Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



    Kunne jo godt blive et indkøb i millionklassen så man vil nok ikke forhaste sig. Tror at det med at få en angriber ind fra udlandet er kompliceret hvis han helst også skal være A+ og ikke for gammel. Vi plejer jo at håndplukke angribere i Danmark men dem der er ledige er for dyre lyder det til.

    Jeg føler stadig at vi begik en fejl ved ikke at være hurtige nok med Kamara der røg til Randers. Jeg tror ikke at man skal forvente nogen ny angriber inden vi går igang. Tror at de spiller videre i deres 3-6-1 indtil en ny angriber kommer til og er rolige ved at have AK og Lund som backup.

    Så længe truppen er intakt skal vi huske at det fodbold vi spillede mod BIF i sidste kamp var denne opstilling og vi spillede noget af det bedste fodbold i mands minde
    Nej det vil forbavse sig meget, hvis vi går ud og køber en angrebsprofil før vi sælger lidt ud. Jeg håber og tror at vi har angribere i kikkerten som kan rykke os. Den slags er i høj kurs og står sammen med deres agenter og lurepasser på de forskellige bud. Vi så det med Kadrii sidste år, hvor vi først fik ham til allersidst. Skal vi have spillere i den klasse indenfor vores økonomiske rammer, så tror jeg at vi ser noget i samme stil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Nej det vil forbavse sig meget, hvis vi går ud og køber en angrebsprofil før vi sælger lidt ud. Jeg håber og tror at vi har angribere i kikkerten som kan rykke os. Den slags er i høj kurs og står sammen med deres agenter og lurepasser på de forskellige bud. Vi så det med Kadrii sidste år, hvor vi først fik ham til allersidst. Skal vi have spillere i den klasse indenfor vores økonomiske rammer, så tror jeg at vi ser noget i samme stil.
      Enig. Det bliver til sidst i vinduet. OB er desværre langt nede i fødekæden, og tit skal kabalerne jo gå op, før spilleren finder ud af, at OB måske er bedste mulighed. Hvis vi reelt er på jagt efter det vi betegner som A+ spillere, så har jeg svært ved at forestille mig, at OB ligger ret højt i tankerne hos sådan en gut - der må være andre interesserede klubber, der er mere attraktive - på nuværende tidspunkt. De omstændigheder kan jo så ændre sig, som vinduet skrider frem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Ligefrem A+? Dem er der rimeligt langt imellem, når jeg kigger tilbage på vores tilgange. Grytebust blev A+, men ellers ved jeg ikke lige, hvem du tænker på - medmindre, jeg graduerer A+ for højt, selvfølgelig... Jeg er enig i, at vi spillede godt mod Brøndby - men når jeg kigger tilbage over hele foråret, er det vel kun Kadrii, som har et slutprodukt. Helenius og AK er decideret ufarlige, når de har bolden.
        A+ i min bog er selvfølgelig en der viser sig at være “for god til superligaen” som eksperterne ofte siger. Tror det er det vi kigger efter. Om det lykkedes er et andet spørgsmål.. Kadrii er en A

        Nej situationen er ikke optimal. Men uden en blanco check er det nogen gange svært at trylle når hundredevis af ligestillede klubber i europa nok prøver det samme. Så vi må være tålmodige. Og det kan vi også tillade os når vi stadig har så god en base som vi har

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Nej det vil forbavse sig meget, hvis vi går ud og køber en angrebsprofil før vi sælger lidt ud. Jeg håber og tror at vi har angribere i kikkerten som kan rykke os. Den slags er i høj kurs og står sammen med deres agenter og lurepasser på de forskellige bud. Vi så det med Kadrii sidste år, hvor vi først fik ham til allersidst. Skal vi have spillere i den klasse indenfor vores økonomiske rammer, så tror jeg at vi ser noget i samme stil.
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Enig. Det bliver til sidst i vinduet. OB er desværre langt nede i fødekæden, og tit skal kabalerne jo gå op, før spilleren finder ud af, at OB måske er bedste mulighed. Hvis vi reelt er på jagt efter det vi betegner som A+ spillere, så har jeg svært ved at forestille mig, at OB ligger ret højt i tankerne hos sådan en gut - der må være andre interesserede klubber, der er mere attraktive - på nuværende tidspunkt. De omstændigheder kan jo så ændre sig, som vinduet skrider frem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            A+ i min bog er selvfølgelig en der viser sig at være “for god til superligaen” som eksperterne ofte siger. Tror det er det vi kigger efter. Om det lykkedes er et andet spørgsmål.. Kadrii er en A

