CE penge bliver bare lagt ned på kistebunden. Tvivler desværre på at det får nogen stor indflydelse..
Men ja. JM ved 100% hvad vi mangler. Men evner JH opgaven og vil NT evt bruge lidt ekstra som vi så ved Kadrii handlen sidste år
Det er rent gætværk, det ved hverken du eller jeg noget om. Jeg har valgt at være positiv, mens du endnu engang er negativ, men så bliver du selvfølgelig heller ikke skuffet !
Mvh pnl
Det er rent gætværk, det ved hverken du eller jeg noget om. Jeg har valgt at være positiv, mens du endnu engang er negativ, men så bliver du selvfølgelig heller ikke skuffet !
Mvh pnl
Er jeg “endnu engang negativ” fordi jeg vurderer at evt CE penge bare bliver lagt på kistebunden
"Hvis OB henter en angriber og en dygtig midterforsvarer mere, så er de favorit til medaljer næste sæson - de var klasser over mange af de hold, Brøndby har spillet mod og tabt til i denne sæson og helt på højde med de bedste. Bortset fra foran målene."
Stor ros, men enkelt sagt er det vel bare hovedet på sømmet i forhold til alt det, der ellers siges.
"Hvis OB henter en angriber og en dygtig midterforsvarer mere, så er de favorit til medaljer næste sæson - de var klasser over mange af de hold, Brøndby har spillet mod og tabt til i denne sæson og helt på højde med de bedste. Bortset fra foran målene."
Stor ros, men enkelt sagt er det vel bare hovedet på sømmet i forhold til alt det, der ellers siges.
Og det kan man jo kun give ham ret i. Det han bare ikke tænker på er evt afgange. Grytebust er ude og Tverskov kan vel nemt ryge også. Det flytter altså lige en del procenter som en angriber nok ikke kan opveje. Laver Leeuwin ligepludselig en Makrini og vil hjem igen? Han har altså også klasse som ikke kan erstattes i nuværende trup.. Meget kan ske
Det er jeg helt med på og de millioner OB får der bringer ikke forretningen i plus, eller noget der ligner.
Nok ikke. Men jeg gætter på at det vil pynte gevaldigt alligevel. Specielt hvis man også har modtaget ca 15 mill for MJ i dette regnskab.
Så bliver det ikke fodbold delen i 2019 der kører med underskud ihvertfald
Hjulsager er åben for DK, jeg synes det kunne være en spændende signing, hvis muligt. Han kan noget på egen hånd og han er arbejdsom. Derudover har han en fin alder.
Hjulsager er åben for DK, jeg synes det kunne være en spændende signing, hvis muligt. Han kan noget på egen hånd og han er arbejdsom. Derudover har han en fin alder.
Han kunne være en fin 8`er. Men mon ikke at han allerede har friet til BIF som Dumic også har..
Nok ikke. Men jeg gætter på at det vil pynte gevaldigt alligevel. Specielt hvis man også har modtaget ca 15 mill for MJ i dette regnskab.
Så bliver det ikke fodbold delen i 2019 der kører med underskud ihvertfald
Nok ikke, men med underskud 9 år i streg, så er der noget grundlæggende galt.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment