Hep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægHep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg har ikke hørt noget, men mon ikke udlejningen i hvert fald er Harboe?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Eskesen har selv åbnet for en udlejning tidligere. Harboe er langt fra spilletid så det er nok en mulighed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægHep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning
Men med alle de prøvespillere vi har forbi er det da ikke utænkeligt at vi måske henter 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tvivler. Efter det mislykkede lejeophold i Blackpool tror jeg, han vi let sted hen, hvor han er nogenlunde sikker starter. Det vil han ikke være her med Bashkim, Sander og Issam.
Comment
-
Et par tanker:
Mon vi været i forhandlinger med Pierre Kanstrup ? Tidligere spiller under JM og nu skiftet til Norge
Mon ikke vi overvejer Mikkel Hyllegaard, som en billig 4 angriber og udviklingsspiller? Sander, Bashkim og Issam er vel blandt de bedst betalte, så er det en god idé at gå efter endnu en løntung spiller, hvis/når AK bliver solgt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægEt par tanker:
Mon ikke vi overvejer Mikkel Hyllegaard, som en billig 4 angriber og udviklingsspiller? Sander, Bashkim og Issam er vel blandt de bedst betalte, så er det en god idé at gå efter endnu en løntung spiller, hvis/når AK bliver solgt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Han har spillet en del med for reserveholdet på det sidste, og scorede senest. Kender ham dog ikke, så aner ikke om han er en, man overvejer at tilknytte.
Comment
Comment