Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Opondo er 21 år og så længe man ikke køber noget kortsigtet og afdanket der står i vejen for vores talenter ser jeg ingen problem i det.
    Det er helt bestemt JHs opgave også at finde unge uslebne talenter der kan udvikles på og måske sælges for store penge senere hen.

    Eskesen må simpelthen bare tage konkurrencen op og jeg er sikker på at han nok skal få noget spilletid. Er talentet stort nok skal han nok få chancer..
    Måske kan han også udvikle sig endnu mere fordi at der er endnu flere dygtige spillere til træning
    I forårets første 10 kampe, før Eskesen blev skadet, startede han inde i 0 af dem og fik i alt 127 minutter over de 10 kampe. Halvdelen af de minutter var i udekampe mod FCM og FCK, hvor man var bagud med flere mål og allerede havde givet mere eller mindre op. Det synes jeg virkeligt ikke er særligt mange gode chancer at få, og jeg har svært ved at se, at det er sådan man skal udvikle sig til at blive en god Superligaspiller der potentielt skal sælges videre til mange penge, som flere herinde har skreget ham op til at være. Med en tilgang af Opondo vil vejen til spilletid næppe blive kortere, i hvert fald ikke før der sælges nogle spillere fra.

    Lindegaard, AK, Matti Lund osv. kunne også bare tage konkurrencen op dengang, problemet er bare, at det er rigtigt svært at slå igennem som ung spiller, hvis man ikke får sine chancer og også får lov til at fejle, og så ender vi med at se dem folde talentet ud andre steder eller gå helt i glemmebogen. Julius er 20 nu, hvis han vitterligt er et stortalent, skal han spille meget nu, og han skal helst spille fra start de fleste af gangene. Kig på dem der er på U21-landsholdet. De er ikke bare breddespillere i Superligaklubber, de er eller har været profiler eller i det mindste startere i klubber på det her niveau, i de flestes tilfælde, og det er de blevet fordi, at de har fået chancerne og tilliden.
    Last edited by Sheed; 12-06-2019, 22:29.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      I forårets første 10 kampe, før Eskesen blev skadet, startede han inde i 0 af dem og fik i alt 127 minutter over de 10 kampe. Halvdelen af de minutter var i udekampe mod FCM og FCK, hvor man var bagud med flere mål og allerede havde givet mere eller mindre op. Det synes jeg virkeligt ikke er særligt mange gode chancer at få, og jeg har svært ved at se, at det er sådan man skal udvikle sig til at blive en god Superligaspiller der potentielt skal sælges videre til mange penge, som flere herinde har skreget ham op til at være. Med en tilgang af Opondo vil vejen til spilletid næppe blive kortere, i hvert fald ikke før der sælges nogle spillere fra.

      Lindegaard, AK, Matti Lund osv. kunne også bare tage konkurrencen op dengang, problemet er bare, at det er rigtigt svært at slå igennem som ung spiller, hvis man ikke får sine chancer og også får lov til at fejle, og så ender vi med at se dem folde talentet ud andre steder eller gå helt i glemmebogen. Julius er 20 nu, hvis han vitterligt er et stortalent, skal han spille meget nu, og han skal helst spille fra start de fleste af gangene. Kig på dem der er på U21-landsholdet. De er ikke bare breddespillere i Superligaklubber, de er eller har været profiler eller i det mindste startere i klubber på det her niveau, i de flestes tilfælde, og det er de blevet fordi, at de har fået chancerne og tilliden.
      Vi kommer nok ikke meget videre. Du vælger at se Opondo som en Cockbloker og jeg håber bare at vi har fundet den næste Utaka..

      Jeg tror at dette betyder at Greve skal videre. Og så er det jo 1:1.
      Og vi ved vel heller ikke om Eske er kommet over sin korsbåndsskade og overhovedet kommer på fuld kraft her i efteråret. Eller om Helenius er ved at blive solgt og man så prøver ham af som 1 af vores 4 angribere i truppen..

      Og chancer og tillid kommer også af sig selv de fleste gange når kvaliteten er der. Jeg er ikke så bekymret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        I forårets første 10 kampe, før Eskesen blev skadet, startede han inde i 0 af dem og fik i alt 127 minutter over de 10 kampe. Halvdelen af de minutter var i udekampe mod FCM og FCK, hvor man var bagud med flere mål og allerede havde givet mere eller mindre op. Det synes jeg virkeligt ikke er særligt mange gode chancer at få, og jeg har svært ved at se, at det er sådan man skal udvikle sig til at blive en god Superligaspiller der potentielt skal sælges videre til mange penge, som flere herinde har skreget ham op til at være. Med en tilgang af Opondo vil vejen til spilletid næppe blive kortere, i hvert fald ikke før der sælges nogle spillere fra.

