Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Jeg vil tværtimod sige at han netop har vist at han holder som en rigtig fin backup, der kan dække af på flere pladser på et rimeligt niveau. Han laver for mange fejl, men det kan jeg leve med for en fleksibel backup-spiller, der giver sig 110% hver gang.
    I det lys forstår jeg det bedre, men var det min klub ville jeg foretrække en spiller i udvikling, det er der mere perspektiv i og ja de er sværere at få.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er ikke i skyerne over Lund. Men han har vist sig som en firmaets mand og jeg ved at han ryger på bænken når alle er klar engang. Det var en nem og forholdsvis billig løsning for at få dækket begge back pladser som gerne skulle frigive lønkroner til den sidste 1/3 af banen.

    På dette grundlag syntes jeg en forlængelse er fornuftig. Men helt tryg ved ham bliver jeg aldrig i nærheden af egen mål
    Det kan jeg bedre forstå, jeg tror bare ikke fejlene stopper ... det er klart at reserverne ikke kan være fremragende.
    Var jeg fan havde jeg nok kaldt på en yngre spiller i fremgang.

    Men vildt hvis der forlænges med Tverskov og i får noget offensivt ind, så lægger det altså op til at i vil kunne klare jer irriterende godt næste år også 3-6 :D ... men det afhænger meget af målmandsposten, den ser skrøbelig ud i mine øjne.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oliver Lund er rigtig glad for sin forlængelse med OB, og han håber på, at flere af profilerne vil følge trop.

    http://obstruktion.dk/oliver-lund-vi...odt-kompromis/

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
    For mig er der altid en ubalance imellem at hylde en spiller for en god indstilling, når den samme spiller har mangler, der gør ham til en risiko i stort set hver eneste kamp. "Han koster eller er ved at koste et mål i hver anden kamp, men for filan han går til dén"

    Men denne forlængelse var fuldt ud logisk - og han har været betydeligt bedre end frygtet. Jeg støtter det op. Hopper ikke jublende rundt som andre.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
    Jeg vil tværtimod sige at han netop har vist at han holder som en rigtig fin backup, der kan dække af på flere pladser på et rimeligt niveau. Han laver for mange fejl, men det kan jeg leve med for en fleksibel backup-spiller, der giver sig 110% hver gang.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
    For en gang skyld enig. Lund begår faktisk mange fejl, og har kostet. Men han har dog været bedre end jeg havde frygtet, og så er hans indstilling absolut værd at rose, og så er han fleksibel. Så en fin back-up, men håber ikke han er tiltænkt mere end den rolle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.
    Jeg er ikke i skyerne over Lund. Men han har vist sig som en firmaets mand og jeg ved at han ryger på bænken når alle er klar engang. Det var en nem og forholdsvis billig løsning for at få dækket begge back pladser som gerne skulle frigive lønkroner til den sidste 1/3 af banen.

    På dette grundlag syntes jeg en forlængelse er fornuftig. Men helt tryg ved ham bliver jeg aldrig i nærheden af egen mål

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Jeg er helt enig i at en forlængelse med Tverskov ville have stor betydning for OB, men jeg er overrasket over støtten til Oliver Lund, han har altså begået et væld af fejl og så kan i måske lide ham p.g.a. indstillingen, men er det ikke vigtigere om det han kan samlet set holder, i foråret vil jeg mene at han har vist at det gør det ikke.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg var ligeledes enormt skeptisk,da vi signede Lund. Men det er stærkt at gå fra bænken i Lyngby, og så levere sådan en præstation. Bifalder hermed forlængelsen. Dog er der stadig fejl der skal minimeres.
    Meget enig. Mvh pnl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
    Vi skal helt til U17 før der viser sig noget potentiale. Og der går lige et par år inden Brems er klar måske. Så det passer fint

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.
    Synes det taler meget for Oliver at han kan spille ALLE positioner i forsvaret. Det gør ham særlig værdifuld i en trup. Han har erfaring og er bare vildt i hensigt af vilje og indsats.
    Håber vi kan holde fast i Grubbe (eller henter en ung talent for backpositionen som erstatning hvis han skulle skifte). Så vi har med Grubbe og Obbekjær to unge som kan opbygges mens vi har Oliver som sikkerhed og altmuligtmand.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Han har bare en fed vindervilje. Fuldt fortjent han har fået yderligere 2 år. Han har gjort det godt, selv om der sker fejl.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Så lad mig være den sure gamle mand her: Oliver er ok som sub - nogle gange, og OB kan naturligvis ikke kun have lutter stjerner i truppen. Men det er ikke ligefrem nogen super-signing, og jeg undres på, hvorfor der ikke er en ung spiller, der kan have den back-up plads, så vi kan begynde at få spilletid til næste i rækken. Men en sympatisk fyr, helt sikkert.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Lige så utilfreds jeg var da vi hentede ham tilbage i vinters, lige så tilfreds er jeg med forlængelsen ovenpå et flot forår.
    Jeg var ligeledes enormt skeptisk,da vi signede Lund. Men det er stærkt at gå fra bænken i Lyngby, og så levere sådan en præstation. Bifalder hermed forlængelsen. Dog er der stadig fejl der skal minimeres.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Endnu en dejlig nyhed!

    Leave a comment:

Working...
X