Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...edelse/7658532

    To gamle striwer ... Gaxe har da tidligere gjort det ok som sportsdirektør har han ikke? Kunne man få noget hjælp til JH ad den vej?

    Hemme som sponsor/ungdoms noget ..
    Hvis JH skal have hjælp til noget så skal det helst være til at pakke sine sager sammen og komme væk fra OB. Og ellers nej Tak til Gaxe
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Kunne han ikke være en mulighed? Både som 8`er i 3-5-2 og ved siden af Kadrii i 3-4-3?

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

      Det kunne måske blive dyrt men tvivler på at Top 3 er interesseret. Mon ikke de ville acceptere 2-3 mill?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne han ikke være en mulighed? Både som 8`er i 3-5-2 og ved siden af Kadrii i 3-4-3?

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

        Det kunne måske blive dyrt men tvivler på at Top 3 er interesseret. Mon ikke de ville acceptere 2-3 mill?
        Jeg tror ikke Randers et sekund vil overveje 2-3 mio. Vi skal nok mindst op og ramme 5-6 før, at de vil overveje at skyde ham af til en dansk klub. Han er deres klart bedste offensive spiller, 20 mål og 6 assists på to sæsoner. Han er rigeligt 2-3 millioner værd at beholde rent sportsligt, især i en sæson med historisk stor nedrykningsfare, hvor mange hold vil satse.

        Derudover tror jeg også, at Saba ser sit næste skridt være noget stejlere end et skifte til OB vil være. Og det har han også vist niveau til at kunne håbe på. Men selvfølgelig kunne han være god for os, ingen tvivl om det i min verden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kunne han ikke være en mulighed? Både som 8`er i 3-5-2 og ved siden af Kadrii i 3-4-3?

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

          Det kunne måske blive dyrt men tvivler på at Top 3 er interesseret. Mon ikke de ville acceptere 2-3 mill?
          Helt bestemt en god spiller i det fremadrettede spil, men han arbejder aldrig bagud. Derfor nej tak.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jeg tror ikke Randers et sekund vil overveje 2-3 mio. Vi skal nok mindst op og ramme 5-6 før, at de vil overveje at skyde ham af til en dansk klub. Han er deres klart bedste offensive spiller, 20 mål og 6 assists på to sæsoner. Han er rigeligt 2-3 millioner værd at beholde rent sportsligt, især i en sæson med historisk stor nedrykningsfare, hvor mange hold vil satse.

            Derudover tror jeg også, at Saba ser sit næste skridt være noget stejlere end et skifte til OB vil være. Og det har han også vist niveau til at kunne håbe på. Men selvfølgelig kunne han være god for os, ingen tvivl om det i min verden.
            Hvis man kan sælge Jonas B for ca 2 mill kunne jeg godt forestille mig at 3 er nok. En klub som Randers får ikke meget mere. Tror de er tvunget til at sælge ham pga økonomi,løfter og snarelig kontraktudløb

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              Helt bestemt en god spiller i det fremadrettede spil, men han arbejder aldrig bagud. Derfor nej tak.
              Det er jeg ikke enig i. Han har måske ikke Caspers raseri men ser ham ikke på den måde. Og ting kan jo læres hvis man vil være på holdkortet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kunne han ikke være en mulighed? Både som 8`er i 3-5-2 og ved siden af Kadrii i 3-4-3?

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

                Det kunne måske blive dyrt men tvivler på at Top 3 er interesseret. Mon i
                kke de ville acceptere 2-3 mill?
                Jeg tror godt han kunne være interessant for os.
                Hvad med en spiller som Carlo Holse fra FCK? Tror stadig han vil være i overskud hos FCK og nu er hans lejeophold i Esbjerg jo slut.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det er jeg ikke enig i. Han har måske ikke Caspers raseri men ser ham ikke på den måde. Og ting kan jo læres hvis man vil være på holdkortet
                  Som 8'er ser jeg ham i hvert fald også som en spiller der skal arbejde lidt med lungerne. I randers er han vant til at holdet generelt står dybere i banen når de ikke har bolden, og derfor er hans nuværende udgangspunkt på kanten ikke ligeså fysisk krævende som her, hvor vi er aggressive i presset og løber meget dybt.
                  Til gengæld har han vist at ham og kadrii kan noget sammen. Kadrii er ind imellem lidt alene om det kreative hos os, så synes han kunne være interessant at få ind. Det samme gælder i øvrigt Carlo Holse, men ham tror jeg prøver i fck igen i minimum et halvt års tid.

