Ifølge en bruger på Twitter (aner intet om hvad han ved) så er det Issam Jebali. Angriber med fortid i Rosenborg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Issam Jebali lader til at kunne være på fri transfer. Ifølge Wiki har han et ok scoringsnit, og en højde på 1,89.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Issam_Jebali
Comment
-
Brøndby har tilsyneladende også været ude efter ham:
http://www.fotbolldirekt.se/2019/07/...a-erbjudanden/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlægIssam Jebali lader til at kunne være på fri transfer. Ifølge Wiki har han et ok scoringsnit, og en højde på 1,89.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Issam_JebaliLast edited by sinus; 30-07-2019, 09:45.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Kan vi komme i betragtning til en spiller som i 2018 er handlet til over 12 millioner ? Krydser fingre. Et issue kunne være, at han har kone og barn i Sverige.Last edited by sinus; 30-07-2019, 09:46.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSå mangler vi bare en til forsvaret som er på tverskov niveau. Også ser det sgu efterhånden spændende ud
Det ville måske frigøre OL til back-up for RJL.
Hvis alt skulle flaske sig ville en back-up for JBL være helt fantastisk - tror dog ikke på det sker.
Må sige jeg begynder at se mere og mere positivt ud af mine OB-briller igen.
Comment
-
Så længe Tverskov er i klubben, tror jeg vi får svært ved at finde en værdig afløser, der er villig til at spille anden violin, indtil Tverskov smutter. Det kan lade sig gøre i FCK.
Jeg tror vi kan få mere ud af en fysisk boks til boks spiller, en Kauko/Okusun type. En med nogle andre kvaliteter end JJT, Eske og Kløve. En det virkelig kan sætte prop i og skralde igennem, når det er nødvendigt. Den type har vi ikke, CN kom tættest på.
Jeg tvivler på vi henter endnu en midterforsvar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlægSå længe Tverskov er i klubben, tror jeg vi får svært ved at finde en værdig afløser, der er villig til at spille anden violin, indtil Tverskov smutter. Det kan lade sig gøre i FCK.
Jeg tror vi kan få mere ud af en fysisk boks til boks spiller, en Kauko/Okusun type. En med nogle andre kvaliteter end JJT, Eske og Kløve. En det virkelig kan sætte prop i og skralde igennem, når det er nødvendigt. Den type har vi ikke, CN kom tættest på.
Jeg tvivler på vi henter endnu en midterforsvar.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En ny CF skal da ikke spille 2. Violin. Han skal spille til venstre for Tverskov i et 3 mandsforsvar med Ramon også
Der er vel også en forskel på midterforsvarer, i en 3-5-2 og midterforsvarer i en 4-4-2, da midterforsvarene i en 3 kæde rykker længere ud og dækker under backen, og derfor har en favorit side (lidt ligesom man heller ikke skifter side på backerne).
Derfor tror jeg ikke man henter endnu en mand til venstre side af midterforsvaret. Men man kan jo blive overrasket.
Comment
Comment