Fuck det. I det mindste slipper vi for at høre ord som forbandet, marginaler, tæt på, jada jada jada
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 10.2.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg6-1.. Og det blev så tenniscifre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægde er sgu da bedre her og nu hvis de ligger over os i tabellen er de ikke?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHvordan kan du måle om de er bedre end os nu. Vi møder jo ikke de samme hold i samme rækkefølge. Du kan sammenligne indbyrdes kampe, eller vente til om 5 runder før du dømmer. Igen er Gladbach og Frankfurt bedre fordi de lå over Bayern på et tidspunktDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg kan dog ikke lige se hvem vi skulle have købt her til vinter, der kunne have forhindret det her. Der var ikke en der spillede op til et niveau der kan bruges i nogle af de danske divisions rækker. Tåkrummende pinligt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAbsolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAbsolut blamage og det sætter alvorlige spørgsmålstegn ved hele opstarten, sjældent har jeg set et OB hold være så lidt klar til første runde efter en længere pause. Hvis der ikke svares klart igen næste weekend mod Vejle, vil jeg mene at hele staben omkring holdet står til alvorlig kritik
Kan vi ikke være med spilmæssigt, så må de fandme slå sig på os, når vi spiller. Den flok dengsedrenge, man så i dag, de var ikke trøjen værdig.
Comment
Comment