Oprindeligt indsendt af imback
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Nu er det sådan at jeg IKKE har smidt noget rygte ud på noget tidspunkt! Jeg har kommenteret på orskov kommentar da han mente at jeg lige pludselig skulle beskyldes for at være grisen, da jeg ikke var “enig” med ham? Jeg er kommet til forum for at debattere og dele holdninger til klubben, spillere, fans OG Jesper Hansen!
så drop det bullshit med at pege fingere, bare fordi der kommet flere til forummet. Ses søndag
Comment
-
Kunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ar-halimi-fri/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægKunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægKunne være en fin afløser for Casper Nielsen, men det sker jo nok ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNåh. Som forventet. Svinet er tilbage. SkuffendeLast edited by sinus; 10-07-2019, 11:35.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg tror heller ikke på at Pål har skrevet under. OB har ikke meldt noget ud, der er intet på Hobros hjemmeside og han figurerer stadig i deres trup, ingen kommentarer om at han ikke skulle træne med. Svinet er tilbage Så træls. Krydser fingre for at Kadrii åbner med en god dag.
Comment
-
Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægNu hedder tråden jo heldigvis sandheder og insiderviden og ikke "rygter, ønsker og spekulationer" så jeg kan godt forstå de sure gamle mænd herinde....
Her kommer én: det siges at Stephan Andersen præsenteres i Ådalen i morgen. Jesper Hansen vil kun delvist være til stede. Kan desværre ikke afsløre min kilde. Eller hvad det betyder at Jesper Hansen kun delvist er til stede.
Comment
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment