Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det ringe hold dominerede OB klart ...
    Jeg bliver mere og mere i tvivl om, hvorvidt du er på dette forum fordi du ønsker en saglig fodboldebat, eller om du bare er her for at "trolle"?

    Du elsker at gøre opmærksom på, at du ikke er OB fan, og du elsker at synes det modsatte at 90% af forumets mest aktive brugere. Man skulle næsten tro, at du nød det. I min verden er du ikke meget bedre end "Svinet" og hvad han ellers har kaldt sig.

    At du kan konkludere at FCN dominerede OB i sidste kamp er bare dumt og fodbolduvidenhed på højt plan. Det er så dumt, at jeg er sikker på at du kun skriver det for at pisse en masse mennesker af.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

      Jeg bliver mere og mere i tvivl om, hvorvidt du er på dette forum fordi du ønsker en saglig fodboldebat, eller om du bare er her for at "trolle"?

      Du elsker at gøre opmærksom på, at du ikke er OB fan, og du elsker at synes det modsatte at 90% af forumets mest aktive brugere. Man skulle næsten tro, at du nød det. I min verden er du ikke meget bedre end "Svinet" og hvad han ellers har kaldt sig.

      At du kan konkludere at FCN dominerede OB i sidste kamp er bare dumt og fodbolduvidenhed på højt plan. Det er så dumt, at jeg er sikker på at du kun skriver det for at pisse en masse mennesker af.
      Uden at ville bruge orderne “trolle” eller sammenligningen med Svinet må jeg altså også snart melde mig i koret. Fatter ikke hvad han vil herinde og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare laver en profil inde på FCNs forum hvor der kan blive hevet i banditten.
      Han har nu aldrig irriteret eller generet mig før hen men her det seneste års tid er det bare blevet for meget til tider.. Gider fucking ikke at skulle læse den konstante glorificering af den snotklub hele tiden..

      Snak generelt om OB eller smut. Positivt eller negativt. Jeg er ligeglad. Bare undlad at dreje alt over på FCN hele tiden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

        Det var da også en fejl. Både JJ og Leeuwin burde have været med i snakken. Jeg ser gerne forlængelser med dem begge! :-)
        Samme her.

        Leeuwin kan jeg måske forstå at man trækker pga alder og det fact at han kommer fra Holland... Hvis Tverskov ryger bliver han bare ekstra vigtig for defensiven da han som den eneste ville kunne overtage Tverskovs rolle

        Comment


          Nu hvor Vejle er rykket ned og vi er lidt tynde på venstre back, kunne Malthe Amundsen så ikke være et bud på en backup? Håber JBL forlænget, men selvom det skulle ske, vil jeg gerne have en backup, som også kan presse lidt på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Nu hvor Vejle er rykket ned og vi er lidt tynde på venstre back, kunne Malthe Amundsen så ikke være et bud på en backup? Håber JBL forlænget, men selvom det skulle ske, vil jeg gerne have en backup, som også kan presse lidt på.
            Han er mega god. Men så vidt jeg hører er han allerede uden for vores rækkevide. VB har tjent store penge på salg de sidste 2-3 år siden de nye ejere kom til og er ikke tvunget til salg på nogen måde.

            Comment


              Jeg så et par kampe med FCFyn - æret være deres minde, cirka - og lagde især mærke til Jacob Schoop. Han kom til os, men det blev ikke en succes - forkert hold/forkert træner, tror jeg. Nu har han været en vigtig spiller for Vejle og jeg vil gerne have ham tilbage.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                Good point. Jeg ville virkelig glæde mig over en JJT forlængelse - håber på han lægger på ved at få noget tillid. Men jeg er så også parat til at ofre en 5.-6.plads for en 7.-9.plads, hvis der er flere egne unge med, til hver en tid.
                Helt enig. Hellere vores egne unge knægte fremfor lejesvende som ikke er markant bedre de unge udvikles ikke nok ved at få 10 min hist og her.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Uden at ville bruge orderne “trolle” eller sammenligningen med Svinet må jeg altså også snart melde mig i koret. Fatter ikke hvad han vil herinde og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare laver en profil inde på FCNs forum hvor der kan blive hevet i banditten.
                  Han har nu aldrig irriteret eller generet mig før hen men her det seneste års tid er det bare blevet for meget til tider.. Gider fucking ikke at skulle læse den konstante glorificering af den snotklub hele tiden..

                  Snak generelt om OB eller smut. Positivt eller negativt. Jeg er ligeglad. Bare undlad at dreje alt over på FCN hele tiden
                  Ja, jeg er også en del af koret. Det er sgu blevet for useriøst og usagligt.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg så et par kampe med FCFyn - æret være deres minde, cirka - og lagde især mærke til Jacob Schoop. Han kom til os, men det blev ikke en succes - forkert hold/forkert træner, tror jeg. Nu har han været en vigtig spiller for Vejle og jeg vil gerne have ham tilbage.
                    I nuværende system ville han være en ala 6`er og til den ene plads har vi allerede Drachman og JJ. Så den tvivler jeg på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                      Jeg bliver mere og mere i tvivl om, hvorvidt du er på dette forum fordi du ønsker en saglig fodboldebat, eller om du bare er her for at "trolle"?

                      Du elsker at gøre opmærksom på, at du ikke er OB fan, og du elsker at synes det modsatte at 90% af forumets mest aktive brugere. Man skulle næsten tro, at du nød det. I min verden er du ikke meget bedre end "Svinet" og hvad han ellers har kaldt sig.

                      At du kan konkludere at FCN dominerede OB i sidste kamp er bare dumt og fodbolduvidenhed på højt plan. Det er så dumt, at jeg er sikker på at du kun skriver det for at pisse en masse mennesker af.
                      Jeg er helt med på at der på et fanforum vil blive set anderledes på en der ikke er fan :).
                      Når jeg skriver til Kielberg er det tilsat en lille mængde gas, da han ofte melder meget tungt ud om modstandere og især FCN.
                      Min holdning ER dog at FCN dominerede OB og kommentatorerne var enige, uden at det er noget endeligt vidnmesbyrd.

                      Jeg forsøger altid at lade være med at provokere og holder mig af og til fra at skrive når det kan opfattes som kun det, men jeg troller aldrig ... det er ikke fair at bruge tid på.
                      Jeg skriver her fordi jeg finder det interessant, jeg kan opdatere om ungdomsbold og måske komme med en LIDT anden vinkel på kampene :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Uden at ville bruge orderne “trolle” eller sammenligningen med Svinet må jeg altså også snart melde mig i koret. Fatter ikke hvad han vil herinde og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare laver en profil inde på FCNs forum hvor der kan blive hevet i banditten.
                        Han har nu aldrig irriteret eller generet mig før hen men her det seneste års tid er det bare blevet for meget til tider.. Gider fucking ikke at skulle læse den konstante glorificering af den snotklub hele tiden..

                        Snak generelt om OB eller smut. Positivt eller negativt. Jeg er ligeglad. Bare undlad at dreje alt over på FCN hele tiden
                        Jeg svarede på noget Kielberg skrev og jeg er helt med på at det ikke tæller på samme måde, når det ikke er negativt om en anden klub.
                        Jeg har intet med klubben FCN, jeg har noget med visse spillere fra den klub ... AAB og Silkeborg og andre har også en del talenter på vej, hvis folk er meget negative omkring dem så ville jeg også kommentere på det :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          Nu hvor Vejle er rykket ned og vi er lidt tynde på venstre back, kunne Malthe Amundsen så ikke være et bud på en backup? Håber JBL forlænget, men selvom det skulle ske, vil jeg gerne have en backup, som også kan presse lidt på.
                          Han ville bestemt være en spændende løsning som backup til backen. Der er også noget salgspotentiale i ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Jeg er helt med på at der på et fanforum vil blive set anderledes på en der ikke er fan :).
                            .
                            Det der bliver du ved med at hive op, men det har ikke noget med det at gøre i sig selv. Det handler meget mere om, at den måde du kommunikerer på til os "fans" ind i mellem er ekstremt nedladende, bevidst eller ej (det bliver jeg også selv mere og mere i tvivl om).
                            Og så er det bare ekstra ironisk, at du i din higen efter "objektivitet" og "se det hele ude fra" er kommet så højt op i helikopteren, at du ind i mellem ikke kan se virkeligheden på jorden, og dermed ikke er et hak bedre end det, du så ofte beskylder andre for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Jeg svarede på noget Kielberg skrev og jeg er helt med på at det ikke tæller på samme måde, når det ikke er negativt om en anden klub.
                              Jeg har intet med klubben FCN, jeg har noget med visse spillere fra den klub ... AAB og Silkeborg og andre har også en del talenter på vej, hvis folk er meget negative omkring dem så ville jeg også kommentere på det :).
                              Fair nok.
                              Men forstår du så også at vi ikke hele tiden gider at høre om hvor gode FCN er, hvor dårlige vi er, hvor fantastiske deres spillere er og hvor meget bedre end os de er? Vi skriver 99,99% om OB herinde og det burde du også. Så er jeg ligeglad med om det er U12 eller superliga.

                              Til sammenligning er det at jeg godt må kalde min kone en dum klam grim fed smatso fordi hun er min kone(fan), men du skal absolut ikke sige så meget som ét grimt ord fordi det ikke er din kone(ikke fan).
                              Den går ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                Det der bliver du ved med at hive op, men det har ikke noget med det at gøre i sig selv. Det handler meget mere om, at den måde du kommunikerer på til os "fans" ind i mellem er ekstremt nedladende, bevidst eller ej (det bliver jeg også selv mere og mere i tvivl om).
                                Og så er det bare ekstra ironisk, at du i din higen efter "objektivitet" og "se det hele ude fra" er kommet så højt op i helikopteren, at du ind i mellem ikke kan se virkeligheden på jorden, og dermed ikke er et hak bedre end det, du så ofte beskylder andre for.
                                Enig. Problemet er ikke at man ikke er OB-fan. Der har også tidligere været en FCKer herinde, som ingen var sure på. Men når man hele tiden plæderer for at være objektiviteten selv, mens man konstant onanerer over et andet hold fordi de spiller en spillestil som man kommer i bukserne over, så er det ærlig talt en anelse provokerende. Det er ikke en objektiv sandhed at FCN's spillestil er åh så fantastisk og at de dominerer samtlige af deres kampe, blot fordi de spiller bolden ekstra meget rundt på midten, men desværre også på uheldigvis lukker 7 mål ind per kamp.
                                At mene at der er én bestemt måde at spille fodbold på, som er mere rigtig end andre måder at spille på, er IKKE objektivitet - det er mindst lige så subjektivt som at holde med et bestemt hold.
                                Så hvis Entusiastens nu pakkede den der nedladende "Jeg er objektiv, og det kan I ikke se fordi I er fans"-attitude væk, så var vi kommet ret langt i forhold til at acceptere et andet syn på OB, Superligaen und so weiter.

                                Comment

                                Working...
                                X