Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

    Så får vi jo ikk nogen penge ?? Han skal skifte til en klub i et andet land før vi får penge:)
    Nå øv, og tak for opklaringen...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Synes egentlig Pål gjorde det okay i går. Han har ikke ret mange muligheder, med det relativt fesne hold Hobro har. Men jeg lagde mærke til to ting, han gjorde godt. Fysisk gør han det godt, han er rigtig god til at holde på bolden (skærme forsvarspilleren væk) og aflevere sikkert videre til en medspiller. Det er lige præcis det vi mangler, en der kan holde på bolden og sende den fornuftigt videre.
      Han er lynhurtigt i boksen, det er tydeligt han elsker at være derinde. Han er måske ikke en konge i luften, men han er derinde næsten hvert angreb Hobro (det var ikke mange). Kan godt se ham danne en god trio med Kadrii og Sander 3-4-2-1 f.eks.

      Spørgsmålet er bare om han er for dyr.
      Stærk og præcis analyse!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Synes egentlig Pål gjorde det okay i går. Han har ikke ret mange muligheder, med det relativt fesne hold Hobro har. Men jeg lagde mærke til to ting, han gjorde godt. Fysisk gør han det godt, han er rigtig god til at holde på bolden (skærme forsvarspilleren væk) og aflevere sikkert videre til en medspiller. Det er lige præcis det vi mangler, en der kan holde på bolden og sende den fornuftigt videre.
        Han er lynhurtigt i boksen, det er tydeligt han elsker at være derinde. Han er måske ikke en konge i luften, men han er derinde næsten hvert angreb Hobro (det var ikke mange). Kan godt se ham danne en god trio med Kadrii og Sander 3-4-2-1 f.eks.
        Nej, det er han sgu ikke, han er nærmest decideret ringe i luften. Det er også ham der koster målet til AGF, fordi at han underløber bolden i det område, hvor han har ansvaret, og så kan Juelsgård løbe lige ind bag ham og pande den i kassen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Nej, det er han sgu ikke, han er nærmest decideret ringe i luften. Det er også ham der koster målet til AGF, fordi at han underløber bolden i det område, hvor han har ansvaret, og så kan Juelsgård løbe lige ind bag ham og pande den i kassen.
          Korrekt. Jeg kiggede lige statistikker for Påls mål. I hans topscorer-sæson scorede han (hvis man kan stole på statistikkerne) ikke ét eneste mål på hovedstød ud af hans 22 kasser. Det overraskede mig alligevel. Til gengæld scorede han så 2 ud af sine 7 mål sidste sæson på hovedet. Lidt spøjst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Korrekt. Jeg kiggede lige statistikker for Påls mål. I hans topscorer-sæson scorede han (hvis man kan stole på statistikkerne) ikke ét eneste mål på hovedstød ud af hans 22 kasser. Det overraskede mig alligevel. Til gengæld scorede han så 2 ud af sine 7 mål sidste sæson på hovedet. Lidt spøjst.
            Nej, han er generelt ikke god i den del af spillet, selvom han måske ser sådan ud. Når det handler om at være god på låget offensivt, handler det jo også mere om mod og placeringsevne, end det handler om at være høj og fysisk stærk. HHA var jo hverken høj eller særligt kropsstærk, men han er alligevel en af de bedste offensive headere Superligaen har set. Festersen er bestemt heller ingen af delene, men han lavede da alligevel flere hovedstødsmål end Helenius gjorde her, på trods af 20 cm. forskel.

