Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er jo også en del af hans job. At sortere i det man får tilbudt. Intet forkert i det
    Jo hvis man er rimelig dårlig til det og iøvrigt ikke finder noget selv, så er det lidt et problem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Hvis JM ikke har et par i tankerne. JH tænker nok Mikkel Qvist.
      Jeg tænker at vi virkelig skal håbe på JMs kendskab her

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hvis JM ikke har et par i tankerne. JH tænker nok Mikkel Qvist.
        Det tvivler jeg stærkt på. Han har fået penge at handle for siges det. Det gør en kæmpe forskel ift tidligere hvad der kan vælges imellem.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Jo hvis man er rimelig dårlig til det og iøvrigt ikke finder noget selv, så er det lidt et problem.
          Syntes nu det er gået okay her på det sidste. ALLE scouts og sportsdirektører skyder ved siden af til tider. De sidste 2-3 vinduer har bestemt været overvejende positive IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Jeg tænker at vi virkelig skal håbe på JMs kendskab her
            Men det er jo nok Ole der finder spilleren og skaber kontakten. JM skal nok bare nikke lodret eller vandret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Men det er jo nok Ole der finder spilleren og skaber kontakten. JM skal nok bare nikke lodret eller vandret
              Gået ok ? Vi fik kadrii og Drachmann sidste år som har gjort en reel forskel, de krævede jo ingen scouting. Ramon er ok, men ikke mere, der er så tale om en agent henvendelse der gik fint. Ludwig helt fejl castet, Kamil ubrugelig. Mande.....totalt flop vi hænger på i fem år, kom ikke og påstå vi mangler penge!
              mopondo ser spændende ud, men enhver med tv kunne jo finde ham, Svendsen er foreløbigt startet fint, et jm fund. Jebali er købt på agent anbefaling og CV, vi må jo se tiden an. Madu, tja lotto kupon.

              Jeg har meget svært ved at se den gode scouting i alt dét her. Jeg har også meget svært ved at gå øje på strategien. Men tro du på bedre tider, jeg tror jm kan gøre det godt, men fundamentet og set Up er stadig skrøbeligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Gået ok ? Vi fik kadrii og Drachmann sidste år som har gjort en reel forskel, de krævede jo ingen scouting. Ramon er ok, men ikke mere, der er så tale om en agent henvendelse der gik fint. Ludwig helt fejl castet, Kamil ubrugelig. Mande.....totalt flop vi hænger på i fem år, kom ikke og påstå vi mangler penge!
                mopondo ser spændende ud, men enhver med tv kunne jo finde ham, Svendsen er foreløbigt startet fint, et jm fund. Jebali er købt på agent anbefaling og CV, vi må jo se tiden an. Madu, tja lotto kupon.

                Jeg har meget svært ved at se den gode scouting i alt dét her. Jeg har også meget svært ved at gå øje på strategien. Men tro du på bedre tider, jeg tror jm kan gøre det godt, men fundamentet og set Up er stadig skrøbeligt
                Jo jeg tror bedre tider. Du gør tydeligvis ikke. Dit valg. Jeg kunne argumentere imod noget af det du skriver men gider ikke da vi nok ikke bliver enige alligevel..

                Comment


                  Snip fra Stiftens +-artikel:

                  “Vi er stadig på udkig efter en midterstopper. Det skal være en med en vis kvalitet. Vi har også dygtige unge stoppere som Daniel Obbekjær, Christian Vestergaard, der er på vej efter en drilsk skade og som vi tidligere har haft stor tiltro til, og så har vi skrevet kontrakt med Teitur Magnusson. Det er alle tre fine unge stoppere, og dem holder vi alle øje med, men kan vi skrive med en god stopper, så gør vi det. Det skal være en, som kan forstærke vores hold.”

                  siger JH.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Snip fra Stiftens +-artikel:

                    “Vi er stadig på udkig efter en midterstopper. Det skal være en med en vis kvalitet. Vi har også dygtige unge stoppere som Daniel Obbekjær, Christian Vestergaard, der er på vej efter en drilsk skade og som vi tidligere har haft stor tiltro til, og så har vi skrevet kontrakt med Teitur Magnusson. Det er alle tre fine unge stoppere, og dem holder vi alle øje med, men kan vi skrive med en god stopper, så gør vi det. Det skal være en, som kan forstærke vores hold.”

                    siger JH.
                    De 3 unge er til fremtiden. Vi er mega tynde her i nutiden. Vi skal bare have en ind.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      De 3 unge er til fremtiden. Vi er mega tynde her i nutiden. Vi skal bare have en ind.
                      Troede faktisk vi havde mere eller mindre skrevet med en, når Ludwig fik lov at gå, gad vide om der er kikset noget i sidste øjeblik!

                      Kan vi ikke lykkedes med at finde ham vi gerne vil lave en lang kontrakt med, så kunne jeg godt leve med Kees Luijckx frem til 30. juni 2020. Bare af hensyn til bredden om ikke andet, om han så slår Marco af, det ved jeg dårligt.

                      Derefter kan man prøve igen, men selvfølgelig håber jeg vi hiver en op ad hatten.

                      Comment


                        Som jeg skrev i en anden tråd tidligere har vi det næste kæmpe talent gående på U17

                        https://www.bt.dk/fodbold/europaeisk...t?referrer=RSS

                        Der skulle være interesse fra Bayern M og Barca

                        Comment


                          Jeg tænker at hvis han bliver solgt kunne vi godt snakke ca 15 mill. Minimum. Jeg ved at AC MILAN gav 7,5mill for ham den 17 årige de købte i VB tidligere på året. Bliver spændende at følge uden tvivl

                          Comment


                            Det er vanvittigt hvad vi spytter ud af målmandstalenter. Når han sælges håber jeg også på noget mere end hvad vi fik for Grubbe. Men jeg håber mest at han ikke har alt for travlt med at komme ud og spille u-bold i udlandet. Vi har trods alt en ung OC på kassen som forhåbentligt viser de yngre spillere at vejen til førsteholdet ikke er umulig og at klubben tør satse på en ung målmand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Det er vanvittigt hvad vi spytter ud af målmandstalenter. Når han sælges håber jeg også på noget mere end hvad vi fik for Grubbe. Men jeg håber mest at han ikke har alt for travlt med at komme ud og spille u-bold i udlandet. Vi har trods alt en ung OC på kassen som forhåbentligt viser de yngre spillere at vejen til førsteholdet ikke er umulig og at klubben tør satse på en ung målmand.
                              Godt at have en niché

                              Comment


                                https://www.bt.dk/sport/livlig-trans...edium=facebook
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X