Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tænker JH skal føle sig ret sikker i sit sæde for at sælge Tverskov til bøf. Ovenpå falsk og Gryte sagerne kommer det absolut ikke til at støtte hans image hos fansne
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Jeg tænker JH skal føle sig ret sikker i sit sæde for at sælge Tverskov til bøf. Ovenpå falsk og Gryte sagerne kommer det absolut ikke til at støtte hans image hos fansne
      Hvis de pisgule ligger nok - tror jeg ikke det er Jespers beslutning der står ved magt.

      Når det er sagt, så virker det rygte som dårlig gætværk. Jeg tror ikke på det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

        Hvis de pisgule ligger nok - tror jeg ikke det er Jespers beslutning der står ved magt.

        Når det er sagt, så virker det rygte som dårlig gætværk. Jeg tror ikke på det.
        Jeg tror simpelthen heller ikke på det. Men man selvfølgelig ikke afvise at Tverskov har været oppe at vende på en af deres møder i sportsudvalget.
        Men alt det bytte halløj lyder som løgn og latin

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg tror simpelthen heller ikke på det. Men man selvfølgelig ikke afvise at Tverskov har været oppe at vende på en af deres møder i sportsudvalget.
          Men alt det bytte halløj lyder som løgn og latin
          Fuldstændig enig. I mine øre lyder det som de rene gætterier. Der er helt sikkert nogle i BIFŽs sportslige udvalg (Hej Ebbe), som drømmer våde drømme om nogle af vores profiler, men sandheden er jo bare at et skifte til BIF ikke er et skridt op. Alene det faktum at Fisker bliver nævnt som en del af handlen, ødelægger jo alt troværdighed i det rygte, for hvorfor fanden skulle vi være interesseret i ham. Manden er ikke en krone værd.

          Hvis Tverskov og Barret ønsker et skifte væk fra OB, må de som minimum have større ambitioner end én middelmådig sjællandsk klub.
          Last edited by amphibia; 15-06-2019, 22:30.
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

            Fuldstændig enig. I mine øre lyder det som de rene gætterier. Der er helt sikkert nogle i BIFŽs sportslige udvalg (Hej Ebbe), som drømmer våde drømme om nogle af vores profiler, men sandheden er jo bare at et skifte til BIF ikke er et skridt op. Alene det faktum at Fisker bliver nævnt som en del af handlen, ødelægger jo alt troværdighed i det rygte, for hvorfor fanden skulle vi være interesseret i ham. Manden er ikke en krone værd.

            Hvis Tverskov og Barret ønsker et skifte væk fra OB, må de som minimum have større ambitioner end én middelmådig sjællandsk klub.
            Det har de også. Ambitioner. Men ambitioner og valgmuligheder går ikke altid hånd i hånd desværre..
            Jeg tror ikke Barret kommer nogen steder i denne omgang men Tverskov har simpelthen et niveau til mere. Håber bare det er syd for grænsen med en stor million check den anden vej

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Det kan jeg godt følge dig i, jeg vil også hade at se Tverskov i BIF. Men kommer tilbuddet nu her først i vinduet, er det spørgsmålet om OB siger nej til 5 - 6 millioner. Og hvad vil Tverskov ? Kan han se mere perspektiv i at tage en periode i BIF ?
              Hvem helvede vælger brømbø over stolte Odense Boldklub? Nej vel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvem helvede vælger brømbø over stolte Odense Boldklub? Nej vel.
                Det er der nok en del der gør, da det er en større klub, i alle henseender ... spørgsmålet er dog om Tverskov mener han kan springe det led over.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Niels Frederiksen og Jeppe Tverskov er stødt på hinanden i Lyngby, så Jeppe kender i hvert fald Niels og ved hvad han kan vente.

                  Om det er attraktivt for Jeppe ? Det kræver nok en pæn lønstigning. Det kan sikkert også være aktuelt.

                  Er det attraktivt for OB ? Tænker, at det er til dels prisen, men mindst lige så meget vores alternativer. Kan vi hente en Kasper Enghardt eller en Mads Fenger, så er det noget nemmere.

                  Og lige for Prins Knud og Jesper Hansen. Vi skal ikke have Kasper Fisker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det er der nok en del der gør, da det er en større klub, i alle henseender ... spørgsmålet er dog om Tverskov mener han kan springe det led over.
                    Sportsligt er det som at hoppe på stedet. Tverskov skal have ambitioner om at komme et skridt op. Ellers er det jo meningsløst.

                    Comment


                      Hvis der er nogen der har lyst og mulighed, for at overvære træning i morgen kl 11 er der måske spændende ting i vente.
                      Det er gerne dagen hvor der er prøvespillere og mystiske mænd med solbriller.

                      Comment


                        Hvad blev der af Davidsens meldinger om, at forlængelser med JT of JBL mere eller mindre var lige på trapperne?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvis der er nogen der har lyst og mulighed, for at overvære træning i morgen kl 11 er der måske spændende ting i vente.
                          Det er gerne dagen hvor der er prøvespillere og mystiske mænd med solbriller.
                          Kan ikke imorgen men prøver at tage derned tirsdag hvis jeg kan nå det..

                          Jeg er faktisk mere spændt på hvem af dem vi kender er til træning. Er Eske klar? Mangler der en profil eller 2?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Hvad blev der af Davidsens meldinger om, at forlængelser med JT of JBL mere eller mindre var lige på trapperne?
                            Ingen opfølgninger på dem desværre. Mon ikke vi skal lidt længere hen i vinduet før der sker noget på den front

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ingen opfølgninger på dem desværre. Mon ikke vi skal lidt længere hen i vinduet før der sker noget på den front
                              Jeg tror jeg har nævnt det før, men jeg husker ikke Davidsen som en vildt pålidelig kilde ... der kan være mange faktorer i det, som jeg selv har erfaret med Obbekjær, men min erindring siger mig bare at der bliver skudt lidt til højre og venstre.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Sportsligt er det som at hoppe på stedet. Tverskov skal have ambitioner om at komme et skridt op. Ellers er det jo meningsløst.
                                Jeg tror mange spillere ser det som et skridt op, p.g.a. historien, tilskuere, opmærksomhed osv.
                                En anden ting er om Tverskov vægter spilletid og er usikker på om han vil få den i udlandet ...
                                Jeg anser ikke BIF som urealistisk, men synes bestemt også at Holland virker sandsynligt ... Groningen, sådan noget.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X