                  Comment


                    Uffe Bech er færdig i Hannover. Ved god at han skuffede i Brøndby og kom ikke til meget de sidste to år i Tyskland.
                    Men måske en spiller JM kan sætte i gang igen. Og Bech har talent og kommer med meget energi hvad passer til holdet, så...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Uffe Bech er færdig i Hannover. Ved god at han skuffede i Brøndby og kom ikke til meget de sidste to år i Tyskland.
                      Men måske en spiller JM kan sætte i gang igen. Og Bech har talent og kommer med meget energi hvad passer til holdet, så...
                      Tror som sådan, at de var tilfredse nok med hans præstationer i BIF, men han er skadet hele tiden og skal doseres meget. Man tager helt sikkert en chance med Uffe Bech ift. skadehistorikken. I BIF har man jo umiddelbart vurderet, at den chance ikke er værd at tage - jeg hælder lidt til det samme.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                        Tror som sådan, at de var tilfredse nok med hans præstationer i BIF, men han er skadet hele tiden og skal doseres meget. Man tager helt sikkert en chance med Uffe Bech ift. skadehistorikken. I BIF har man jo umiddelbart vurderet, at den chance ikke er værd at tage - jeg hælder lidt til det samme.
                        Ja, skadehistorien er naturligt et problem.. Men vi ville ja få ham til undersøgelse og åbenbart er vores medicinsk afdeling virkeligt god og måske kan gøre igen en "Ryan".
                        En fit Bech ville vel være en gevinst for vores offensive spil.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ja, skadehistorien er naturligt et problem.. Men vi ville ja få ham til undersøgelse og åbenbart er vores medicinsk afdeling virkeligt god og måske kan gøre igen en "Ryan".
                          En fit Bech ville vel være en gevinst for vores offensive spil.
                          Sandt. Der er dog en forskel i og med, at Ryans skader primært ramte det samme lår, mens UB's skader er noget mere varierede og rammer både knæ, lår etc. Det kan jo selvfølgelig bare være uheld, men jeg er nu bekymret for (hvad jeg vil kalde) den generelle skrøbelighed.
                          Men ja, vi vil jo nok skulle tage nogle chancer, hvis vi skal hente profiler indenfor vores budget. Er dog stadig usikker på, om jeg synes, at Uffe Bech er risikoen værd.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Som 8'er ser jeg ham i hvert fald også som en spiller der skal arbejde lidt med lungerne. I randers er han vant til at holdet generelt står dybere i banen når de ikke har bolden, og derfor er hans nuværende udgangspunkt på kanten ikke ligeså fysisk krævende som her, hvor vi er aggressive i presset og løber meget dybt.
                            Til gengæld har han vist at ham og kadrii kan noget sammen. Kadrii er ind imellem lidt alene om det kreative hos os, så synes han kunne være interessant at få ind. Det samme gælder i øvrigt Carlo Holse, men ham tror jeg prøver i fck igen i minimum et halvt års tid.
                            Fuldstændig enig. Det handler også om at sætte Kadrii rigtigt op. Og så skal vi have med i beregningen, at Casper jo er håbløs foran kassen.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              En på Twitter melder det her om OB.

                              ​​​​​​
                              OB forsøger at forstærke offensiven denne sommer. Muamer Tankovic fra Hammarby skulle være en af flere mulige tilgange.

                              #transferdk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                En på Twitter melder det her om OB.

                                ​​​​​​
                                OB forsøger at forstærke offensiven denne sommer. Muamer Tankovic fra Hammarby skulle være en af flere mulige tilgange.

                                #transferdk
                                Spændende.. Men jeg tror ikke på den. Newcommer of the year 2018 i allsvenskan og har allerede scoret 6 mål i 11 kampe i år for en klub der er større end OB..
                                Men dejligt hvis ambitionerne er tilstede

                                Comment

                                Working...
                                X