Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Barret spottet i biffen - OBstruktion mener at vide han ikke ryger nogen steder idag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
      Barret spottet i biffen - OBstruktion mener at vide han ikke ryger nogen steder idag.
      Passer mig fint hvis Ryan er ude længe

      Comment


        Er der nogen til SFÅ’s deadlinearrangement der kan fortælle noget interessant sladder?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Er der nogen til SFÅ’s deadlinearrangement der kan fortælle noget interessant sladder?
          Der sker ikke en skid....
          siden 1887

          Comment


            Horsens henter Pohl, så vi fik ikke afsat AK

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Er der nogen til SFÅ’s deadlinearrangement der kan fortælle noget interessant sladder?
              De ved vel ikke andet end JH fortalte dem for et par timer siden - PCeeernnnnn er tændt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                De ved vel ikke andet end JH fortalte dem for et par timer siden - PCeeernnnnn er tændt
                Tænker den står på hjerterfri lige pt

                Comment


                  Minestryger...måske 7 kabel......eller begge.....

                  Comment


                    Simpelthen utrolig (dog forventet) hvis ikke der kommer noget ind....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                      Minestryger...måske 7 kabel......eller begge.....
                      Bare det var FM, det kunne måske kick starte ham.

                      Comment


                        Jeg synes i er lidt hårde ved jeres sportsdirektør :D... men jeg er også dybt forundret!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg synes i er lidt hårde ved jeres sportsdirektør :D... men jeg er også dybt forundret!

                          Ha ha , ja og hans måske hårdeste kritiker har ikke engang ytret sig endnu
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Mon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                              Ha ha , ja og hans måske hårdeste kritiker har ikke engang ytret sig endnu
                              Chris?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Mon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.
                                Der sker ik en ski. Det gør der aldrig i OB i de sidste timer uden noget allerede var igang som sidste år med Kadrii

                                Comment

                                Working...
                                X