Så er Okore ude mod os.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Aab
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom han har gjort det idag er det vidst same same. Men ja generelt set nok en lille fordel. Ville nu foretrække en lille skade til Lucas A selvom han ikke har været super god idag
Comment
-
Okore er en klar fordel. Han er deres bedste forsvarsspiller, og som jeg husker det, så var hans fart ret væsentlig for at vi ikke fik flere kæmpechancer, da de spiller med en høj forsvarslinje.
Han er også ubetinget førstevalg i deres forsvar, så selvom han var skidt idag, så har de ingen med samme fart, og så er de sårbare, hvis de fortsætter med deres høje linje.
Ahlmann er også en dygtig spiller, så det burde være til vores fordel, selvom de har stærke spillere fremme på banen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægOkore er en klar fordel. Han er deres bedste forsvarsspiller, og som jeg husker det, så var hans fart ret væsentlig for at vi ikke fik flere kæmpechancer, da de spiller med en høj forsvarslinje.
Han er også ubetinget førstevalg i deres forsvar, så selvom han var skidt idag, så har de ingen med samme fart, og så er de sårbare, hvis de fortsætter med deres høje linje.
Ahlmann er også en dygtig spiller, så det burde være til vores fordel, selvom de har stærke spillere fremme på banen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr vi sikker på at Ahlmann har karantæne?
ja, ifølge denne, har han,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæghttps://www.superstats.dk/kort/karantaner
ja, ifølge denne, har han,
Comment
-
Kun 1 point og vi overvintrer i Top 6, 3 point og vi overvintrer i Top 4. Det havde jeg virkelig ikke forventet efter den katastrofale sæsonstart. Med den udvikling holdet står i tror jeg på sikker sejr mod AaB. Vi starter 2019 med en Top 4 placering!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment