Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Chris?
    tOrnBjerg er klart nr 1 IMO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Mon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.
      Jeps, og de er billigere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        tOrnBjerg er klart nr 1 IMO
        Jow der er vel flere om budet. Måske et par stykker mere efter i aften

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Mon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.
          De transferfrie muligheder bliver helt sikkert også brugt i hans undskyldning/forklaring imorgen når han på TV2 Fyn skal gennemgå transfervinduet..

          Comment


            Overordnet godkendt vindue med Jebali, Svendsen, opondo, mfl. Dog en ret kedelig og trist sidste dag i tranfervinduet
            ​​Kunne godt have brugt et 'kick'..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Jow der er vel flere om budet. Måske et par stykker mere efter i aften
              Ingen herinde når ham til sokkeholderne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ingen herinde når ham til sokkeholderne
                Det glæder mig, men der er heldigvis runners up :)

                Comment


                  Holdet er jo egentlig rigtig godt, at Bashkim er stoppet med at score kan man så undre sig over, han har godt nok ikke været heldig her i starten af sæsonen. Alexander Juel er en fornuftig tilgang,
                  Jacob Michelsen skal nok få noget godt ud af ham, ligesom at Oliver Lund gør det rigtig godt. Men ja det er pisseirriterende OB ikke har fået de 4-6 point mere som klart burde have været høstet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Det glæder mig, men der er heldigvis runners up :)
                    Så der da noget du ligger nr 1 i

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Så der da noget du ligger nr 1 i
                      Yes, men ville hellere have en sportsdirektør som er nummer 1. Og ikke en som medierne kalder nummer 13. Slet ikke når nummer 14 virkelig shiner pt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        Ha ha , ja og hans måske hårdeste kritiker har ikke engang ytret sig endnu
                        Hvis du mener undertegnede, så må jeg blankt indrømme at mit hoved for tiden er så fyldt op ad andre ting, til at jeg vil bekymre mig om at JH render rundt og er JH.

                        Så må I andre tale for mig. Mon ikke, at vi er enige om det meste alligevel ?

                        ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          tOrnBjerg er klart nr 1 IMO
                          Nårh ja han er også ret kritisk ..

                          Ja vi er vist flere om buddet
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Hvis du mener undertegnede, så må jeg blankt indrømme at mit hoved for tiden er så fyldt op ad andre ting, til at jeg vil bekymre mig om at JH render rundt og er JH.

                            Så må I andre tale for mig. Mon ikke, at vi er enige om det meste alligevel ?

                            ;-)

                            MvH ChrisOB


                            Mon ikke han nok skal få en del kritik..

                            Men faktisk forstår jeg ikke overraskelsen hos folk.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Nårh ja han er også ret kritisk ..

                              Ja vi er vist flere om buddet
                              Den eneste jeg kender der sviner JH i alle sine posts. Uden undtagelse.

                              Comment


                                Mon ikke man prøver på Maxsø, ham behøver man jo ikke skrive kontrakt med i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X