            Nej situationen er ikke optimal. Men uden en blanco check er det nogen gange svært at trylle når hundredevis af ligestillede klubber i europa nok prøver det samme. Så vi må være tålmodige. Og det kan vi også tillade os når vi stadig har så god en base som vi har
            Havde vi nu taget den sidste EL-plads, ville jeg have overvejet at tro, det var muligt. Men uden udsigt til Europa, tror jeg dælme, det bliver svært at tiltrække en A+ spiller - især, hvis du ydermere mener, det skal være en med endnu mere slutprodukt end Bashkim...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Havde vi nu taget den sidste EL-plads, ville jeg have overvejet at tro, det var muligt. Men uden udsigt til Europa, tror jeg dælme, det bliver svært at tiltrække en A+ spiller - især, hvis du ydermere mener, det skal være en med endnu mere slutprodukt end Bashkim...
              Jeg siger ikke at det bliver nemt. Jeg siger heller ikke at det er muligt. Jeg siger bare at de prøver

              Aab er tæt på at “forstærke” sig med Patrick Olsen. Se DET er sgu uambitiøst

              Comment


                Her til sommer forfalder forpligtigelserne til Kent,KEP,Fester,Yao og Grytebust. Den er pt erstattet af udgifter til HC,Obbekjær og Opondo.
                Der burde være råd til en løntung angriber mm at Tverskov,Casper og JBL alle forlænger og æder hele rådighedsbeløbet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Her til sommer forfalder forpligtigelserne til Kent,KEP,Fester,Yao og Grytebust. Den er pt erstattet af udgifter til HC,Obbekjær og Opondo.
                  Der burde være råd til en løntung angriber mm at Tverskov,Casper og JBL alle forlænger og æder hele rådighedsbeløbet
                  Og så har vi sagt farvel til Mathias Jørgensen uden erstatning i vinter. Hans løn minder nok om Obbekjærs.

                  Så ja, der burde bestemt være lønbudget til noget i den sjove ende. Kan man endda afskibe enten AK eller Helenius, begynder det at ligne noget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Og så har vi sagt farvel til Mathias Jørgensen uden erstatning i vinter. Hans løn minder nok om Obbekjærs.

                    Så ja, der burde bestemt være lønbudget til noget i den sjove ende. Kan man endda afskibe enten AK eller Helenius, begynder det at ligne noget.
                    At afsætte AK eller Helenius bliver svært. De tjener jo langt mere end de er værd. Så skal de til Rusland eller Kina.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      At afsætte AK eller Helenius bliver svært. De tjener jo langt mere end de er værd. Så skal de til Rusland eller Kina.
                      Ah, måske et stretch, men man har da set mærkeligere handler gennem tiderne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Og så har vi sagt farvel til Mathias Jørgensen uden erstatning i vinter. Hans løn minder nok om Obbekjærs.

                        Så ja, der burde bestemt være lønbudget til noget i den sjove ende. Kan man endda afskibe enten AK eller Helenius, begynder det at ligne noget.
                        Jeg håber på at Helenius ryger og at det gør vi får 2 nye angribere ind. AK kan jeg godt leve med i et års tid endnu.
                        Han skal da også være velkommen til at lave en ny kontrakt hvor hans løn falder fra 250.000 til ca 100.000 men der imod bliver forlænget et par år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg håber på at Helenius ryger og at det gør vi får 2 nye angribere ind. AK kan jeg godt leve med i et års tid endnu.
                          Han skal da også være velkommen til at lave en ny kontrakt hvor hans løn falder fra 250.000 til ca 100.000 men der imod bliver forlænget et par år
                          Ja, det sidste er nok svært at se ske. :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Ja, det sidste er nok svært at se ske. :)
                            Ja. Men han ka lige så godt forberede sig på en KRAFTIG lønnedgang ved sin næste kontrakt. Uanset hvor den skal laves

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Ah, måske et stretch, men man har da set mærkeligere handler gennem tiderne.
                              Se bare michael falkesgaard der røg til kina
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Se bare michael falkesgaard der røg til kina
                                Tror nu det var Thailand

                                Comment

                                Working...
                                X