        Lindegaard, AK, Matti Lund osv. kunne også bare tage konkurrencen op dengang, problemet er bare, at det er rigtigt svært at slå igennem som ung spiller, hvis man ikke får sine chancer og også får lov til at fejle, og så ender vi med at se dem folde talentet ud andre steder eller gå helt i glemmebogen. Julius er 20 nu, hvis han vitterligt er et stortalent, skal han spille meget nu, og han skal helst spille fra start de fleste af gangene. Kig på dem der er på U21-landsholdet. De er ikke bare breddespillere i Superligaklubber, de er eller har været profiler eller i det mindste startere i klubber på det her niveau, i de flestes tilfælde, og det er de blevet fordi, at de har fået chancerne og tilliden.
        Til forskel for de tre du du nævner der, så var det også ældre garvede klassespillere uden det store videresalgspotentiale som stod i vejen for vores egne ganske udmærkede talenter. Her henter vi en ganske talentfuld spiller ind, som skal kæmpe om pladsen med en anden. Det sker selvfølgelig nok i erkendelse af vi ikke selv har yngre spillere vi kan hive op, men så er det vigtigt at vi formår at tiltrække talenter andetsteds fra, så vi ikke ender som i Brink-tiden.

        Desuden er det rigtigt hvad fmpr siger. Opondo kan blot være en erstatning for en greve/vacek. Desuden ved vi ikke hvad der ryger ud endnu. CN har der været snak om og hvad med JJT, der kun har et år tilbage af sin kontrakt? Fint med mig hvis vi er lidt på forkant for en gangs skyld

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Til forskel for de tre du du nævner der, så var det også ældre garvede klassespillere uden det store videresalgspotentiale som stod i vejen for vores egne ganske udmærkede talenter. Her henter vi en ganske talentfuld spiller ind, som skal kæmpe om pladsen med en anden. Det sker selvfølgelig nok i erkendelse af vi ikke selv har yngre spillere vi kan hive op, men så er det vigtigt at vi formår at tiltrække talenter andetsteds fra, så vi ikke ender som i Brink-tiden.

          Desuden er det rigtigt hvad fmpr siger. Opondo kan blot være en erstatning for en greve/vacek. Desuden ved vi ikke hvad der ryger ud endnu. CN har der været snak om og hvad med JJT, der kun har et år tilbage af sin kontrakt? Fint med mig hvis vi er lidt på forkant for en gangs skyld
          Der skal noget som kan ændre kampene på bænken, hvis vi skal tage næste skridt. Feks ville det være fint st kunne bænke Kløve og CN når de rammer bundniveauet af og til. Men det er især vores offensiv som er lam. Ak har ikke formatet, og Helenius kan ikke finde det han engang havde. Der skal gerne 2 nye til, så vi har en alternativ type at sætte ind. Det har vi manglet længe. Gerne en Georg type, bare en som også laver mål, hvilket ikke rigtigt er tilfældet med Georg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            I forårets første 10 kampe, før Eskesen blev skadet, startede han inde i 0 af dem og fik i alt 127 minutter over de 10 kampe. Halvdelen af de minutter var i udekampe mod FCM og FCK, hvor man var bagud med flere mål og allerede havde givet mere eller mindre op. Det synes jeg virkeligt ikke er særligt mange gode chancer at få, og jeg har svært ved at se, at det er sådan man skal udvikle sig til at blive en god Superligaspiller der potentielt skal sælges videre til mange penge, som flere herinde har skreget ham op til at være. Med en tilgang af Opondo vil vejen til spilletid næppe blive kortere, i hvert fald ikke før der sælges nogle spillere fra.

            Lindegaard, AK, Matti Lund osv. kunne også bare tage konkurrencen op dengang, problemet er bare, at det er rigtigt svært at slå igennem som ung spiller, hvis man ikke får sine chancer og også får lov til at fejle, og så ender vi med at se dem folde talentet ud andre steder eller gå helt i glemmebogen. Julius er 20 nu, hvis han vitterligt er et stortalent, skal han spille meget nu, og han skal helst spille fra start de fleste af gangene. Kig på dem der er på U21-landsholdet. De er ikke bare breddespillere i Superligaklubber, de er eller har været profiler eller i det mindste startere i klubber på det her niveau, i de flestes tilfælde, og det er de blevet fordi, at de har fået chancerne og tilliden.
            Men hvis Eskesen fik 127 minutter i de første 10 kampe, så er det jo desværre nok fordi, at han er vurderet til ikke at være god nok. Trænerteamet ser ham til træning hver eneste dag, og hvis han brændte igennem dér, så ville han jo også spille mere. Julius er 20 år nu og Opondo er 21, så hvis Opondo står foran i køen (såfremt han ankommer), så er det jo nok fordi, at trænerteamet vurderer, at han kan byde ind med mere i forhold til Eskesen, og ikke som udtryk for at vi ikke vil spille unge spillere (jf din argumentation om konsekvensen at de kan fejle) - de er jo lige gamle?!

