Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det tror jeg godt han kunne være. Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om at Pølsemix, imback og denhemmeligeober alle kommer fra den samme svinesti (en admin kunne sikkert ret nemt lave et check på IP-adresserne?), men vi må jo se, hvad aftenens præsentation bringer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
SFÅ gør ikke ihvertfald. OBstruktion har ikke meldt noget op pt
Det ville ellers være rart for os der rigtig gerne ville ha været til stedet men ikke kan nå til Fyn så tidligt.. Håber vi får lidt opdateringer undervejs.. Specielt hvis der kommer en nordmand op af hatten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
OBstruktion Nå ja sorry.. OBservation var bladet..
Det ville ellers være rart for os der rigtig gerne ville ha været til stedet men ikke kan nå til Fyn så tidligt.. Håber vi får lidt opdateringer undervejs.. Specielt hvis der kommer en nordmand op af hatten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker det nok postes hurtigt i denne digitale verden. Men syntes at alle tegn pt tyder på at det var Fake News
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
Tror jeg desværre også.. Jeg syntes at Pål er lige den type vi mangler for at kunne variere vores spil og være farlige på flere måder.. Men OB har jo ikke været kendt for at spendere mange millioner på flere spillere i et vindue. Tror at mange af de millioner vi har tjent i år er forsvundet i et blødende hul.
Comment
Comment