Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Mon ikke den er på vej. Den kan nemt være skrevet under nu. Kontrakten med Oliver Lund var også skrevet under i et par dage, før den blev meldt ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægMen hvad med den angriber, vi går og venter på...? Fint med et ungt talent til U19-holdet, men vi har brug for en angriber til at supplere Bashkim!Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægMen hvad med den angriber, vi går og venter på...? Fint med et ungt talent til U19-holdet, men vi har brug for en angriber til at supplere Bashkim!Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Venter stadig på det vigtigste indkøb, ja.
Jeg føler stadig at vi begik en fejl ved ikke at være hurtige nok med Kamara der røg til Randers. Jeg tror ikke at man skal forvente nogen ny angriber inden vi går igang. Tror at de spiller videre i deres 3-6-1 indtil en ny angriber kommer til og er rolige ved at have AK og Lund som backup.
Så længe truppen er intakt skal vi huske at det fodbold vi spillede mod BIF i sidste kamp var denne opstilling og vi spillede noget af det bedste fodbold i mands minde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægNogen der ved noget om Teitur Magnusson? evt. har kilder på Island der kan fortælle noget
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne jo godt blive et indkøb i millionklassen så man vil nok ikke forhaste sig. Tror at det med at få en angriber ind fra udlandet er kompliceret hvis han helst også skal være A+ og ikke for gammel. Vi plejer jo at håndplukke angribere i Danmark men dem der er ledige er for dyre lyder det til.
Jeg føler stadig at vi begik en fejl ved ikke at være hurtige nok med Kamara der røg til Randers. Jeg tror ikke at man skal forvente nogen ny angriber inden vi går igang. Tror at de spiller videre i deres 3-6-1 indtil en ny angriber kommer til og er rolige ved at have AK og Lund som backup.
Så længe truppen er intakt skal vi huske at det fodbold vi spillede mod BIF i sidste kamp var denne opstilling og vi spillede noget af det bedste fodbold i mands minde
Comment
Comment