            Jeg går også og drømmer om, at der var 5 fynske spillere i startopstillingen, men som det ser ud nu, så er AK for ringe og ustabil, Greve har desværre ikke vist at han kan forløse det sidste potentiale (hvilket jeg personligt er rigtig ærgerlig over), JJT spiller relativt fast og er vel 8-12. mand i truppen. Desler var desværre også gået helt i stå til trods for at han havde spillet mange superligakampe. Vi skal ikke bare spille fynboer, fordi det er fynboer.

            Grubbe og Obbekjær er stadig for tidligt at vurdere, og så er der jo vores nye 1. keeper, som jeg personligt også synes man skal satse på. Men ser vi efter et halvt til helt år, at potientialet ikke bliver forløst, og at han ikke har niveau til Suppen, så må vi hente noget andet ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Der skal noget som kan ændre kampene på bænken, hvis vi skal tage næste skridt. Feks ville det være fint st kunne bænke Kløve og CN når de rammer bundniveauet af og til. Men det er især vores offensiv som er lam. Ak har ikke formatet, og Helenius kan ikke finde det han engang havde. Der skal gerne 2 nye til, så vi har en alternativ type at sætte ind. Det har vi manglet længe. Gerne en Georg type, bare en som også laver mål, hvilket ikke rigtigt er tilfældet med Georg.
              Det er jeg helt enig i. Jeg er også lettet over det nu er meldt ud at han er købt til midtbanen. Dermed jagter vi stadig en angriber. Opondo og en stærk målscore vil pynte på vores hold. Opondos fart og fine teknik vil give os noget andet i forhold til de typer vi har. Så er det bare at håbe hans udvikling også forbliver opadgående.

              Comment


                FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.
                  Det vil være synd hvis de tog til BIF, men hvis de betale så kan jeg leve med det. Tror at de Europa pladser havde været guld værd i forhold til en forlængelse af de to.
                  Saba vil være en god spiller at få ind, ham og Baskim
                  kan også sammen på banen. Vil dog også gerne have en med mere fysisk a la Ufarlige Georg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.
                    Det må og vil ikke ske at de ryger til Bøf. Der må simpelthen være andre bejlere, hvis ikke at det lykkedes at få forlænget deres kontrakter. Men jeg forstår da godt NF. De er virkelig tyndt besat å de positioner, så de ville gøre en stor forskel for dem.
                    Last edited by hankatten; 14-06-2019, 06:50.

                    Comment


                      Vi kan da ikke bruge en Kasper Fisker på 31 år. Han er en okay fin spiller, men vi har da ikke brug for så mange midtbanefolk!!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.
                        Jammen det kan jeg da godt forstå hvis de er. De er klasser bedre end det de allerede har. Men hvis de kan betale 10+ Mill i Silkeborg sidste sommer for en højreback er det jo også bare det prislag vi snakker.
                        Når det er sagt håber jeg virkelig ikke at vi sælger til de gule aber fra Vestegnen

                        Stort Nej Tak til Fisker

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jammen det kan jeg da godt forstå hvis de er. De er klasser bedre end det de allerede har. Men hvis de kan betale 10+ Mill i Silkeborg sidste sommer for en højreback er det jo også bare det prislag vi snakker.
                          Når det er sagt håber jeg virkelig ikke at vi sælger til de gule aber fra Vestegnen

                          Stort Nej Tak til Fisker
                          Jeg er helt enig - det ville være mere sært hvis BIF IKKE var interesserede i de to, og er "prisen på grisen" rigtig, så er der vel ikke meget at gøre .. forudsat at spillerne selv ser et formål med det. Kasper Fisker tror jeg er ude af billedet når Opondo er hentet, så nej tak herfra også.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Det ligner at OB nu har midtbanen på plads. Mit ønske om en mere power - og målsøgende off midt er blevet hørt. Det ligner samtidig at JJT godt kan være fortid. Udviklingen har ikke været der.

                            Nu mangler der

                            ❤en målmand
                            ❤en forsvar
                            ❤ en angriber

                            til næste sæson, så bliver det godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Det ligner at OB nu har midtbanen på plads. Mit ønske om en mere power - og målsøgende off midt er blevet hørt. Det ligner samtidig at JJT godt kan være fortid. Udviklingen har ikke været der.

                              Nu mangler der

                              ❤en målmand
                              ❤en forsvar
                              ❤ en angriber

                              til næste sæson, så bliver det godt.
                              VI har målmænd nok

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Det ligner at OB nu har midtbanen på plads. Mit ønske om en mere power - og målsøgende off midt er blevet hørt. Det ligner samtidig at JJT godt kan være fortid. Udviklingen har ikke været der.

                                Nu mangler der

                                ❤en målmand
                                ❤en forsvar
                                ❤ en angriber

                                til næste sæson, så bliver det godt.
                                En målmand tvivler jeg på du får, medmindre Mandé ryger. Tror der satses på OC. Mandé er backup, spørgsmålet er så, om han med 150+ kampe i Norge er tilfreds med den tjans.

                                Comment

                                Working...
                                X