathias Jørgensen, Grytebust, Grubbe og Vacek af folk, der ikke længere skal have løn sammenlignet med da vi startede sidste sæson. Der må simpelthen være rådighed i lønbudgettet nu trods tilgang af Lund og Opondo.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVi fik ham gratis, og har foræret ham gratis. Er faktisk lidt usikker på, hvilken lønkategori han lå i ift hvor meget der er blevet frigivet, han kom trods alt med meget erfaring (bl.a. i Serie A) og på landsholdet, så han har nok ikke været den billigste i truppen.
Tror egentlig bare, at OB er glade for at slippe for at betale hans løn. Nu er vi oppe på: Kent Nielsen, Yao, Festersen, KEP, Mathias Jørgensen, Grytebust, Grubbe og Vacek af folk, der ikke længere skal have løn sammenlignet med da vi startede sidste sæson. Der må simpelthen være rådighed i lønbudgettet nu trods tilgang af Lund og Opondo.
Comment
-
Vacek er opsagt efter gensidigt ønske, så kontrakten er simpelthen revet i stykker og man har vinket farvel til hinanden.
OB: Slipper for lønnen og en utilfreds spiller.
Vacek: Er 100% fri til at lave ny kontrakt, og har så prioriteret spilletid og at vende hjem, frem for endnu en lottokontrakt.
ser man på de sidste år af hans karriere, så kan han ikke forhandle en super løn hjem mere, og alder på både ham selv og børn taget i betragtning, så forstår jeg ham godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVi fik ham gratis, og har foræret ham gratis. Er faktisk lidt usikker på, hvilken lønkategori han lå i ift hvor meget der er blevet frigivet, han kom trods alt med meget erfaring (bl.a. i Serie A) og på landsholdet, så han har nok ikke været den billigste i truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægVacek er opsagt efter gensidigt ønske, så kontrakten er simpelthen revet i stykker og man har vinket farvel til hinanden.
OB: Slipper for lønnen og en utilfreds spiller.
Vacek: Er 100% fri til at lave ny kontrakt, og har så prioriteret spilletid og at vende hjem, frem for endnu en lottokontrakt.
ser man på de sidste år af hans karriere, så kan han ikke forhandle en super løn hjem mere, og alder på både ham selv og børn taget i betragtning, så forstår jeg ham godt.
Det vi har brugt på ham er 6 måneders løn og et sign on fee
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vi går ja helt sikker efter en angriber. Spørgsmålet bliver vel fra hvilke hylde...
Tror alt andet er afhængigt af Tverskov og Barrett og om vi kan skrive forlængelse med de.
Men jeg tror det er ambitionen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Grunden til vi ikke har landet en endnu er nok også fordi vi kigger på nogle der ligger over vores normale formåen. Om det så lykkedes må guderne vide..
Men jeg tror det er ambitionen
Mvh PNL
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
En mulighed - FCM har købt endnu en brasser, og givet Dal Hende lov til at finde sig en ny klub. En rigtig god mulighed for OB, når nu Barret ikke kan beslutte sig. Jeg er ikke i tvivl om, hvem der er bedst af de 2.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
En mulighed - FCM har købt endnu en brasser, og givet Dal Hende lov til at finde sig en ny klub. En rigtig god mulighed for OB, når nu Barret ikke kan beslutte sig. Jeg er ikke i tvivl om, hvem der er bedst af de 2.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIfølge BT er Okore et emne i BIF, men AaB vil have 15 mio, hvilket gør, at BIF kigger på billigere alternativer, hvor Tverskov nævnes, fordi han kun har et år tilbage.
Comment
Comment