Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har svært ved at se, hvad Tverskov skal i BIF. Der er selvfølgelig pengene, som kan trække, men det er også det. BIF er historisk og setup mæssigt er større, men er genopbygningsprojekt nr 65 så sexet?
    Rent sportsligt vil en forlængelse på et år give mere mening end et skift til BIF. Tverskov spiller fantastisk, og sandsynligheden for at han gør det i næste sæson er langt større i OB end i BIF.
    Så hvis målet er udlandet, så er en forlængelse bedre end et skifte til BIF.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
      Jeg har svært ved at se, hvad Tverskov skawl i BIF. Der er selvfølgelig pengene, som kan trække, men det er også det. BIF er historisk og setup mæssigt er større, men er genopbygningsprojekt nr 65 så sexet?
      Rent sportsligt vil en forlængelse på et år give mere mening end et skift til BIF. Tverskov spiller fantastisk, og sandsynligheden for at han gør det i næste sæson er langt større i OB end i BIF.
      Så hvis målet er udlandet, så er en forlængelse bedre end et skifte til BIF.
      Enig. Og håber bare at Tverskov set det på lige måde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        Jeg har svært ved at se, hvad Tverskov skal i BIF. Der er selvfølgelig pengene, som kan trække, men det er også det. BIF er historisk og setup mæssigt er større, men er genopbygningsprojekt nr 65 så sexet?
        Rent sportsligt vil en forlængelse på et år give mere mening end et skift til BIF. Tverskov spiller fantastisk, og sandsynligheden for at han gør det i næste sæson er langt større i OB end i BIF.
        Så hvis målet er udlandet, så er en forlængelse bedre end et skifte til BIF.
        Normalvis vil et udstillingsvindue være bedre og større i BIF end i OB. Hvis ret skal være ret. Og han er jo fra KBH oprindeligt.. Så selvfølgelig kan han bruge det som årsag hvis der kom et skifte.. Jeg håber virkelig bare at JH & Co har overbevist ham om andet..
        Last edited by fmprOB; 16-06-2019, 20:20.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Realistisk koster Barrett med et år tilbage ikke 4-5 millioner. Hvis han ikke vil forlænge skal han ingen steder. Tverskov er jeg lidt urolig for. Man kunne sagtens forestille sig nogen ville byde 5-6 mil og så bør man desværre nok lade ham gå. Men fanme ikke til en direkte konkurrent om 3.-5. pladsen! Glem det BIF!
          Jeg vil hellere beholde JBL end Tverskov
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Jeg vil hellere beholde JBL end Tverskov
            Nu rabler det satme for dig Magge Tverskov er langt mere værdifuld for vores system end Barret(selvom han da også er vigtig)..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Jeg tænker JH skal føle sig ret sikker i sit sæde for at sælge Tverskov til bøf. Ovenpå falsk og Gryte sagerne kommer det absolut ikke til at støtte hans image hos fansne
              Nej tror ikke begejstringen vil være stor hos os når han stolt beretter om hvor dygtig han er når han leverer spillere til storklubben på Vestegnen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nu rabler det satme for dig Magge Tverskov er langt mere værdifuld for vores system end Barret(selvom han da også er vigtig)..
                Jep men det er trods alt lettere at finde gode midterforsvarer end gode venstre backs
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Nej tror ikke begejstringen vil være stor hos os når han stolt beretter om hvor dygtig han er når han leverer spillere til storklubben på Vestegnen
                  Mon dog. Mon ikke nærmere det ville være noget med “Jeppes Ønske”, “Vi ville helst have solgt til udlandet” og “Vi tog os godt betalt”...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jep men det er trods alt lettere at finde gode midterforsvarer end gode venstre backs
                    Kan der selvfølgelig være noget om generelt set. Men på kort sigt vil et tab af Tverskov være noget mere mærkbart end Barret.. Vi finder simpelthen ikke nogen der kan det han kan

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan der selvfølgelig være noget om generelt set. Men på kort sigt vil et tab af Tverskov være noget mere mærkbart end Barret.. Vi finder simpelthen ikke nogen der kan det han kan
                      Syntes JBL er den spiller som i JM’s nye system har vist den største udvikling og det vil
                      jeg blive ked af at se blive smidt i hænderne på BIF for småpenge. Men ingen tvivl om at jeg helst beholder begge.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jep men det er trods alt lettere at finde gode midterforsvarer end gode venstre backs
                        1. Det er JH som skal finde ham, du ved at der er 4 fejl hver gang der en god.
                        2. Lund og Lund, og Ludwig har ikke niveau (nogle mere end andre), så der skal en rigtig god erstatning ind.
                        3. Hvorfor forstærke BIF. Lad dem i stedet købe en nitte.

                        Comment


                          Lidt fra Tverskov

                          https://www.facebook.com/obstemmer/v...2356352593132/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            1. Det er JH som skal finde ham, du ved at der er 4 fejl hver gang der en god.
                            2. Lund og Lund, og Ludwig har ikke niveau (nogle mere end andre), så der skal en rigtig god erstatning ind.
                            3. Hvorfor forstærke BIF. Lad dem i stedet købe en nitte.
                            Jeg er på ingen måde for at vi sælger brugbare spillere til nogen anden dansk klub, jeg nævnte blot at jeg hellere vil have vi sælger Tverskov end JBL, og det må gerne være udenlands , men vil gerne beholde begge.
                            At det er JH som skal finde erstatninger skræmmer mig bestemt også , men tror dog alligevel han har større chance for at ramme en god cf fremfor en god vb
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Dejlig ærlig. Men der er ingen tvivl om at man håber på at den gode sæson kan kaste en stor kontrakt af sig. Enten i udlandet eller OB..
                              Jeg håber man gør alt plus det løse for at holde på ham længst tid mulig

                              Comment


                                Det meldes i BTs transferpodcast, at Tverskov og Brøndby-kontakten skulle være reel nok, og at Tverskov også er interesseret i at komme til Brøndby, hvis det kan lade sig gøre. I første omgang skulle den dog være lagt på is, med den pris OB har meldt ud. At Fisker evt. skulle den anden vej, skulle der dog overhovedet ikke være noget kød på.

                                Det snakkes også lidt Opondo, hvor det nævnes at Brøndby var i spil, men blev fravalgt fordi, at han var udset til en rolle som breddespiller og en løn derefter. I OB har Opondo så angiveligt fået en af de højeste lønninger i truppen.

                                https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...ort-profilsalg

                                Comment

                                Working...
                                X