Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Aab
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæghttps://www.superstats.dk/kort/karantaner
ja, ifølge denne, har han,
http://www.superliga.dk/liga/2018-19Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
AaB fik en gevaldig mavepuster efter deres flotte 4-1-sejr efter trænerfyringen. Det er helt perfekt i forhold til at vi også selv tabte. Så kommer AaB da ikke blæsende med vanvittig selvtillid, og med både Ahlmann og Okore ude må de være til at tale med nede bagved.
Den bør vi altså kunne vinde, hvis vi har lidt vind i sejlene. Det ville være TOPklasse at slutte af med en sejr, og en plads i top 4 forud for vinterpausen.
Comment
-
Synes personligt vi spiller en rigtig god kamp i fredags mod FC Midtjylland, hvor 3-0 er gevaldig misvisende.
Bevares, AaB har en spændende og dygtig offensiv, men jeg er sikker på vores defensiv vil kunne håndtere den opgave.
Hvis vi kan spille med samme tålmodighed, have samme boldomgang, stå klogt i forsvaret og dertil tilføjer lidt kynisme foran kassen, så er jeg ikke i tvivl om vi henter alle 3 point mod AaB. Så spørgsmålet er om vores angribere/offensive spillere kender der besøgelsestid - gør de det, så vinder vi også. Forsvaret er jeg ikke så urolig omkring.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægSynes personligt vi spiller en rigtig god kamp i fredags mod FC Midtjylland, hvor 3-0 er gevaldig misvisende.
Bevares, AaB har en spændende og dygtig offensiv, men jeg er sikker på vores defensiv vil kunne håndtere den opgave.
Hvis vi kan spille med samme tålmodighed, have samme boldomgang, stå klogt i forsvaret og dertil tilføjer lidt kynisme foran kassen, så er jeg ikke i tvivl om vi henter alle 3 point mod AaB. Så spørgsmålet er om vores angribere/offensive spillere kender der besøgelsestid - gør de det, så vinder vi også. Forsvaret er jeg ikke så urolig omkring.
Men alligevel havde de 2-3 yderligere chancer for at score flere mål, mens vi groft sagt kun havde straffesparket...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTil dels enig.
Men alligevel havde de 2-3 yderligere chancer for at score flere mål, mens vi groft sagt kun havde straffesparket...
MvH ChrisOB
Men de andre hold taber også i Herning, og hvis vi kan slå AaB fredag, så kan vi godt gå på juleferie med en fornuftig fornemmelse
Comment
-
Vi spillede en god i Herning mht indstilling. Og vi ville fanme spille fodbold med dem, hvilket jeg stadig synes er optur. Ja, det ville sikkert have været klogere at stå dybt fra start og køre kontra - men på den anden side, så er deres force at mose modstanderne på dødbolde, og det var vi sikkert også blevet dræbt af. Så hellere prøve at spille sit eget spil og dø med støvlerne på.
Hvis vi kan komme med samme indstilling på hjemmebane mod AaB, så har vi gode chancer. Jeg synes pt, vi er et marginalt bedre hold end dem; men det er så marginalt, at det er helt pivåben kamp. 1 point er OK, 3 points ville være genialt og sende os meget langt i fht at nå top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVi spillede en god i Herning mht indstilling. Og vi ville fanme spille fodbold med dem, hvilket jeg stadig synes er optur. Ja, det ville sikkert have været klogere at stå dybt fra start og køre kontra - men på den anden side, så er deres force at mose modstanderne på dødbolde, og det var vi sikkert også blevet dræbt af. Så hellere prøve at spille sit eget spil og dø med støvlerne på.
Hvis vi kan komme med samme indstilling på hjemmebane mod AaB, så har vi gode chancer. Jeg synes pt, vi er et marginalt bedre hold end dem; men det er så marginalt, at det er helt pivåben kamp. 1 point er OK, 3 points ville være genialt og sende os meget langt i fht at nå top 6.
Samme indstilling, så skal vi nok få point hjemme mod Aalborg, og jeg tror også vi får alle 3.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er enig. Synes vi havde en rigtig god indstilling mod FCM, selvom, som andre også påpeger, at vi aldrig rigtig er tæt på point. Synes faktisk at vi er det bedste hold i 55-60 minutter af kampen. De er så markant mere kyniske end os, ligesom vi dummer os ved deres 2-0 mål (Lund) - det var helt unødvendigt.
Samme indstilling, så skal vi nok få point hjemme mod Aalborg, og jeg tror også vi får alle 3."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi nærmer os en af de vigtigste kampe i sæsonen. En sejr vil selvf. ikke sikre os en plads i top6, men det vil vil give en dejlig julefred at slutte med en sejr, og samtidig lave et lille hul til modstanderen. Der skal gå flere ting galt end godt, før vi ikke slutter i top6 hvis vi vinder i morgen. Alt det ved spillerne og trænerne godt, men kan de stå for presset mod et decimeret AaB mandskab der kun kan overraske i morgen. Det er vel næppe mere end ca. 7-8 mdr. siden vi også spillede mod et skade- og karantæneramt GF-hold .. og det gik jo ikke specielt godt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi nærmer os en af de vigtigste kampe i sæsonen. En sejr vil selvf. ikke sikre os en plads i top6, men det vil vil give en dejlig julefred at slutte med en sejr, og samtidig lave et lille hul til modstanderen. Der skal gå flere ting galt end godt, før vi ikke slutter i top6 hvis vi vinder i morgen. Alt det ved spillerne og trænerne godt, men kan de stå for presset mod et decimeret AaB mandskab der kun kan overraske i morgen. Det er vel næppe mere end ca. 7-8 mdr. siden vi også spillede mod et skade- og karantæneramt GF-hold .. og det gik jo ikke specielt godt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi nærmer os en af de vigtigste kampe i sæsonen. En sejr vil selvf. ikke sikre os en plads i top6, men det vil vil give en dejlig julefred at slutte med en sejr, og samtidig lave et lille hul til modstanderen. Der skal gå flere ting galt end godt, før vi ikke slutter i top6 hvis vi vinder i morgen. Alt det ved spillerne og trænerne godt, men kan de stå for presset mod et decimeret AaB mandskab der kun kan overraske i morgen. Det er vel næppe mere end ca. 7-8 mdr. siden vi også spillede mod et skade- og karantæneramt GF-hold .. og det gik jo ikke specielt godt.
I like those odds.
Hvis vi taber skal vi sejre i 3/6. Den er straks mere svær
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVi nærmer os en af de vigtigste kampe i sæsonen. En sejr vil selvf. ikke sikre os en plads i top6, men det vil vil give en dejlig julefred at slutte med en sejr, og samtidig lave et lille hul til modstanderen. Der skal gå flere ting galt end godt, før vi ikke slutter i top6 hvis vi vinder i morgen. Alt det ved spillerne og trænerne godt, men kan de stå for presset mod et decimeret AaB mandskab der kun kan overraske i morgen. Det er vel næppe mere end ca. 7-8 mdr. siden vi også spillede mod et skade- og karantæneramt GF-hold .. og det gik jo ikke specielt godt.
Comment
Comment