            Men nu er vi heller ikke et hold der slår særligt mange høje indlæg eller sparker den meget langt, og jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle begynde at blive det, så hans evner i luften er ikke ligefrem en af mine store bekymringer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Nej, det er han sgu ikke, han er nærmest decideret ringe i luften. Det er også ham der koster målet til AGF, fordi at han underløber bolden i det område, hvor han har ansvaret, og så kan Juelsgård løbe lige ind bag ham og pande den i kassen.
              Så faktisk ikke AGFs mål, men det lyder da ikke godt. Han behøves ikke være en ørn i hovedspillet, men defensivt skal han sku kunne tage fra. Det gjorde Helenius i øvrigt ganske okay. Vi mangler lidt fysik på dødbolde, både offensivt og defensivt.
              Håber bare snart vi ser forstærkning i angrebet. Jeg får lange løg af AK lige for tiden. Han vil gerne og han har evnerne, men er bare så uskarp....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Korrekt. Jeg kiggede lige statistikker for Påls mål. I hans topscorer-sæson scorede han (hvis man kan stole på statistikkerne) ikke ét eneste mål på hovedstød ud af hans 22 kasser. Det overraskede mig alligevel. Til gengæld scorede han så 2 ud af sine 7 mål sidste sæson på hovedet. Lidt spøjst.
                I forrige sæson kreerede Pål en del mål ud af ingenting. Det er lidt svært/arrogant at loppe bolden op og heade den på mål :-)
                Pål er ikke genial på hovedet, men at han er decideret ringe mener jeg er forkert. Mener at han vil være en god makker til Baskim, især fordi han er i boksen og løber gennem en betonmur for at komme frem til et indlæg. Om den så ligger til knæet, maven eller hovedet er lige meget. Og det synes jeg vi mangler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                  Så faktisk ikke AGFs mål, men det lyder da ikke godt. Han behøves ikke være en ørn i hovedspillet, men defensivt skal han sku kunne tage fra. Det gjorde Helenius i øvrigt ganske okay. Vi mangler lidt fysik på dødbolde, både offensivt og defensivt.
                  Håber bare snart vi ser forstærkning i angrebet. Jeg får lange løg af AK lige for tiden. Han vil gerne og han har evnerne, men er bare så uskarp....
                  Er det vigtigt for dig at en angriber er god defensivt?
                  Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    I forrige sæson kreerede Pål en del mål ud af ingenting. Det er lidt svært/arrogant at loppe bolden op og heade den på mål :-)
                    Pål er ikke genial på hovedet, men at han er decideret ringe mener jeg er forkert. Mener at han vil være en god makker til Baskim, især fordi han er i boksen og løber gennem en betonmur for at komme frem til et indlæg. Om den så ligger til knæet, maven eller hovedet er lige meget. Og det synes jeg vi mangler.
                    Vi kan diskutere om han næsten er decideret ringe, som jeg skrev, eller ej, men det er i hvert fald ikke et element, hvor han er særligt stærk, som vi også så i går, hvor han ikke går hårdt nok efter bolden, og dermed koster et mål i det område han skal dække. Han sælger ikke sig selv fuldstændigt i de dueller og "løber gennem en betonmur", som du siger, det gør han bare ikke.

                    Jeg synes også du modsiger dig selv lidt her. Du siger, at i forrige sæson kreerede han mål ud af ingenting, hvilket jeg er enig i. Du siger så samtidig også, at han ville være en god makker, fordi at han er en boksspiller. Det synes jeg ikke er rigtigt, og du forklarer jo egentlig selv hvorfor. Han er nemlig en type der søger meget ned i banen og ud i siderne, og forsøger at tage spillet til sig og gerne forsøger sig på egen hånd, fremfor primært at stå inde i boksen. Han er ikke mere boksspiller end AK er det f.eks.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Er det vigtigt for dig at en angriber er god defensivt?
                      Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?
                      Du misforstår. Mener han skal tage fra på defensive dødbolde, siger ikke han skal kunne agere venstreback ;-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        I forrige sæson kreerede Pål en del mål ud af ingenting. Det er lidt svært/arrogant at loppe bolden op og heade den på mål :-)
                        Pål er ikke genial på hovedet, men at han er decideret ringe mener jeg er forkert. Mener at han vil være en god makker til Baskim, især fordi han er i boksen og løber gennem en betonmur for at komme frem til et indlæg. Om den så ligger til knæet, maven eller hovedet er lige meget. Og det synes jeg vi mangler.
                        Meget enig.

                        Har så ikke set AGFs mål fra i går, men måske han lige mangler de sidste procenter fordi han mentalt er videre.

                        Han er meget arbejdsom og boldsikker ude på banen, men det forhindrer ham bestemt ikke i, at læse spillet godt i boksen og komme derind på det rette tidspunkt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tror Vacek har det ret godt aktuelt, tror ikke vi ser han igen.
                          Hænger en OB-ting til Vacek på lågen til Bohemians stadion i morgen - på vej til koncert på Spartas stadion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Hænger en OB-ting til Vacek på lågen til Bohemians stadion i morgen - på vej til koncert på Spartas stadion

                            Fedt! God tur!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Er det vigtigt for dig at en angriber er god defensivt?
                              Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?
                              Du finder ikke en topangriber i moderne top fodbold , som ikke arbejder defensivt. 80'erne er slut. Så det er rent sludder det der.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Du finder ikke en topangriber i moderne top fodbold , som ikke arbejder defensivt. 80'erne er slut. Så det er rent sludder det der.
                                Nej tak til stråmænd, det gider jeg ikke debattere på baggrund af :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X