Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    CE penge bliver bare lagt ned på kistebunden. Tvivler desværre på at det får nogen stor indflydelse..
    Men ja. JM ved 100% hvad vi mangler. Men evner JH opgaven og vil NT evt bruge lidt ekstra som vi så ved Kadrii handlen sidste år
    Det er rent gætværk, det ved hverken du eller jeg noget om. Jeg har valgt at være positiv, mens du endnu engang er negativ, men så bliver du selvfølgelig heller ikke skuffet !
    Mvh pnl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Det er rent gætværk, det ved hverken du eller jeg noget om. Jeg har valgt at være positiv, mens du endnu engang er negativ, men så bliver du selvfølgelig heller ikke skuffet !
      Mvh pnl
      Er jeg “endnu engang negativ” fordi jeg vurderer at evt CE penge bare bliver lagt på kistebunden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Er jeg “endnu engang negativ” fordi jeg vurderer at evt CE penge bare bliver lagt på kistebunden
        Hmm jeg anså dig ellers for at være blevet endda overraskende positiv og næsten ukritisk :-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hmm jeg anså dig ellers for at være blevet endda overraskende positiv og næsten ukritisk :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej. Vi skal hente en 1. El 2. Angriber der er bedre en AK og Helenius
            Ja det er 100% der vores hold virkelig kan rykke sig. Håber vi har hentet minimum én kvalitetsangriber når truppen starter op igen 17. Juni.

            Comment


              Citat fra en Brøndby-fan på jobbet i dag:

              "Hvis OB henter en angriber og en dygtig midterforsvarer mere, så er de favorit til medaljer næste sæson - de var klasser over mange af de hold, Brøndby har spillet mod og tabt til i denne sæson og helt på højde med de bedste. Bortset fra foran målene."

              Stor ros, men enkelt sagt er det vel bare hovedet på sømmet i forhold til alt det, der ellers siges.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Er jeg “endnu engang negativ” fordi jeg vurderer at evt CE penge bare bliver lagt på kistebunden
                Det er ikke helt urimeligt at antage en forretning der giver et stort underskud, ikke bruger løs af penge der ikke er der :)!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Citat fra en Brøndby-fan på jobbet i dag:

                  "Hvis OB henter en angriber og en dygtig midterforsvarer mere, så er de favorit til medaljer næste sæson - de var klasser over mange af de hold, Brøndby har spillet mod og tabt til i denne sæson og helt på højde med de bedste. Bortset fra foran målene."

                  Stor ros, men enkelt sagt er det vel bare hovedet på sømmet i forhold til alt det, der ellers siges.
                  Og det kan man jo kun give ham ret i. Det han bare ikke tænker på er evt afgange. Grytebust er ude og Tverskov kan vel nemt ryge også. Det flytter altså lige en del procenter som en angriber nok ikke kan opveje. Laver Leeuwin ligepludselig en Makrini og vil hjem igen? Han har altså også klasse som ikke kan erstattes i nuværende trup.. Meget kan ske

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Det er ikke helt urimeligt at antage en forretning der giver et stort underskud, ikke bruger løs af penge der ikke er der :)!
                    Scenariet er nu også om OB ville bruge evt CE penge til at forstærke sig. Altså når handlen var i hus og officiel..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Scenariet er nu også om OB ville bruge evt CE penge til at forstærke sig. Altså når handlen var i hus og officiel..
                      Det er jeg helt med på og de millioner OB får der bringer ikke forretningen i plus, eller noget der ligner.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Det er jeg helt med på og de millioner OB får der bringer ikke forretningen i plus, eller noget der ligner.
                        Nok ikke. Men jeg gætter på at det vil pynte gevaldigt alligevel. Specielt hvis man også har modtaget ca 15 mill for MJ i dette regnskab.
                        Så bliver det ikke fodbold delen i 2019 der kører med underskud ihvertfald

                        Comment


                          Hjulsager er åben for DK, jeg synes det kunne være en spændende signing, hvis muligt. Han kan noget på egen hånd og han er arbejdsom. Derudover har han en fin alder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Hjulsager er åben for DK, jeg synes det kunne være en spændende signing, hvis muligt. Han kan noget på egen hånd og han er arbejdsom. Derudover har han en fin alder.
                            Han kunne være en fin 8`er. Men mon ikke at han allerede har friet til BIF som Dumic også har..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han kunne være en fin 8`er. Men mon ikke at han allerede har friet til BIF som Dumic også har..
                              Endnu et par spillere der ikke slog til i udlandet. Hjulle er mest interessant. Vel også god nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nok ikke. Men jeg gætter på at det vil pynte gevaldigt alligevel. Specielt hvis man også har modtaget ca 15 mill for MJ i dette regnskab.
                                Så bliver det ikke fodbold delen i 2019 der kører med underskud ihvertfald
                                Nok ikke, men med underskud 9 år i streg, så er der noget grundlæggende galt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X